{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

ondt i røven {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det lige alle i liderlige drenge, ikke kan finde ud af at holde jeres kæft, på pigernes annoncer, hvor i lige skal kommentere deres patter eller røv

hold dog jeres kæft og lad pigerne vise hvad de vil, det er jo op til deres egen samvittighed

og til jer andre, som forsøger at skrive til de piger som ENDELIG gider at vise det tøj de har til salg, PÅ KROPPEN, om at de er mere værd og at de er bedre tjent med at lade være

det er sgu da deres eget valg

det sælger sgu da bedre at man kan se det på kroppen, end at det ligger på et gulv eller andet sted, så man ikke kan se pasform

drenge, i kan ikke redde hele verdenens piger, og liderlige drenge, HOLD SÅ JERES FEDE KÆFT SÅ VI ANDRE KAN FÅ LOV TIL AT GLO PÅ TØSER I FRED....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i røven
  • #1   8. mar 2011 De små drenge tror jo bare de kan få et billigt skrald, ved at skrive en klam kommentar....

• #2   8. mar 2011 Gå til lægen, hvis du har så ondt i røven.

• #3   8. mar 2011 hvor mange herinde fra har ikke lige klikket forbi en annonce for t kigge på en søøø pige

men lad da pigerne i fred og lad dem gøre hvad de vil

det er bare lettere at sælge tøj, når man ser hvordan det sidder

• #4   8. mar 2011 Mr . *xXx* .

Ofte, men jeg kommentere det dog heller ikke. Og tænker sådan set bare mit, når jeg ser en fyr der skrevet.

Og ligeledes tænker jeg også mit, når pigerne udstiller sig selv og desuden kan mange af dem jo godt li den opmærksomhed, men sådanne kommentar burde holdes i deres fotoalbum og ikke i Deres annoncer.

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #6   8. mar 2011 Som Nicolai S skriver.

De udstiller sig fordi de vil have opmærksomheden og kommentarer. Så kan du ikke være pisse ligeglad hvad folk skriver?

Nu er der flere annoncer herinde med piger i BH, der står med brysterne sammenpresset hvor annoncen har været på i et år, og de har fået tilbudt noget der ligner 75% af nyprisen og alligevel ikke vil sælge. Tror du så det er fordi de virkeligt ønsker at sælge, eller fordi de vil have kommentarer og opmærksomhed?

• #7   8. mar 2011 *ALERT* ATTENTION WHORES DETECTED *ALERT*

• #8   8. mar 2011 LOL det dig der er pervers her! Kan ikke kigge på pigetøjs annoncer uden at få ondt i røven over kommentarerne ? oO

Kommentér på:
ondt i røven

Annonce