Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet tatoo ?!
  • #1   10. mar 2011 gør som i fængslet smiley en hæfte klamme også noget blæk også sidde og slå den under huden ^^

• #2   10. mar 2011 der kan ske det at det bliver grimt, og hvis du ikke har renset værktøjet ordenlig kan du få allergiske reaktioner og betændelse

• #3   10. mar 2011 Så meget koster en tus sku heller ikke, come on.

• #4   10. mar 2011 og infektioner, blod forgiftning, osv smiley

• #5   10. mar 2011 Vi prøver igen: Som alle andre har fået at vide er det ikke noget man skal hoppe ud i medmindre du har en oplæring i tatovering. Alle kan købe et startkit og begynde at tatovere, men kender man så til udfaldene af tatoveringerne eller for den sags skyld; renligheden? Har man ikke styr på hvad krydskontaminering kan gøre eller ved hvad renlighed er, så skal man slet ikke begynde. Sterilitet, Sterilitet, Sterilitet og oplæring af professionelle er vejen frem. Prøv ikke selv på noget, for dette er blot nogle af de få faktorer der spiller ind. Ved du så hvor dybt du må stikke før du gør skade? Hvis man virkelig vil igang som tatovør, så få lavet et portfolio (tegninger) som du tager med rundt til forskellige tatovører og hør om de har nogen interesse for oplæring. Hvis det blot er for at få billige tatoveringer, så glem ALT om det. Det er ikke måden at gøre det på.

• #6   10. mar 2011 Jeg har skam ikke tænkt mig at lave en tattoo på mig selv, aldrig i livet.

• #7   11. mar 2011 en af mine venner, som har været noget halv tatovør selv lavede en på sig selv i låret i sin fuldskab.... tja, gik da øh fint, ihverflad er det noget vi har grint ufatteligt meget over, da resultatet blev en ret mystisk, skæv kanin... hehe

Kommentér på:
Hjemmelavet tatoo ?!

Annonce