1.357 visninger
|
Oprettet:
Hvilken hund har du? {{forumTopicSubject}}
Ja som spørgsmålet lyder på..
Hvilken hund har du?
hvorfor har du netop valgt den race??
Hvad slags foder får hunden?
hvilken slags motion får hunden?
er intra i at se hvor stor forskel der er i valg af hund+ diverse ting...
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 139
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 286
Kost: Katte.
Motion: Ja ... Katten står jo ikke stille og lader sig spise.
feb 2011
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 212
Går dagligt med begge hunde, men de får også en tur hver forsig da det er lidt nemmere at træne de små ting..
De er begge med i skoven hvor de leget og hygger sig, de har også mange play dates og møder andre hunde så ofte de kan.
Gå meget op i træningen med den største da han er min og vores jack russell terrier mest er min mors og er lidt af den diva
Med Nate, som kan ses i mit album, går jeg spor med og han er så småt begyndt at hjælpe minmor med at samle ting op, hente ting til hende da hun er ramt af sclerose. Jeg løber med ham og har get til agility, så nu har vi bare lidt spring osv herhjemme
De er aktive hyggehunde der bidrager mange smil i hverdagen, kunn ikke forestille mig en hverdag uden dem.
De får olivers petfood da jeg tydeligt har kunne mærke at det øgede deres koncentrationsevne
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.567
Dansk svensk gårdhund
Hvorfor har du netop valgt den race??
Pga. dens størrelse og temperament samt fordi de er enormt lærenemme
Han får bare noget foder som hedder ''Paw'' noget tørfoder også får han 2 ''slag'' lakse-olie om morgen blandet i sit foder og lakse-kiks som godbider som indeholder 70 % lakse-olie
Hvilken slags motion får hunden?
Lange ture hvor han kan løbe frit omkring også bruger jeg god tid med at kaste bold med ham og ellers en masse leg og sådan.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 587
vi valgte den hund fordi den har den rigtige størrelse til os og vores lejlighed...
da vi er på SU kan vi desværre kun give den det billige foder, men den får så rugbrød mad med leverpostej en gang i mellem... :o) det er den meget glad for...
ellers går vi hver dag med den cirka en halv time af gangen... hvor den samtidig får lov til at komme ud og løbe og jagte ænder...
når der er weekend eller ferie er den ude og gå 3 gange om dagen, ellers kun 2 gange om dagen da vi er i skole det meste af dagen...
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 364
Jeg ville ha en lille hund, som ikke ar chiuaha (staves) ...
Den har et mildt temperament, selvom det ikke "normalt" for små hunde, og så er den rigtig god med min søn...
Den vejer ca.3 kg nu, men kommer til at veje ca.5 kg som fuldvoksen
Den har self brug for motion, og jeg går ca 2 ture om dagen på ca 30min hver gang
Vores hund får Royal Canin
feb 2011
Er det ikke lidt dumt at anskaffe sig en hund hvis man ikke har økonomien iorden? Hvad hvis der kommer en lang regning fra dyrelægen?
Det er nu mest fordi du skriver at den får rugbrød med leverpostej når i ikke har pengene, så er der altså en billig dåse kattemad til seks kroner i brugsen..
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 368
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 301
Hvilken hund har du?
Moderen var en blanding af Labradore og border collie og faderen en dansk/svensk gårdhund, dog sagde dyrelægen at vi skulle sige han var en border collie, fordi han lignede en border collie 100%, på alle måder.
Naboens hund fik hvalpe og det var bare ham vi faldte for, ikke 2 af kuldet lignte hinanden.
Han fik det billigste tørkost foder der er at finde i SuperBest, f.eks. Vi prøvede med andre og dyre slags mad, men det gad han simpelthen ikke spise. Det samme med kiks, det skulle også være de billigste, hvis vi købte dyre eller andre slags, så spyttede han dem bare ud igen
Da jeg bor på landet, fik han lov at løbe rundt alt det han ville, dog legede han hver enig eneste dag, 2-3 gange dagligt med hans bold som han tonsede efter.
apr 2007
vi har skam råd til dyrlægen, den skal da ud og ha sin vaccine nummer 2...
hvis der skulle komme en regning så har vi en ret stor opsparing til uforudsete regninger... og den opsparing kan godt tåle en operation eller 2 til hunden, så det er ingen problem...
rådigheds beløbet hver måned er bare ikke super stort...
aug 2009
Amerikansk staffordshire terrier. en hanhund på snart 6 og hunhund på snart 3 år...
MIn kæreste havde hanhunden da vi fandt sammen og har totalt forelsket mig i racen så jeg valgte at få en hunhund af samme race..
dens intelligenthed, det at de er med i selskabet 24/7, sind, måden de er på, styrke, den måde de skal stimuleres på og motion..
De får begge Specific
Vi bor på landet med 2,2 hektar jord med skov til og å til.. så de får alt det motion de vil ha..
Bruger bolde og flasker med foder i så de bliver stimuleret + gemmer godbidder rundt i haven....
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14298&ipc=55239
Blanding af Labrador Retriever og Labrador formel 1
Min moster fik hvalpe, og da vores hunds mor er meget venlig, og vi i forvejen er vilde med labradorer, så ville vi gerne have en han. han var den eneste han der kom ud af flokken, og heldigvis også ham, jeg havde et bedst øje til (han er familiens hund, men dog mest min) skal også have ham med når vi flytter.
Grunden til at vi er vilde med labradoren er at den har det brede hovede, venlige øjne
http://pedigree.dk/products/adult-healthy-vitality
Hunden får 4 lange gåture hver eneste dag. gåturene består af ca. ½ time. Herudover er der en masse leg i haven
2-3 gange i ugen kommer de en tur ud til Marbæk plantagé i Sjelborg (Esbjerg) som er et kææmpe plantagé der består af både lang lang lang strand, og utroooooolig kææmpe stor skov! Her bruger vi ca. 2 timer ude. der er også et 'bjerg', der både er meget stejlt og knap så stjelt, denne løber de op og ned af, og får brugt en masse kondition, og muskler
Vi går meget op i motion, da det er vigtigt for hunden, og hunden elsker det! De er meget afslappede i hjemmet, og er super medgørlige
Hundene lever sundt. De får ikke 'menneskemad'. Det sker at de får ris i deres foder, samt kylling. Men det er ikke særlig tit
Mit samvær med hundene er meget vigtig. Jeg føler selv jeg har et rigtig tæt forhold til min hund
Derudover er de godt opdraget, og hverken tigger, eller gør andet som hunden ikke burde gøre
Vores gamle hund blev kørt ned, 23 dec 07, så vi skulle have os en ny ven til vores anden hund ^ (den ovenstående) Her fandt vi ham.
http://pedigree.dk/products/adult-healthy-vitality
Hunden får 4 lange gåture hver eneste dag. gåturene består af ca. ½ time. Herudover er der en masse leg i haven
2-3 gange i ugen kommer de en tur ud til Marbæk plantagé i Sjelborg (Esbjerg) som er et kææmpe plantagé der består af både lang lang lang strand, og utroooooolig kææmpe stor skov! Her bruger vi ca. 2 timer ude. der er også et 'bjerg', der både er meget stejlt og knap så stjelt, denne løber de op og ned af, og får brugt en masse kondition, og muskler
Vi går meget op i motion, da det er vigtigt for hunden, og hunden elsker det! De er meget afslappede i hjemmet, og er super medgørlige
Hundene lever sundt. De får ikke 'menneskemad'. Det sker at de får ris i deres foder, samt kylling. Men det er ikke særlig tit
Mit samvær med hundene er meget vigtig. Jeg føler selv jeg har et rigtig tæt forhold til min hund
Derudover er de godt opdraget, og hverken tigger, eller gør andet som hunden ikke burde gøre
aug 2009
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 97 Svar: 1.854
2 stk Lhasa Apso
Det er en allergivenlig hund og da jeg har allergi overfor hunde og katte var en allergivenlig hund et naturligt valg (kan ikke leve uden hunde). Men grunden til netop en Lhasa Apso er fordi jeg er vild med dens udseende, temperrament og natur.
De får det billige hvalpefoder fra Brugsen normalt, men blander det med Hills hvalpefoder i øjeblikket. Dog kan de bedst lide det billige foder. Grunden til de får hvalpefoder er at min han er hvalp på 10mdr og min tæve på 4år er gravid.
Vi går 6 ture om dagen, 3 korte og 3 meget lange.
De leger med min mors og mormors hunde (Lhasa Apso'er), kommer med ud og cykle når vejret er til det og løber på marken.
sep 2010
Min dreng Kato er meget vaks på fødderne overfor andre hunde end dem han kender (er kommet efter Sascha har været i løb) ellers elsker han mennesker og katte og bliver i dagligtale kaldt dampbarnet.
apr 2007
feb 2011
Men min Nate har sit eget levende sovedyr, katten
Der er nok de bedste venner,og sågår katten ogsåmed påtur, også helt ned til stranden:)
Og med andre mennesker er han lidt for begejstret nogen gange, han sætter sig ned og piver bare en cyklist ''ignorerer ham.. Men han har kun et godt sind og fantastisk temperement
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 11
hvorfor - lækker farmiliehund
foder - Møllerens har prøver div dyre mærker men så fæller den ene helt vildt, så nu bliver vi ved dette foder
motion -
hund 1, så lidt som muligt da hun er gammel og doven.
hund 2, lidt gåtuer og en masse leg i haven med os, ungerne og den hund 3.
hund 3, lidt gåtuer, en masse løben på folden med hestene og en masse leg i haven med os, ungerne og hund 2
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
- amstaff-lignende bastard.
- I sin tid var det fordi min eks syntes de var HERRESEJE.. Senere satte jeg mig så grundigt ind i racen, og det er en type hund der tiltaler mig meget, både grundet dens væremåde, humør og udseende.
- Vetcur Gourmix, og råt. I en periode fodrede jeg udelukkene med barf, men nu er det lidt efter humør.
- Øh, bløf.. I øjeblikket holder jeg en lang pause fra træningen, men skal snart starte til klikkertræning regner jeg med.. Det er lidt for længe vi har gået uden træning.
Så går vi mange lange ture, er tit på gåture med veninderne og deres hunde, eller går en lang tur ude hos mine forældre.
Med jævne mellemrum er vi til hundeleg hos veninden, hvor der er 3-8 hunde der kører den af en hel dag..
Jeg gad godt gå til WP, men tror den plan bliver udskudt lidt.
apr 2007
de forbehold har vi taget os... anskaffer man sig en hund skal man også kunne passe den...
apr 2007
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=80773
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
eftersom hun er en blanding er der ikke nogen speciel grund til at jeg valgte hende, men både min mor og jeg faldt pladask for hende!
Foder: Orijen regional Red.
Nala er en doven putte bamse... vi sørger dog for at hun kommer ud hver evig eneste dag, så hun kan opleve noget.. vi stimulere hende mentalt ved at lægge hendes mad på plænen, gemme guffere, problem løsning, osv.
vi leger hele dagen i gennem.
samt tager vi i parken/fælleden/skoven hver gang muligheden er der.
Men som sagt er Nala en sofa putte hund, og siger ingenting til en stille dag i sengen. så hun har ikke de store krav, det er mere mig der ikke syntes at det er fair hun bare skal lægge herhjemme.
sep 2010
Gad vide om jeg også skulle smide links ind til mine vapser..
aug 2008
og hun udsendsmæssigt mest ligner sin mor - dog er hun en rigtig putte gris, og skal nok sørge for at fange opmærksomheden.
Overfor andre mennesker og hunde er hun meget i mødekommende og VIL over og hilse på alle sammen..
Katte, dem kunne hun sagtens bruge som mellem måltid
apr 2007
vi har en masse bedre billeder, men de er for gode til at de kan ligge på siden...
sep 2010
Sascha: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=79557
sep 2010
apr 2007
sep 2010
De er mine små bebser.. Og skal højest sandsynligt være menneske momse om et par måneder.. Hihi..
nov 2010
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=54077
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
Jeg har Staffordshire bull terrier, en hanhund på knapt 6 og en blandings tæve på 3.
Jeg har valgt mine hunde ud fra ønsker og krav til hunden, hvad jeg mener jeg kan tilbyde e hund. Det skulle være en mellem str hund, uden pelspleje, medium aktiv, kunne de fleste former for hunde aktivitet, ikke være reserveret eller meget vagtsom, og så lagde vi meget vægt på at det skal være en hund der kan fungere som familie hund.
Jeg brugte 3 år på at vælge hund. Hanhunden har vi overtaget som "ganbrugshund" og han fungerede perfekt med hende vi havde i forvejen.
Vi fodrer med Agil.
Mine hunde får gåture og hjerneaktivitet hver dag. Ca 1½-2 timers tur og 20-30 min for hovedet. Prøver at løbe en gang om ugen. Dog kun med hanhunden da tæven hgar HD
Jeg træner konkurrence lydighed med min han hund, træner på hold 1-2 gange om ugen, og så er det forskelligt hvornår og hvor meget her hjemme. Agility for sjov en gang om ugen, træner spor på hygge basis, og så kommer de i svømmehallen når det passer.
Min tæve kan ikke med andre. Kun dem hun kender, da hun er blevet bidt flere gange. Min hanhund kan med de fleste. Han gidder ikke specielt andre, men accepterer at de er der. Han leger dog kun med meget få, da han har et problem med sin stress som godt kan kamme over i leg.
sep 2010
nov 2010
taark Hun er også min øjesten.. har en del billeder derinde også, i et andet album..
Er så heldig at have "privatfotograf".. Det er luksus
sep 2010
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=63383
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37773
Jaah basse, smuk som altid Og sikke en masse lækre vapser.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
for tør foder
vi er en aktiv familie så derfor kræver vi også en hund der kan lide at komme ud i det fri det meste af dagen
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 47
Jeg har en Chihuahua
hvorfor har du netop valgt den race?
Den er lille, og vælter ikke ting her i hjemmet. Og så er det bare den sødeste race
Hun får - Specific fra Dyrehospitalet i Kolding.
Hun bliver gået med Morgen og Aften. Ellers render hun bare lige ud i have og gør hvad hun skal gøre..
hvordan er jeres hunde overfor mennesker og andre hunde+katte?
Kila ELSKER mennesker, og alt det der vil klappe hende og nusse med hende elsker hun.
Når hun er i løb, så kan hun lide ALLE hunde.. Ellers er hunde meget farlige for hende, med mindre de er ca samme størrelse som hende.
Hendes forhold til katte er meget afslappet, hun skal bare lige snuse til dem, og så er de ikke sjove mere..
http://hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=69721
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
1 amstaff
2 chihuahuas
Amstaff'en blev valgt på grundlag af intelligens, styrke, temperament, brugsevne, pelspleje, tryghed (for mig) og udseende..
Chihuahua'erne blev valgt fordi jeg ønskede mig en stor hund i en lille hunds krop.. Og efter at have mødt chihuahuas fandt jeg ud af sådan en lille en ville passe godt ind i min hverdag..
Amstaff'en får olivers maxx energy.. Han har nemlig svært ved at holde vægten.. + han får glucosamin da han har osteochondrose i den ene baghas..
De små får acana adult small breed + taste of the wild High Prairie (acana er deres grundfoder, det andet bliver byttet ud i ny og næ for de ikke mister interessen for maden hvilket de sommetider gør)
Min amstaff får max 1 times motion om dagen.. Ville gerne give ham mere, men pga hans dårlige baghas skal jeg passe på ham og må ikke belaste ham for meget.. Han er dog stadig en rolig og velafbalanceret hund, han får masser af mental stimulans ved siden af nemlig..
De små er her i kulden ikke ret meget ude.. 3-4 ture på 5 minutter om dagen.. De fryser simpelthen og den mindste bliver hurtigt syg af kulden..
Om sommeren er vi ude meget længere..
maj 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 1 Svar: 14
Fransk Bulldog på lidt over 3 år
Synes det er en utrolig dejlig hund og efter jeg har læst om den fand jeg ud af den passede til mig.
Kan ikke huske mærket det er ret godt og han elsker det, det bliver til tider blandet med andet godt.
Hvilken slags motion får hunden?
Går mindre ture med ham da han ikke er en hund som skal gå flere 7-8 km hver gåtur, men eller tager ham med på standen el i skoven, det elsker han.
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
både mennesker og dyr
feb 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
fik ham da det var drømmen hunden siden barnsben ...
foder royal kanin large breed
okt 2007
Følger: 1 Svar: 9
Valgt fordi han passer til mig
Han får råt kød og ben
Motion: gåture, waterwalk og massere af mental aktivering.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
aug 2009
Vores hanhund kan ikke lide katte.. Han kan med alle slags hunde og alle mennesker elsker han og han kan ikke få nok af at blive kælet med.. Han er faktisk rigtig vild med små børn så ligger han sammen og putter med dem og gerne dagen lang hvis det stod til ham..
Vores hunhund er lidt bange for katte lige indtil hun har set dem an og så længe de ikke gør hende noget så er der ingenting.. Hun elsker alle slags hunde og mennesker både store og små.. Selvom hun er blevet overfaldet af 2 hunde en Jack russel terrier og en fransk bulldog da hun var mindre.. Hun kan nogle gange blive fornærgående da hun vil ha at folk skal snakke med hende både dem hun kender og dem hun aldrig har set før og så vil hun rigtig gerne sidde hos folk så man kan nusse
hende..
aug 2009
Må din hund sove i din seng?
okt 2007
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 47
aug 2008
vi har en hovedpude hver, og den bruger hun flittigt :-).
er der drenge på besøg så kan jeg lige love jer for hun bliver mobset, også lægger hun sig ellers i midten ;-).
okt 2007
Desuden er hun ved at være kønsmoden og eget kønsaggresionen er ved at være aktuel, det burde du vide og tage dine forholdsregler efter så du ikke oven i købet bliver ham med den ulovlige hund der har overfaldet en anden.
apr 2007
hold nu kæft med ulovlige hunde og så få en sans for realiteterne... bland hundeloven udenom, den har INTET med denne tråd at gøre... smut ud igen...
og ja, vores hund for også lov til at sove i sengen... men kun mens den er hvalp... når den bliver ældre så kommer den i kurven...
aug 2009
aug 2009
aug 2009
sep 2010
Sascha sover oppe i sengen i fodenden og Kato ligger i mine arme under dynen og sover en gang i mellem, for det meste ligger han lige i døren ind til soveværelset.. Han passer jo på "mor" og hans dame..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 142
En Engelsk Bull Terrier
hvorfor har du netop valgt den race?
Fordi den har alle de kvaliteter jeg værdsætter i en hund. Racen tænker selvstændigt, er livsglad, overstrømmende glad overfor mennesker - og hunde (nogle hanner undtaget), den har ''humor'', rolig indendørs og fyldt med krudt ude - og så er den er guddommeligt smuk i mine øjne.
Jeg er vokset op med et utal af racer, og har aldrig mødt en race der minder om bulleren - og jeg kan ikke se mig selv leve uden i fremtiden.
Hun får dyrt kvalitetsfoder fra WolfsBlut - somme tider Olivers
Hun får mindst 3 gåture om dagen, og derudover tager vi flere gange ugentligt i mosen/skoven og på stranden, hvor hun brænder krudt af. Jeg overvejer at begynde hundesvømning med hende også - og min næste buller (mini) vil blive brugt til udstillinger oveni.
Overfor mennesker:
Hun er skøn overfor mennesker. Altid glad, men samtidig rolig og behersket.
Overfor katte:
Jeg tror ærligt talt ikke hun har mødt nogle katte rigtigt. Vi har en ilder herhjemme, og den elsker hun over alt på jorden, og bruger masser af tid på, at rende med den rundt og vaske den med tungen.
Overfor hunde:
Hun ELSKER andre hunde. Det er det bedste i verden i hendes øjne - jeg har aldrig oplevet hende andet end overstrømmende glad, når det kommer til andre hunde.
Her er mit hjertebarn: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=67489
okt 2007
Dane. Flot sprogbrug, men det er jo altid nemmere at kalde folk idioter når man ikke kan finde et andet comeback.
Men jo jeg ved da hvornår du overtog hende, hun er 13 måneder gammel og du fik hende for 5 måneder siden. Ergo har du overtaget hende efter 4 juni 2010....
Du skriver selv at du ikke ved hvorfor hun pludselig er arrig overfor tæver, og det er da bekymrende at du ikke kan regne ud at det er fordi hun nu er blevet kønsmoden og kønsaggresiv og at man derfor skal være ekstra påpasselig og ikke først stå når der er sket noget og sige...jamen det har hun aldrig gjort før......men selvfølgelig vidste du det jo efter min kommentar omkring det.
Fej for eget gulv siger du....øh hvad er det jeg skal feje, jeg har ikke overtaget en ulovlig hund så ved ikke hvor du lige vil hen med det.
okt 2007
aug 2009
okt 2007
Det er heller ikke for at være led, har selv ejet en dejlig amstaff pige, men det gør mig ondt at folk skider på loven for det går ud over hunden og man tisser de ansvarlige ejere på af ryggen, og det ville jeg især som MH blive ked af at se på.
aug 2009
Du er selv i risikogruppen for at netop din hund bliver ulovlig nu når de tager det op.. Så er du også en MH ejer..
okt 2007
Han har kun haft den hund mens forbuddet har været der ergo kan de billeder ikke være fra før forbuddet, vel?
aug 2009
apr 2007
min fox terrier har da længe skræmt livet af en stor hund der lignede en muskelhund...
. .
grunden til jeg siger du skal smutte er at du faktisk prøver at starte en diskution omkring hundeloven i en tråd som du IKKE har startet... du bruger Trine's tråd til at starte en diskution om hundeloven og de forskellige hunde...
så hold dig til emnet... ! det er ikke så svært hvis man bare har 2 brikker at rykke rundt med...
okt 2007
For at skære det ud i pap, så skrev jeg Mh ejer, men mente listehundeejer. Det er grunden til at jeg skriver i datid da jeg ikke længere ejer en listehund, fatter du det nu???
Mikkel. Seriøst bland dig dog uden om, sådan er en debat, den kører af sporet engang imellem, det styrer man ikke selv når man ligger ligger noget ud på et forum, så hvis du ikke bryder dig om det jamen så er du jo velkommen til at fise et andet sted hen.
Man skal jo åbenbart komme ned på jeres niveau for at i kan reagere på det herinde, når man ikke kan argumentere skal man kalde folk idioter og fatsvage eller bede dem fise af.
Kan i ikke klare jer på andre måder?
aug 2009
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 69
Vi går omkring 4 km om dagen, og 2-3 gange om ugen går vi 7 km. Hun er ude i min forældres have sammen deres hund hver anden dag.
Jeg giver hende Rudog.
Jeg valge denne race da jeg kende til den, mine forældre har en så viste hvad gik ind til. Og bor også i mindre lejlighed.
aug 2009
Kattene er nu blevet mere indekatte end udekatte Hehe..
Hvilken hund har du?