{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ipad 2...
  • #1   14. mar 2011 Min kammerat har fået sin....
    Og han siger den er en del federe end 1'ern!
    har kun haft den i 2 minutter og kigge på men syntes den er alle penge værd hvertfald! smiley


  • #2   14. mar 2011 jeg havde nemlig 1'ern selv og valgte og sælge den.. smiley

    tror sku jeg bliver nød til at anskaffe mig en..


  • Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.391
    #3   14. mar 2011 Hente mit Køkkenur i morgen.. så det skal nok blive sjovt.. så kan jeg få skiftet det gamle køkkenur ud med en ny og sætte den gamle ud på badeværelset... Man skal jo vide hvad Kl er.. og den har sådan et flot ud på sådan en iPad smiley

  • #4   14. mar 2011 ___ _

    Skærmen er faktisk i nogle tilfælde dårligere end 1'eren.. Mange brugere har problemer med lcd bleeding på dem ..


  • #5   14. mar 2011 forstår ikke helt iden i Ipad når der er designet multi protable bærbare som macbook air som jeg 40 gange HELLER vil bruge ? ellers tager ja da en ipod touch eller smartphone i stedet ? Ipad er en forvokset Ipod touch !? kom nu over det jeg TROR ganske simpelt ikke på det kan holde sig på marked mere end 5 år !...

  • #6   14. mar 2011 antoh H..
    jeg er rimelig sikker på det er noget mere nyt og spændene end ipad om 5 år smiley


  • #7   15. mar 2011 en bærbar computer har holdt sig på marked i mere end 5 år... smiley en mobil... en mp3 afspiller... men fandme ikke en Ipad tror folk bliver trætte af størrelsen for det er jo meget fedt nu men tror vi kommer til at kunne lave bærbare mindre og mindre og stadig kunne tætter og tætter på det en markant større bærbar kan (; !

  • #8   15. mar 2011 det har du helt sikkert ret i ang. at computere bliver mindre og mindre.. og kan mere og mere.

    MEN..? apple vil altså have kommet med noget nyt til om 5 år. enten ser ipad'en meget anderledes ud og kan nogle andre ting. den vil jo ikke have de samme specs om 5 år. den følger jo med teknologien.. derfor tror jeg ikke vi bliver træt af den før om laaaaaaaang tid.. det kan selvfølgelig også være de kommer med noget nyt og mere revolutionerende end en ipad..


  • #9   15. mar 2011 hvad er revolutionerene ved ipad ? de har gjort en ipod touch større og putte lidt mere kraft i den og det kalder folk revolutionerene ? ... de boller jer så groft i røven og de tjener penge på det ! O: noget der imponere mig er macbook air... men syntes det er synd at Ipad er blevet så stort for den kan kun lidt mere end ipod touch og diverse smartphones og den er større MEN den kan ikke erstatte en bærbar ? så den er en mellemting af ubrulighed (: !

  • #10   15. mar 2011 jeg sidder aldrig i sofaen eller sengen med min bærbar men forstår dit eksempel men jo det er det folk tror ! og at surfe på den går ikke ligefrem stærkt hvis du spørg mig ? O;

  • #11   15. mar 2011 anthon H nu havde jeg selv en. og jo det går hurtigt..??

  • #12   15. mar 2011 og "knepper os i røven" gør de nu ikke. det er bare sådan noget lækkert noget de har. et menneske med bare lidt forstand på computere osv, ville vide at du sagtens kunne få en computer med samme specs til en langt mindre pris. men kvaliteten. UFFF.!!

  • #13   16. mar 2011 ''et menneske med bare lidt forstand på computere osv, ville vide at du sagtens kunne få en computer med samme specs til en langt mindre pris. men kvaliteten. UFFF.!! '' aha..? samme specs som ?.......

    okay kort sagt ALT du lige skrev giver INGEN menning ????

    jeg syntes det går super langsomt på 15 mbit net tog det langtid at loade billeder osv?


  • #14   16. mar 2011 som en macbook selvfølgelig.. kan godt se det lød lidt sort

  • #15   17. mar 2011 ___ _
    præcis..!!


Kommentér på:
ipad 2...

Annonce