{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Hvad er Jailbreak ??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

jeg er ikke den store It eller telefon nørd, men syntes at jeg ville prøve en Iphone 4, da jeg har hørt meget godt om den, så jeg har anskaffet mig en idag.

alle folk siger jeg skal få den jailbreaket fordi der er SÅ mange flere muligheder med telefonen derefter..

MEN, hvad fanden er jailbreak ? hvilke muligheder vil jeg få ekstra med telefonen ? og hvad har det at sige med hensyn til garanti osv ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er Jailbreak ???
  • #1   16. mar 2011 ville også sige du skulle prøve skrive det i google.. det giver nok flere svar end her... doh..

• #3   16. mar 2011 slap dog af folkens...

• #4   16. mar 2011 nills haha

jeg ved det sku heller ikke.
    bruger ikke det lort.
    så kan ikke engang svare manden smiley

• #5   16. mar 2011 Jailbreak er så du kan hente apps og tweaks gratis. Du kan jailbreake version 4.2.1. og den nye 4.3 men den er ikke tethered (eller hvad fanden det nu hedder...). Når du har jailbreaket din iphone, så kommer der et app frem som hedder Cydia. Derinde skal du tilføje nogle sources og hente Installous, så du kan hente gratis apps. Men tag at læs lidt om det på google bla. for der er lidt at sætte sig ind i før man går igang.

• #6   16. mar 2011 tak for de konstruktive svar jeg har fået smiley

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 132
    #7   16. mar 2011 Har skrevet de fleste af de jailbreak apps og tweaks jeg bruger her:

http://dl.dropbox.com/u/2060287/JBApps.txt

Så kan du jo selv se om nogle af lyder fede nok til at jailbreake smiley
    Og med jailbreak forståes at du bryder Apples fængsel og får lov at ændre på telefonen som du vil og ikke som Apple vil.
    Du vil kunne få adgang til system filer og derved ændrer nærmest alt, hvilket Apple ikke giver lov til ellers.

Garantien ryger da Apple jo så self ikke vil stå inde for evt. fejl der måtte komme fordi du har været inde og pille i filer og andet du ikke burde.
    Men får du problemer laver den blot en gendannelse i iTunes og så er telefonen som ny, og man ville ikke kunne se at den har været Jb'et..

• #8   16. mar 2011 se, det var et svar som man kunne bruge til noget..

jeg er som sagt ikke den store IT nørd, så tror jeg hopper fra at Jailbreake den.. har som sagt lige fået den, så det ville være ærgeligt at ødelægge et eller andet af allerede, og så det ikke kan laves igen..

men mange tak for svaret, nu ved jeg da nogenlunde hvad det er smiley

• Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 340
    #9   16. mar 2011 Kort fortalt så låser du den ting du vil jailbreake op, så du åber op for en masse funktioner som ellers er låst fra frabrikanten. Se det som en scooter hvor du fjerne de begrænsninger der gør den kun køre 30 km/t.

Feks. ps3 kan du tage backup af dine ps3 spil så de ligger på din ps3, så du ikke behøver en disk mere.

Iphone/ ipod osv. kan du få temaer, en helvedes masse programmer som andre alt fra ikoner, låse system, gratis apps.

• #10   16. mar 2011 F.eks en pc kan du finde gratis film, spil og programmer.

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

#11   16. mar 2011 Heh øhh??
    En PC skal sq da ikke jailbreakes for at kunne gratis film, spil og programmer smiley
    Dæme da et ringe eksempel :b

Den med scooteren var dog noget bedre smiley
    Telefonen/scooteren er bygget til at kunne meget mere end du får lov til af fabrikanten, og ved at jailbreake/ pille begrænsningen får du det optimale ud af den smiley Groft sagt (:

• #12   16. mar 2011 Og ved at intsallere software/jailbreake pc'en får du flere muligheder, ja latterlig iknow, who cares.

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

#13   16. mar 2011 Ja men du skal jo ikke gøre noget "ulovligt" for at kunne installere det software?
    Svarer da bare til at gå i Appstore på iphonen, og så kan den også noget mere, uden jailbreak?

• #14   16. mar 2011 Det er da heller ej ulovligt at gå rundet med en jailbreaket iphone? det er alle programmerne derpå.

Kommentér på:
Hvad er Jailbreak ???

Annonce