912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Tattoo Tattoo

Hej Baboom mennesker smiley ..

Tænkte at der måske var nogle kloge hoveder herinde, som ville måske kunne svare på mit spørgsmål.

Mit spørgsmål er så, hvis man får lavet en tattoo på siden og ned af maven, er der så stor chance for at den går i stykker når man bliver gravid og, så den så meget svær at rede efter?

For synes det er synd at gå hen og få lavet noget stort lige der, hvis det viser sig at der er stor chance for at den går i stykker når den sidder på det sted. Så er det et eller andet sted spild af penge hvis den ikke er til at rede..

Mange tak på forhånd ..

Hilsen Sandra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo
  • #1   18. mar 2011 altså den går jo ikk i stykker det er jo det samme prencip som hvis en lille splejs fåe ne og bliver mega pumpet? men den går ikk i stykker farven følger med huden så når hvis man har født så vil den se stort set normal ud smiley

• #2   18. mar 2011 Jeg har en på maven (ved hoften/lysken) og min vægt har svinget meget og den er ikke blevet ødelagt..

• #4   18. mar 2011 der er en chance for at den går i stykker, men du kan også være heldig at den ikke går i stykker, jeg har en veninde hvor den ikke gik i stykker og hun har 3 børn idag

• #5   18. mar 2011 Det er da det, det er meget forskelligt fra person til person, det er det som er så svært for den skal nemlig være med farver, med blomster, sommerfulge og en masse andre ting. For det skal også være en man kan dække når man er på arbejde og, synes bare det er et rigtig flot sted.. Men vil heller ikke bruge flere tusind kroner på en tattoo og, den så går i stykker om nogle år og, er rigtig grim og man ikke kan rede den..

• #6   18. mar 2011 jamen så ville jeg helt klart vælge og få den når du er 100% sikker på du ikk vil ha flere børn men valget er jo op til dig smiley

• #7   18. mar 2011 Michael P - Det er rigtigt, men nu er jeg ikke så gammel og det kan være at der går rigtig mange år endnu før jeg skal have børn...

• #8   18. mar 2011 ja men derfor ville jeg vente fordi det er da en ting man aldrig bliver for gammel til xD

• #9   18. mar 2011 Ja det er rigtigt smiley ..

Men jeg tænker også om der ikke er noget man kan gøre så den ikke går i stykker under graviditeten ?

• #10   18. mar 2011 jo:) du kan få den på indersiden af din biceps d: med mindre du vil være en mega pumper smiley

• #11   18. mar 2011 Jamen den skal starte på overarmen og såså det meste af ryggen regner jeg med smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #12   18. mar 2011 Julie P: Ikke korrekt. Hvis du har en ensfarvet tribal på maven er den langt lettere at rette op end hvis du havde et kæmpe motiv med blomster og lign. Det er ikke fordi tatoveringen giver sig flere cm. Vi snakker millimeter.

Sandra? Hvor gammel er du overhovedet? Altså mht hvornår du havde "planlagt" at få et barn. Sådan en tatovering kan jo godt tage lang tid at lave.
    Men nej, du kan ikke gøre noget. Du kan håbe den ikke går i stykker. Men der findes ingen cremer til at undgå det.. Du kan derimod smøre din mave under en graviditet. Der findes utallige cremer, som "løsner" huden og dermed undgår du grimme strækmærker. Om det har en effekt vil jeg ikke love dig, men det er bedre end slet ingen ting at gøre smiley

• #13   18. mar 2011 jamen så få den lavet så tæt på ryg søjlen som muligt og op på din nakke muskel og ned af armen, smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#14   18. mar 2011 Hvis det er på ryggen er det jo intet problem? Snakkede du ikke om maven i dit øverste indlæg?

• #15   18. mar 2011 Risikoen er der, og så er det jo op til dig selv om du vil tage chancen. Tror ikke der er noget du kan gøre for at mindske risikoen, men nu ved jeg heller ikke så meget om strækmærker og graviditeter smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#16   18. mar 2011 Altså hvis du vil have den på ryggen bliver det intet problem. En tatovering kan snilt holde til en vægtforøgelse, eller diameterforøgelse. Er selv tusset over det meste af kroppen, og jeg træner meget. Der er ingen forskel på dem selvom jeg bliver større.

Er det på maven er det jo direkte voldsom strækning af din hud, og der KAN det have effekt.

• #17   18. mar 2011 Jeg er 20 og regner ikke med at jeg skal have børn nu og her, ja ved godt at det kan tage lang tid at lave..

Det kan også godt være at der kommet noget på siden og maven smiley .. Men nu må vi se hvor den kommer til og sidde, ville bare høre om der var nogen kloge mennesker herinde som viste det og kunne komme med et svar smiley ..

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#18   18. mar 2011 Det bliver ikke noget problem hvis det bare lige er på siden af maven smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#19   18. mar 2011 Netop også derfor skal man behandle sin mave ordentlig under graviditet, og undgå de mærker. Jeg har dog ikke forstand på strækmærker under graviditet - men kunne forestille mig at der ikke kom ligeså mange sådan på siden af maven/udkanten af ryggen i forhold til midt på maven smiley

Kommentér på:
Tattoo

Annonce