Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo - hvordan?
  • #1   19. mar 2011 sandpapir????
    Okay jeg håber det der var en joke smiley

• #2   19. mar 2011 . . - Ved du hvad du snakker om? Autolakere og tatovør, alligevel to vidt forskellige ting.

• #3   19. mar 2011 Øv, dengang jeg blev tusset brugte han bare noget blødt papir.

Det kunne da have været herre fedt han hældte fortynder i mit åbne sår, og skrubbede af med sandpapir bagefter, det lyder som en fed følelse.

• #4   19. mar 2011 hahahaha lolwut.. Det ville være en riiimelig nice cocktail.. Jeg gad godt se det smiley

• #5   19. mar 2011 . . - Jaja, du er sikkert rigtig god til at lave tattoo's - lyder som om der er mange kunder i din forretning.. Først tatoveres, rigeligt med fortynder (evt. lidt salt også) også ellers bare en tur med korn 40.. Det skal nok blive godt, rigtig godt.. Hyg dig, og hils omkring dig

• #6   19. mar 2011 Tror måske det er fordi farven kommer ind under huden og ligger..
    Hva snakker du om, tørrer? Det er jo ikke en kuglepen han tegner med, men nåle..!

• #7   19. mar 2011 Nu snakker jeg om tegningen - INDEN man tusser..
    Den skal over på huden, men når man så går igang med at tusse og så tørre det overskydende blæk væk, hvordan undgår tattovørene så at det han ikke har tattoveret ikke ryger væk?

• Tine L
    Tine L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #8   19. mar 2011 Det er fordi det er sådan noget tus agtigt noget der kommer på huden og det kan godt klare at de lige tørrer over nogle gange ;o)

• #9   19. mar 2011 Tine - nå for søren, så kan jeg bedere forstå det smiley

• #10   19. mar 2011 . .

Du er satme en sjov fætter. Prøv du lige at gå til en tatovør og sig at han skal bruge sandpapir og fortynder.

Jeg er sikker på at du kan få en gratis tatovering i panden, hvor der står "JEG ER DUM"

Helt seriøst, du kan ikke mene at man skal hælde fortynder ned i et åbent sår og derefter bruge sandpapir!? Hvad tænker du dog på? Begynd du hellere på fotografering, for det er langt mindre farligt end dine råd;)

• #11   19. mar 2011 Nicolai S - Ham der er helt skæv smiley

• #12   19. mar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LM-xuJIxQY4

Niiiiiiice

• #13   19. mar 2011 . .

Det er TATOVERING vi snakker om, ikke AUTOLAKERING!!!

• #14   19. mar 2011 .-. har du sniffede fortynder eller var du også dum som barn

• Tine L
    Tine L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #15   19. mar 2011 hva er det lige autolakering og tatovering har til fælles????

• #16   19. mar 2011 . . Er du snot dum eller hvad ?? Det er ikke første gang jeg læser at du tror du kan fjerne en tattoo med fortynder ? Er du helt væk eller blev tabt i fortynder som barn ?? Du kalder dig selv for fagmand og fatter ikke en brik af hvad du selv snakker om du er sgu da helt fjern... Hold du dig hellere til at tegne med kuglepen dem kan du da fjerne med fortynder hvis det skulle være.... Og med dine evner til at stave skulle jeg nødigt have lavet en tattoo af dig....

• #17   19. mar 2011 Hahahaha Thomas S - godt grin smiley

• #18   20. mar 2011 Du er da helt væk skipper... Tror sgu at du har gået for meget i de Maling / fortynder dampe !! Du må da være helt blæst oppe i øverste etage hvis du seriøst tror på at du kan fjerne en tattoo med fortynder bare den "ikke er tør endnu" ! Så er jeg sgu ærligt talt ligeglad med om du siger at du har 5-10-eller 20 års erfaring, så er du sgu dummere end andre folks børn hvis du selv tror på det kan lade sig gøre.... Det er da flot at din lære sagde at du var god til at tegne og det kan jeg da se at du helt sikkert også har brugt mere tid på end at lære at stave.... Ps. tror ikke du finder mange der vil have dine børnetegninger på armen smiley Held og lykke med jobbet som tatovør... Og husk nu at købe godt med fortynder for du får brug for det... Og så skal du nok osse købe et par løbesko når du finder ud af det ikke kan fjerne dine fejl for er det med at komme væk i en fart !!!!!

• #19   20. mar 2011 Hahaha: fandme fedt at forum, der starter med manden spørger hvorfor optegningen ikke forsvinder når tattoovøren tørrer hen over det, og som så ender i et kæmpe skænderi fordi en klaphat ikke har fattet hvad der blev spurgt om fra starten smiley

• #20   20. mar 2011 Henrik - jeg er altså ikke en mand! smiley

• #21   20. mar 2011 HA HA HA HA HA HA HA HA HA... fagmand.... tror lige jeg blev lidt gladere for min tatovør...

• #22   20. mar 2011 jo jeg kan dømme dig ud fra det du skriver og hvis du vil bruge de samme ting ved tattoo´s som ved autolakering, så er jeg glad for at jeg ikke skal bruge dig..
    du er sikkert en god autolakere, har ikke set dit arbejde, men det er du sikkert. men du kan ikke sammenligne det med et tatovør-job

• #23   20. mar 2011 i 3. klasse???? tager du pis på mig???? det fik jeg også afvide hele min skolegang igennem. og har malet og udstillet flere steder. men det gør da ikke mig til en god tatovør..

• #24   20. mar 2011 prøv nu lige at hør dig selv.. fint du var god til at tegne i 3.klasse, men det gør dig ikke til en god tatovør.. og da slet ikke med den fremgangsmåde du forklarede længere oppe i tråden..
    der er der sgu ingen tatovøre der bruger de redskaber.

• #25   20. mar 2011 øhhh????? jamen så synes jeg du skal afprøve dine metoder, jeg ligger dog ikke krop til. og tror dine kunder meget hurtigt vil forsvinde.

• #26   20. mar 2011 jeg kender ingen der vil ligge krop til sådan noget.. og størstedelen af mine venner, er nok lidt små-afhængig af tattoo´s, men de går kun til proff. folk

• #27   20. mar 2011 nej. jeg dømme ikke det at du kan tegne/tatovere.. det ved jeg intet om. men din fremgangsmåde, som du selv beskrev længere oppe, den vil ingen lægge krop til..
    læs dog hvad jeg skriver..

• #28   20. mar 2011 PRØV NU AT LÆS HVAD JEG SKRIVER!!! Jeg vil IKKE lægge krop til...
    men glem det bare, gider ikke diskutere det mere med dig.. du forstår jo åbenbart ikke hvad man skriver til dig. Held og lykke med din tattoo-biks.

• #29   20. mar 2011 naja Z

Nu er jeg ikke så pjattet med heste, men din tusch er fed. Kunne godt ligne noget Fari Brady har lavet?

. .

Hold nu kæft med det pis med at du er fagmand osv.

Prøv for fanden da lige at tænk på, hvad der sker, hvis du hælder salt i et sår, så svier det. Hvad fanden tror du så der sker, hvis du hælder fortynder i og tilmed sliber på huden med sandpapir?

Og hvis du tror du ved så meget om tatovering, så gå dog ned til en tatovør og nej du skal ikke vælge ham der har biks hjemme i baghaven, men en autoriseret tatovør, som er medlem af DTL. Og fortæl ham om din plan.

Lad være med at gøre dig selv mere til grin.

• #30   20. mar 2011 mange tak... den er dog slet ikke færdig endnu, har bare holdt pause p.g.a. graviditet. men håber snart at komme igang igen.

• #31   20. mar 2011 naja Z

Må man ikke blive tatoveret, når man er gravid da? Hvem tatovere dig?

• #32   20. mar 2011 det er der flere tatovører der fraråder, da de jo kan ramme mange akupunktur-punkter, som kan gøre at man smider barnet.
    det gør laurent fra skin & colors i Holstebro.

• #33   20. mar 2011 naja Z

Var jeg ikke klar over, men så lærte jeg da noget nyt smiley

Hmm.. Kunne være man skulle prøve ham så. Hvad er han speciale? Jeg er til polynesisk design, men det er jo egentlig ikke det sværeste at lave.

• #34   20. mar 2011 http://skincolorstattoo.dk/
    dette er deres hjemmeside, desværre har de slet ikke så meget under galleri. men han er sindsyg god til de store tattoo´s og er god til ting i fri hånd.
    hans kone er der også og så en yngre pige. de har lidt hver deres område.
    men super flinke mennesker.
    og synes faktisk de er ret billige.
    når min er færdig fylder den hele ryggen, med skygger rundt om hele hesten, så den går fra skulder til skulder og lige ned i hver side og jeg skal kun gi 20.000kr for hele ryggen. det synes jeg er ret billig.

• #35   20. mar 2011 Det er faktisk slet ikke så dyrt nej. For umiddelbart ser det ud som om, der ligger mange timer bag det. Streger er jo hurtigt overstået, det er meget fyldningen der tager tid. Sådan er det i hvert fald på mig, men tager desværre ikke så godt i mod farve, så jeg skal pines lidt mere end andre.

• #36   20. mar 2011 træls... der sidder det fint på mig, heldigvis, for har egentlig nåleskræk, så skal helst ikke tatoveres mere end højst nødvendigt.. dog har jeg allerede flere i tankerne. bliver nok en af de tøser der bliver godt malet til..
    på mit billede er jeg faktisk kun blevet tatoveret 3 gange. men har nok ca 15 gange endnu inden den står færdig.

• #37   20. mar 2011 Meget, for det gør ondt i længden. Hader egentlig at blive tatoveret, for det er sådan en irriterende følelse og man kan ikke gøre andet end bare side stille, men det giver også et kick. Svært at forklare, men tror alle kender den følelse smiley

Jeg mangler også en del på min ryg, men skal lige glemme den smerte jeg var igennem sidst, for er åbenbart helt vildt følsom på ryggen og der skal jo også lige lidt guld i kisten først smiley

Så længe du vælger dine tattoos med omhu og ikke tegner på fingre, hænder og hals/ansigt/forsiden af kroppen, så synes jeg ikke det er så slemt.

Nogle piger kan faktisk være frække med en sleeve smiley

• #38   20. mar 2011 synes også lænden/siderne af kroppen er det der gør mest ondt. omrking skulderne kan jeg ikke mærke ret meget.
    jeg vil gerne have mange tatoveringer, men alle skal kunne dækkes af alm. tøj.
    men når ryggen er færdig får noget af armene nok en tur og så overvejer jeg noget ned af benene (siderne)
    jeg får kun tatoveringer som har en stor betydning for mig (hest - jeg har haft eget firma med heste og har ejet/redet langt over 100 heste, så det er stort set mit liv)
    skal have noget der symbolisere min søn, skal bare lige ha fundet det helt rigtige.
    jeg vælger dog aldrig noget i deres bøger. det skal være noget specielt som ingen andre har.

• #39   20. mar 2011 *SUK*

• #40   20. mar 2011 Nå så blev han lige frosset smiley

naja Z

Det er også sådan man skal vælge tatoveringer, de kan jo ikke bare lige sådan fjernes igen. Jeg har 2 som jeg ikke er glade for, eller jo motivet er jeg, men han var dårlig til at tatovere. Må håbe han er blevet bedre med årene.
    jeg vil gerne have en der bliver slået ind, bare for at prøve det og tættere på det polynesiske kommer man næppe smiley

• #41   20. mar 2011
    Nills '

Tror desværre han mener det seriøst.

• #42   20. mar 2011 phu ha det turde jeg ikke, altså at få den slået ind.. jeg synes det er smertefuld nok på den alm. måde..

• #43   20. mar 2011
    naja Z

Det er også kun fordi det fascinere mig, ikke fordi jeg er pjattet med smerten smiley

• #44   20. mar 2011 Haha sorry cindy smiley

Kommentér på:
Tattoo - hvordan?

Annonce