{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

TDC - Netværk? {{forumTopicSubject}}

Vi har for nyligt fået TDC pakken med både internet og fjernsyn som alt sammen køre over den samme boks.
Internettet skulle forestille at være 20 mb, men efter at vi i øjeblikket har 5 tv bokse og 3 computere som køre kan den slet ikke trække det og det er hurtigere at køre over min iPhone's 3G net end på vores hjemme net?
Kan man gå ind til TDC og be om en boks som kan tage så meget af gangen? Eller kan man gøre noget ved det på den boks vi har nu?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TDC - Netværk?
  • #1   21. mar 2011 Det eneste du kan gøre er og betale for større forbindelse... Du har alt for meget kørende på den forbindelse til det kan trækkes...

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #2   21. mar 2011 Overvejede også at få det, men så vidt jeg huske så skulle man gå udfra at hvert tv tog ca. 3mb af jeres linje, HVER = 15mb så deles de 3 pc'er + det løse om 5mb. teoretisk. Siden i næppe får 20mbit ind i hytten.
    Er ikke 100% sikker på at det var 3mb, tror rent faktisk det var 5 eller 6 O_O


  • #3   21. mar 2011 Så forstår jeg bedre det bliver så dårligt hvis hvert tv tager så meget. Så jeg tror sku det bliver en hurtigere forbindelse det bliver til smiley

    Tak for svarene smiley


Kommentér på:
TDC - Netværk?

Annonce