{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Mangler du en main coon Billund? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har her til aften fundet en KÆMPE Main coon lignende kat Påkørt og afgået ved døden (den var stadig varm) Ingen øremærke eller halsbånd, den var blålig/smoke med hvid mavse :S Jeg lagde den ind til siden
Håber der er nogle der kan få ro i sjælen over deres stakkels mis,
Mvh Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler du en main coon Billund?
  • #1   6. apr 2011 Åhh nej dog smiley

• #2   7. apr 2011 Jeg har fremlyst den på kattegalleri og de sagde den evt kunne være chippet for den havde intet mærkning men den så også noget filtret pels men tror jeg tager ud til
    Den i morgen og så smider jeg den af ved Dyrelægen
    den var virkelig kæmpe stor troede først det var en grævling

• #3   7. apr 2011 Er ikke medlem

• #4   7. apr 2011 Hvis den er stor, så er det en norsk skovkat, ikke maine coon. Maine coon er meget små/spinkle i bygningen

• #5   7. apr 2011 Nitasha - Det ved jeg godt nok ikke lige hvor du har fra, men Maine Coon bliver normalt meget meget store smiley så det passer ikke. Har selv haft en Maine Coon og han vejede 8 kg.

• #6   7. apr 2011 Den viden har jeg fra en dyrelæge i viborg, samt en fra Hanstholm, da jeg selv har en maine coon som er ekstrem spinkel, hvor jeg så fik at vide at sådan er kropsbygningen oftest i maine coons.

• #7   7. apr 2011 Nitasha
    Maine coon er den største kat der findes så jeg vil ikke lige kalde den for lille og generalt er det en meget kraftig kat dog er der nogen som har tildens til at være smalle

Norsk skov kat er den anden største kat der findes og kan nemt samlignes med Maine coon dog er den mindre men os en pæn stor kat

• #8   7. apr 2011 Der vil jeg så sige at jeg har hørt noget andet fra et par dyrelæger, og en del mennesker jeg har snakket med.
    Men det absolut er så vigtigt for jer at starte en diskussion om det, så synes jeg i skal skrive til mig over privat besked i stedet for.
    Det er ikke særlig pænt at begyndte en diskussion pga noget så simpelt som uenighed, i et forum, hvor en pige prøver at fremlyse en kats død, som hjælp til ejerne. Tag den over privat besked.
    ***...Ilder Mor...*** - håber du får held med at finde ejerne. Det er dejligt at nogle folk gør noget, i stedet for bare at lade dyret ligge, som så mange gør :\

• #9   7. apr 2011 Nitasha - ser ikke nogen diskutere? nu skrev du jo selv i indlægget og jeg retter dig såmænd bare fordi det er forkert smiley

• #10   7. apr 2011 nitasha
    nu det vist dig selv der starter en diskution op har ikk skrevet nået negativ eller nået siger bare hva jeg mener

men jo der er da en del smalle maine coon men der er lige så mange fyldig maine coon nu er min far og hans kone avler af norsk skov kat og har derfor været med på en del udstillinger hvor der er begge racer til stede og der ser du sjældent en smal maine coon så det kan lige så meget være en maine coon som en norsk skov kat hun har fundt

ilder mor
    men håber du finder ejeren af den stakkels kat men kan godt ske du skal skrive at det er en maine coon eller en norsk skovkat da de er meget lig hinanden de 2 racer

• #11   7. apr 2011 Kælling - det er dog utroligt som du bare skal have ret... Om det er forkert eller ej kan vel være en definationssag af hver enkle kat, så drop dog lige det der barnlige noget, og hold dig til privatbesked hvis der er noget du føler du absolut skal fortsætte. - og bevar muskelhunden, jeg starter ikke nogen diskusion, det er bare irriterende at se at hver eneste tråd absolut skal diskuteres, det er fint nok hvis det er useriøse tråde, men det er det her jo ikke.
    Det er sådan set det eneste jeg har at sige, vær nu lidt voksne og ikke at fortsætte den, tag den over privat besked hvis der er noget i føler er uretfærdigt for jer... Sorry, men jeg gider bare ikke det der barnlige noget.
    Held og lykke Ildermor smiley

• #12   7. apr 2011 Hvis man kommer med en påstand der ikke er rigtig, så må man da forvente at man bliver rettet.

MCO er større end NFO.

• #13   7. apr 2011 Willemoes!
    Altså nu må du holde op med al den diskussion! smiley

• #14   11. apr 2011 Nitasha
    den eneste der er sur og diskuter er vist dig så du vist den eneste der er barnlig i det her forum samt giver admin ret

så lad dog være med at flippe sådan ud

ildermor
    har du fundet ud af mere om katten

• #15   11. apr 2011 Nej desværre nej næste dag var den væk :S

• #16   11. apr 2011 Okay har nok været en ræv som har set det som let moldtid så siden den var væk

• #17   11. apr 2011 ja tror jeg desværre også smiley for det var i udkanten af byen hvor der sagtens kunne bo ræve

• #18   13. apr 2011 men sådan er naturens gang desværre og ejer finder vel ud af til sidst at der nok ikke er så stor sandsynlighed for at få den kommer hjem igen og der nok er sket nået med den som der så er

Kommentér på:
Mangler du en main coon Billund?

Annonce