18.868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Tattoo priser og anbefalinger Tattoo priser og anbefalinger

Hello

Jeg går og leger med ideen om, at få min første tattoo, og jeg har to ideer.
Den ene er en tattoo med tekst fra starten af ryggraden og til lænden - langs ryggraden - altså en tattoo som er 2-3 cm bred men ret lang. Hvad vil prislejet for sådan en være?
Den anden er en rib-tattoo med et feminint mønster, som skan strække sig fra hofte til nogle cm under armen. Ikke voldsomt mange farver, men måske nogle enkelte. Hvad med en sådan?

(Ja, jeg ved det er to meget følsomme områder at blive tatoveret, men jeg har det sådan, at jeg ligeså godt kan få lavet det jeg vil have fra start, end at sidde og fedte med små tattoos, som jeg reelt set ikke har det store ønske om, bare for at vende mig til følelsen)

Det bedste ville naturligvis være, at jeg tog ud og spurgte, men jeg vil gerne være klar på, om jeg overhovedet har råd, inden jeg begiver mig ud, for at finde det rigtige sted smiley

Derudover vil det være rart med et par anbefalinger af nordjyske tattoovører. Jeg kører gerne for den rigtige, men det skal nu helst stadig være i Nordjylland.

(er der måske nogen der har erfaringer med den nye der er åbnet i Aabybro)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo priser og anbefalinger
  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #2   7. apr 2011 Har før hørt på bogstaver her i Thisted og de siger omkring 400,- pr. bogstav.. (også afhængig størrelse og type)..
    Men kommer an på hvor og hvem det er så det er bare tag i til Ålborg og snakke med dem.. smiley

• #3   7. apr 2011 Pyha, ja jeg tænkte nok, at det ville være det smarteste at høre direkte ved tatovøren, for priserne svinger godt nok en del kan jeg se smiley

Jeg havde egentligt tænkt, at teksten ville være billigst, men med 43 bogstaver kan jeg godt se, at det nok ikke er tilfældet alligevel smiley

• christian s
    christian s Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #4   7. apr 2011 den gyldne drage i ålborg birger er den bedste smiley er blevet tusset der igennem de sidste 23 år og der er absolut ikke noget at klage over

• christian s
    christian s Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 22
    #6   7. apr 2011 julie p det har du virkelig ret i tatoo birger er ikke den billigste, men har er skide dygtig smiley

• #7   7. apr 2011 Prisen er absolut heller ikke det afgørende smiley

• #8   7. apr 2011 ca 1000 kr/time + blæk

• #9   7. apr 2011 Altså - nu kender jeg kun priser på alt det jeg har fået lavet. Men har en tribel på lænden - den gav jeg 1500 for. En tribel blandet med blomster som går hele vejen fra den på lænden og rundt op og slutte under brystet inkl. to store blomster gav jeg 3000 for smiley
    Mine bogstaver ned af den højre side - 700kr smiley og alle er lavet ved forskellige steder - dog er den jeg har rundt om siden er den jeg er mest glad for - dog blev den lavet ved downundertattoo i kbh - Virkelig dygtige derinde!!

• #10   7. apr 2011 Tag til Lucky star tattoo i Aabybro og bliv tatoveret af lars, han er dygtig og så sig du gerne vil have det lavet på timepris, det er 1000 kr. i timen, eller 3 timer for 2500,-

• #11   7. apr 2011 bliver tatoveret i city tatto i odense, super dygtige og plejer af give 800 i timen smiley

Kommentér på:
Tattoo priser og anbefalinger

Annonce