{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Ramazan K
Ramazan K
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 46

Jeg vil have webshop,men HJÆLP med RÅD {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har snart tænkte mig lave en webshop, hvor der kan købes frisørsakse..(både for private og frisører).

Men jeg tjener i nok med kun sælge frisørsakse, sså hvad synes i jeg kan sælge mere ?

eller skal jeg have webshop inden for noget helt andet..

Hvad kunne i tænke jer købe på en webshop

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil have webshop,men HJÆLP med RÅD
  • #1   11. apr 2011 Hvis du kun henvender dig til frisører o.l. kan du prøve at se på at sælge hårprodukter som shampoo, balsam, voks og hårfarve eksempelvis.

Jeg vil anbefale dig at holde dig til et emne, da man kan få følelsen af at vade ind i et kræmmermarked, hvis du sælger rigtig mange forskellige produkter, og det kan være uoverskueligt.

• #2   11. apr 2011 Hold dig til frisør genren, ellers fanger du ikke dit "publikum". Medmindre du vælger en anden gade.
    Ligeledes skal du se på markedet. Er der belæg for at oprette en webshop.
    Er dine produkter svarende til det folk vil have kvalitetsmæssigt?

Mange frisører har jo faste leverandører, kan du nå igennem til dem? Eller vil du i store dele satse på privat personer.

Kan du holde priserne på niveau med dine konkurrenter, eller vil du ligge under?

Ligeledes hvis du opretter en webshop, så sørg for at have styr på betalingsmulighederne, design og reklame.
    Der er ikke mange der køber på en 123 hjemmeside, uden E mærket.

Der er mange ting at tænke på når man begiver sig ud i det smiley

• Ramazan K
    Ramazan K Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 46
    #3   11. apr 2011 Det er svært med frisørene, efter hvad jeg har regnet ud, så handler frisør mest af sælger som besøger dem.

Jeg satser mest på private folk

• #4   11. apr 2011 Det er korrekt. smiley en af mine bedste veninder har en salon, og de handler KUN med faste firmaer og sælgere. og det gør mange andre også smiley

Kommentér på:
Jeg vil have webshop,men HJÆLP med RÅD

Annonce