{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

Telia Crap.. {{forumTopicSubject}}

Er bare så træt af Telia, at nu blev jeg nødt til at dele ud af det..

Det hele startede omkring den 1/2-2011 da en sælger fra Telia ringede til min kæreste, med et tilbud på nyt abonnement.. Da dette lød som et godt abonnement ville vi gerne have to.. Men da vi i forvejen stod og gerne ville have nye telefoner, spurgte vi hvad han kunne tilbyde os, som ikke var ringere end iPhone 3GS som var vores daværende telefoner. Sælgeren tilbød os to HTC Wildfire, men da vi aldrig har haft HTC og var i tvivl om hvad det var for nogle telefoner, tilbød han os dem på prøve i 14 dage sammen med en dækningsgaranti.. (vi bor jo på landet og her er ekstrem dårlig signal)

Vi modtog telefonerne den 16/2-11..

Efter at have haft telefonerne i brug i 5 dage, fabriksgendannede vi dem, pakkede dem sammen og lagde dem i æskerne igen, da de var ekstrem dårlige, og på ingen måde kan sammenlignes med iPhone.. har seriøst aldrig haft så ringe en telefon, vil hellere have min gamle 3310 tilbage så..

Nå, men det tager os derefter 14 dage, at få fundet frem til denne sælger, da Telia siger vi skal snakke med ham.. og det telefon nr. han har oplyst os føre os direkte til Telias kundeservice, og de kender ikke til denne sælger..

Jeg får så oplyst af en inde ved Telia at han sikkert ringer fra deres eksterne salgs afd. Teleworks..

Så jeg googlede mig frem til et tlf. til teleworks. Da jeg langt om længe kom igennem, kunne vedkommende som jeg snakkede med, se at "vores" sælger var optaget, og ville få ham til at ringe når han var ledig.. da vi efter 3 timer stadig ikke havde hørt fra ham, skrev jeg en mail hvor jeg beskrev hvor UTILFREDS jeg efterhånden var blevet, og blev så straks ringet op af ham.. Forklarede ham, at vi ikke var interesserede i de to HTC Wildfire.. Svaret var at det havde han ikke kompetence til at lave om, så det skulle vi snakke med Telia om.. ARGH..

Jeg ringede så til Telia igen igen igen, og fik fat i en meget venlig dame, hun giver mig ret i at HTC Wildfire IKKE kan sammenlignes med iPhone på nogen måde og at hun ikke kunne forstå at vi har fået dem tilbudt. Hun fortæller også at det overhovedet ikke er første gang hun hører om ham sælgeren som har lavet lignende fejl før.. Tak, rart at vide smiley

Vi snakker frem og tilbage, jeg bliver stillet videre til en masse masse mennesker, og kommer ikke frem til en disse..

Den 10/3-11 Ringede jeg igen, og sagde at nu havde jeg snakket med forbrugerklagenævnet og de gav mig medhold, så hvis ikke de ville kontaktes den vej igennem, skulle de få gjort noget ved det her NU!.. Der bliver efterfølgende med det samme lave en sag ud af det, jeg fik et sags nr, og ville blive ringet op i løbet af de næste par dage..

Den 14/3-11 havde jeg ikke hørt fra dem, og ringede så igen.. Der stod så i Telia’s system at vi var blevet kontaktet af denne sælger og at sagen var lukket.. da jeg så endnu en gang havde brokket mig, blev der lavet en ny sag, og jeg fik et nyt sagsnr.. Blev lovet at jeg ville blive ringet op enten samme dag eller dagen efter..

Den 21/3-11 Var jeg stadig ikke blevet kontaktet.. JEG VAR MEGET HIDSIG NU!

Hende jeg snakkede med tog fat i hendes chef, og det blev pludselig godkendt at de to HTC Wildfire kan sendes retur, og vi ville modtage to iPhone 4. - vi ville fortsat have de 14 dages dækningsgaranti på..

Vi spørger så om vi kan beholde begge iPhone hvis det viser sig at abonnementet ikke har dækning, svaret er JA..!

Der blev sendt en sag til logistik afdelingen, der skulle udfører bytningen af telefonerne.

Den 7/4-2011 Modtager vi begge iPhone 4 og tager Sim kortene i brug..

Vi er ikke hjemme hele weekenden, og har udmærket signal de steder vi opholder os.

Men da vi så kommer hjem til flækken igen, har vi max. 2 signal streger, vi kan sagtens sms (nogle gange) når der er signal vel at mærke.. men 8 ud af 10 gange når vi vil ringe eller bliver ringet op forsvinder signalet..

Den 13/4-2011 Ringer jeg så til Telia og siger at signalet er for ringe, og vi gerne vil have annulleret abonnementerne..

Får så at vide at vi ikke kan få annulleret abonnementerne uden at sende begge iPhone med tilbage.. Jeg giver ham alle sags nr. så han kan læse hvad der er foregået til nu, og han tager fat i en kollega og vender tilbage og siger, at det er sådan det er, de vil miste penge på at vi beholder mobilaftalerne, som vi ellers var blevet lovet! så hvis vi ville annullere abonnementerne skulle vi sende begge iphone retur..

TAK FOR LORT TELIA!

Jeg bliver aldrig telia kunde!

P.s. den sælger fra teleworks hedder Mikkel Schou, så lad være med at handle med ham!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia Crap..
  • #1   13. apr 2011 Har haft telia i ja 7 år og aldrig haft problemer med dem..

    Synes det er super kundeservice når man endelig ringer til dem..

    Kender en der arbejder i en butik så køber altid ved hende..

    Personligt vil jeg aldrig købe en mobil jeg ikk har kigget på prøvet og tjekket tests på..
    Derfor jeg altid er nede i butikken..

    Telefon sælgere er og bliver lort..

    Og det er da træls at bo et sted hvor der ikk er dækning.. Er det kun tdc i kan bruge så eller ? Eller 3 måske..


  • #2   13. apr 2011 Telia er sikkert fint, hvis man ikke er blevet brugt som kaste bold, blevet ignoreret og føler sig røvrendt af dem.. Intet negativt om kundeservice medarbejderne, de kan ikke gøre ret meget.. men har været venlige til at hjælpe.. men er skuffet over telefon sælgeren, der giver ord på noget han ikke har kompetence til, og en ting jeg glemte at skrive, de har måtte høre tlf. samtalerne igennem, for at finde ud af at jeg havde ret!

    Ærlig talt ved jeg ikke hvilket selskab der har bedst signal herude.. men Telenor, har være bedst indtil nu, dog ikke optimalt..


  • #3   13. apr 2011 Vi har nu også haft Telia i 10 år og er super glade for dem!

  • #4   13. apr 2011 vi har også haft rigtig mange problemer med telia. Vi skulle have mobil internet via dem og vi spurgte flere gange om de var sikre på at der var dækning der hvor vi boede. Jamen det forsikrede de os om at der var. Vi bandt os til det mobile internet i 1 år, fordi det var erhvervs abodement. Da vi kom hjem var der næsten ingen dækning på nettet og det var stortset ubrugeligt. Vi tog ind til Telia og forklarede og det eneste vi fik af vide var at inden for de næste måneder ville der være sat master op derude hvor vi boede, og så ville vi kunne komme på nettet. Det skete bare IKKE. Så vi tog ind til dem igen og fik af vide at det eneste vi kunne gøre var at sige det op når abodement perioden var slut. Så vi betalte for ingenting i et helt år før vi kunne sige det op.

    Jeg skal aldrig nogensinde have noget, der har noget at gøre med Telia, igen!
    Jeg kender flere der har haft problemer med dem :S


  • #5   13. apr 2011 Nad .. Ja jeg kender efterhånden også en del der har haft problemer med telia.. hvor de lover ting, de ikke kan overholde..

    men tror at alle mobilselskaberne har deres problemer, og har utilfredse kunder..
    det der irritere mig mest er at de ikke står ved deres fejl og mangler, og jeg vil mene at når der ydes dårlig service og vejledning så gør man hvad man kan for at rette op på det, forstår ikke de vil have utilfredse kunder.. hvis man køber noget i andre butikker (de fleste) og er utilfreds får du ofte noget nyt, pengene tilbage eller et tilgode bevis.. men teleselskaber, virker så ligeglade bare de får deres penge..


  • #6   13. apr 2011 JEG ELSKER TELIA.

  • #7   13. apr 2011 Jeg har haft både telia og 3s trådløse internet og der må jeg sige 3s er MEGET bedre..

    Mht mobil kan jeg ikk sige noget da jeg ikk har haft 3 mobil siden de kom frem.. Men har været super glad for telia..

    Men nogle er uheldige og sådan er det jo med alle selskaber.. Personligt hader jeg sonofon/telenor pga dårlig kundeservice og ringe dækning..


  • #8   13. apr 2011 Jeppe E.. Dejligt for dig.. smiley i må have et tæt forhold.. smiley

    Brian O'Conner ! Jaah, jeg er så godt tilfreds med telenor, ingen problemer der.. men ja alle butikker har utilfredse kunder, og sådan vil det altid være..

    Men, Jeg generalisere det heller ikke, at Telia er sådan over for alle.. men for os har de været rigtig trælse, og en del andre jeg kender.. - desværre..




  • #9   13. apr 2011 jeg har heller ikke noget at klage over med telia, bortset fra deres priser på telefoni (dengang)

    jeg er lige skiftet tilbage til telmore og har bestilt en iphone4


  • #10   13. apr 2011 Jeg har haft telia i 9 år, og har aldrig oplevet, at være andet end tilfreds.

  • #11   13. apr 2011 har også haft problemer med telia, så NUL telia her hjemme.

Kommentér på:
Telia Crap..

Annonce