{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hjælp vedr. HP PC {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at min HP minibærbar pc gik ud for strøm i morges, og siden har den ikke ville starte igen. Dvs, når jeg sætter strømstikket i, starter den ikke. Den ville absolut ikke tænde.

Mit problem ligger faktisk i, at jeg ikke kan finde min kvittering på den !! Det er ved at gøre mig sindsyg !! Nå- spørgsmål 1:
Er der nogen der har haft ligende problemer med deres HP pc'er? Altså at laderen ikke "virker"??

Nr 2 spørgsmål:
El-giganten, kan man få en faktura kopi af dem i tilfælde af at man har ødelagt/mislagt sin egen?

På forhånd tak & fortsat god søndag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp vedr. HP PC
  • #1   17. apr 2011 Prøv at tage batteriet ud, og sæt laderen til.. og se om den vil starte kun med strøm fra stikkontakten.

• #2   17. apr 2011 René V, det vil jeg lige prøve med det samme.

Cecilia S, SHIT!! Det håber jeg ikke er tilfældet for mig, fordi jeg ikke har min kvittering lige på stående fod!! TIS!

• #3   17. apr 2011 René V, det virkede sku ikke. smiley

Det er sådan, så når opladeren "normalt" i sættes pc'en, så lyser et lille orange lys konstant. Det gør det overhovedet ikke længere.
    Når jeg trykker på "tænd" knappen, så blinker det orange lys et par gange..

Virkelig frustrerende.

• #4   17. apr 2011 EAN - Nej ingen reaktioner overhovedet uden batteri i. Der lyser den ikke engang de par gange den nu gør.

Okay! Super! Det vil jeg forsøge mig med.

• #5   17. apr 2011 HP 2140 N270 DK? smiley

• #6   17. apr 2011 Hvis den blinker når du trykker på strømknappen, og den ikke lyser når du sætter stikket i, så er det helt sikkert strømforsyningen der er gået kold, eller batteriet der ikke kan holde strøm. Jeg hælder mest til strømforsyningen.

Vil meget gerne fraråde dig at prøve med andre strømforsyninger du måske har liggende. Min stedfar ødelagde diverse på en Packard Bell for noget tid siden ved det nummer, og den er nu klar til skrot.

Find din kvittering, eller ring til elgiganten og hør om de kan hjælpe dig.
    Det er dit bedste skud.

Kommentér på:
Hjælp vedr. HP PC

Annonce