{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

:) Nogen som kan photoshop :) {{forumTopicSubject}}

Hej har vi nogle som er fikse til photoshop smiley

Er ved og åbne en cafe smiley og skal have lavet logo som skal bruges til menu kort , butikken osv smiley

Vil vælge hvem der laver det bedste også vil personen få 250 kr for det smiley

Nemt tjente penge ..

Hvis i ikke stoler på at man får pengene fx. eller lign så tjek evt mit andet inlæg for noget tid siden om hjælpe til navn til tatto butik også kan i kontakte vinderen af den , hans far var forbi og få hans præmie smiley

Håber nogen vil og kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :) Nogen som kan photoshop :)
  • #1   18. apr 2011 Jeg er da frisk på at give det et forsøg smiley

• #2   18. apr 2011 Det var en billig måde at få lavet logo på smiley

• #3   18. apr 2011 smiley Yes men man jo spare hvor man kan smiley

Prinsessegert smiley jamen sæt igang

• #4   18. apr 2011 Lav ikke logo som skal bruges til print i Photoshop. Det skal laves i Illustrator eller andet vector baseret program, med mindre du vil ha' det skal ligne lort når det bliver trykt.

• #5   18. apr 2011 Hvis der er nogen du ikke skal spare på er det da logo. Medmindre du selvfølgelig bare vil have lavet noget af en amatør i paint smiley

Jeg hjælper dig gerne med at få lavet en godt logo, som siger noget om din café, maden i servere, stemningen osv. Noget seriøst du kan bruge i lang tid frem over uden at sende et forkert signal. Men så bliver det ikke til 250 kroner smiley

• #6   19. apr 2011 Hvorfor skulle han ikke kunne få et fedt logo af en amatør? Ja jeg spørger bare, men bare fordi man måske ikke er prof kan man da sagtens have nogle fede ideer smiley

• #7   19. apr 2011 Aner intet om hvad programmer , ting og jeg ved ikke hvad som man skal bruge og ikke bruge smiley Hjælp .. jeg har ikke prøvet sådan noget før jeg ved hvordan jeg bruger min computer og det kan ikke nogen nye ting siden der kom win95 .. ej jeg gider ikke sådan noget programmer og har slet ikke tid til det så derfor ber jeg om hjælp

Der som har et godt bud de må med glæde komme med det og Vinderen får som sagt 250 kr for at sidde og lege lidt og i laver alligevel ikke andet end at sidde på bb og facebook så hvorfor ikke tjene lidt på det

• #8   19. apr 2011 Og ja efter min meninge er jeg sikker på en som ikke er proff kan sikkert lavet noget som er lige så fint smiley

• #9   19. apr 2011 Held og lykke med det så smiley

• #10   19. apr 2011 Nu bruger jeg godtnok ikke paint.

Har både Photoshop og Illustrator, er ikke fandens øvet i det, men kan da de basiske ting, og det er ret nemt at lære egentlig.

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #11   19. apr 2011 det er godt nok ikke meget du vil betale for det da , er du klar over hvad det koster hvis en profi skal lave det og så vil du knappe folk af med 250 kr

• #12   19. apr 2011 Linda C - Nu er det frivilligt at melde give det et forsøg, og hvis man selv mener at ens arbejde er mere end 250kr værd så er det squ da bare at lade være.

Utroligt som folk kan brokke sig over lidt amatør arbejde.

• #13   19. apr 2011 Altså. Hvis du får et logo som en jpg, bmp, gif, pgn vil din kommende skiltemand som skal lave dine skilte grine af dig, og be dig om at betale dem for at lave det om til et format de kan bruge til at skære logo'et ud i. De skal sidde og trace det om igen, og det kommer du til at betale kassen for. Med mindre de selvfølgelig printer det direkte på noget folie som er en lappeløsning, hvilket ikke kommer til at være skide godt smiley

Det er efter min mening ikke noget man skal spare penge på da det meget let kan komme til at sende de forkerte signaler og virke meget amatør agtigt.

Men bevares, det er ikke mig som skal ha' det smiley Held og lykke med det.

• #14   19. apr 2011 Ja netop smiley det frivilligt smiley

Og hvis folk er så gode og dygte til det så tager det jer da ikke mere en 10 min lige og bikse sådan en logo sammen smiley 250 for 10 min arbejde , det vil jeg mene er en fin time pris !

• #15   19. apr 2011 Hopper i seng .. er på igen i morgen ellers smid jeres mail så får i en tilbage smiley

• Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 94
    #16   19. apr 2011 det har skam intet med brok at gøre.. men nu kender jeg tilfældigvis prisen på sådan et arbejde og jo ikke alle den gør det, derfor dette indlæg om at det ikke er meget hun vil betale for det... hvorfor tror du selv det blir gjort denne vej

• #17   19. apr 2011 Har da lavet et forholdsvis stort banner i Photoshop. Smed det ud som en TIFF fil og sendte det til trykkeriet, ingen problemer der.

Til vores tøj tryk krævede duden at det var lavet i Illustrator, men han fik igen en TIFF fil, så ved faktisk ikk om han ku se forskel på den Illustrator-baserede fil, eller photoshop filen
    gav ham også en .EPS fil, men den brugte han ikke mener jeg

Kommentér på:
:) Nogen som kan photoshop :)

Annonce