598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Tattoo's - Stjerner over alt Tattoo's - Stjerner over alt

Hvad sker der lige for at næsten alle der får lavet tattoo's for tiden, specielt piger, får lavet alle mulige klamme stjerner ? Har folk ingen fantasi længere og gør bare som alle andre ?

Eller er der nogen speciel årsag til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo's - Stjerner over alt
  • #1   28. apr 2011 Fordi alle de andre skanks har det

• #2   28. apr 2011 COME AT ME BRO !

Haha, ja det er vel lidt ligesom dengang Tramp stamp / Amager nummerplade / Røvgevir var populært.. Folk glemmer nok at tænke på de har det resten af livet.. Sørgeligt

• #3   28. apr 2011 Ja hvad FANDEN sker der dog for det?! Og det er sgu ikke kun pigerne, men også drenge!

Kan i ikke finde på andet? Det værste er nok hvis de så bagefter siger

"Den har bare så stor betydning for mig fordi den representere min bedste veninde" eller et eller andet pis! Hold nu kæft, det er en fucking stjerne, som 1.000.000 andre mennesker har, sikkert totalt identiske med din egen.

Jesus fucking christ.

• lene j
    lene j Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
    #4   28. apr 2011 stjerner lyder fandme kedelig...jeg tænker lidt over en japansk koi med vand og lotus blomster smiley

• #5   28. apr 2011 Jeg synes stadig det ser fedt ud på nogle, alt afhængig af placering, størrelse osv...

Men fatter ikke hvorfor ALLE skal have det.

Nu har jeg to tribals(fik dem da jeg var 17 og 19 mener jeg) og har planer om en ny tus, men det bliver hverken tribal eller stjerner...det er helt sikkert...!

• #6   28. apr 2011 Kan os være pænt, specielt i farver :)!

Men det her handler om at rage over stjerner!

• #7   28. apr 2011 Jeg har set EN hvor det var fedt, og det var udelukkende forid hans efternavn var stjerne, der passede det til, hos alle andre, totalt latterligt.

• #8   28. apr 2011 Hvorfor skal alle tatoveringer have betydning? Kan det ikk være kunst ligesom et maleri der ikk har en betydning?

• #9   28. apr 2011 Jeg: Jo det kan det sagtens...og nogle er også vandrende kunstværker. Men nu bliver der nævnt stjerner jo, og ikke tatoveringer generelt...og der er langt imellem stjerne tatoos som bare minder lidt om kunst...imo

• #10   28. apr 2011 he he. ja jeg er så en af dem der fik et røv-gevir som 17årig (den samme som eminem har om håndledet) men den har jeg også fortrudt siden, nu er jeg så ved at få lavet en hest, da heste er en meget stor del af mit liv (er ikke som andre hestetøser, har haft noget mere med heste at gøre end bare et par stykker)
    jeg er så slet slet ikke færdig, skal have mange flere, men i dag har jeg den holdning at alle mine skal have en betydning for mig. ikke bare noget som alle andre har.
    men hver sin smag..

• #11   28. apr 2011 Nå nu tænkte jeg så mere generalt.. For det kunne da ligeså godt være et flot stjernebilled op af armen. Skal det nødvendigvis være af betydning? Det kan være simpelt, det kan detaljeret, det kan være farvet, det kan være sort hvid, det kan være skygger.. :o)

• #12   28. apr 2011 Lene: Det har jeg lige fået lavet, på hele min over arm :-).. Eller der mangler stadig nogle streger og noget farve smiley

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #13   28. apr 2011 En tatovering behöver sku da heller ikk at betyde noget

• #14   28. apr 2011 Denne diskussion varer for evigt, folk bestemmer sgu da selv hvad de får tegnet på deres krop.

Så for et par dage siden en der havde "ACAB" stående på sin hånd og en med tatoveringer op af halsen og i ansigtet, se der er tale om folk der ikke har tænkt sig om.

• #15   28. apr 2011 om tatoveringer har betydning er folks eget problem, men er helt enig i at stjernerne sgu ser ret kedelige ud og fatter ikke pointen, men må folk da selv om, synes sgu det er grimt.

personligt synes jeg en tatovering skal have en betydning for en (og skal da siges den jeg har billeder af ikke er færdig endnu da den lige pt også ligner noget som vold mange har)

• #16   28. apr 2011 Fordi de synes det er pænt, formoder jeg.

• René Lind J
    René Lind J Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 23
    #17   28. apr 2011 Ha Ha - I må kede Jer, Det er da fuldstændigt op til folk selv hvad de vil have tatoveret. . . Yep, har selv stjerner på underarmen - Har haft dem i noge år 7 styks i farver og med fødselsdatoer i hver stjerne på mine søskende, min søn, min mor og mine bedsteforældre. Men uanset om de har betydning eller ej må det da være helt op til folk selv, det er nok de færreste der har tatoveringer der er 100% unikke! Mon ikke alle har en eller anden form for inspiration fra noget de har set? At der så er en der vil have karpe og lotusblomst i en tro om at det er unikt og specielt! Så bliver du nok lidt skuffet smiley

• #18   28. apr 2011 Jeg E de skal ikke have en betydning, men hvorfor fanden have noget så simpelt og grimt som det her?

http://tinyurl.com/5vobslz (google image link forkortet ned)

• #19   28. apr 2011 René ja, det er helt op til folk selv, vi siger skam ikke de ikke må gøre det! De kan få alle de stjerner de vil smiley Vi synes bare det ligner lort smiley

• René Lind J
    René Lind J Tilmeldt:
    jan 2010

#20   28. apr 2011 Helt enig i at det ikke er alle der er lige opfindsomt og pænt lavet... Men er det ikke lidt irellevant, hvad vi synes, så længe de ikke sidder på os smiley Stopper du også folk på gaden for at fortælle de, at du synes de er grimme? Nogen gange synes jeg måske bare man skal holde ens mening for sig selv hvis det ikke rigtigt gavner noget at ytre den.... Derfor mit indlæg

• #21   28. apr 2011 Rene:

Nej, det gør jeg ikke, men det kan du heller ikke sammenligne med smiley

Jeg sidder på et offentligt forum, i off topic sektionen, der kan handle om alt. Der er så oprettet et emne om, at en ikke forstår hvorfor så mange får de stjerner (snakker ikke bare stjerner generelt, men netop som dem jeg sendte i linket. Det er DE stjerner der irriterer mig, fordi der er SÅ mange der har dem. Man kan sagtens få en rigtig flot detaljeret stjerne, og de er da bare fede smiley

Og det gavner da en masse at ytre min mening, når jeg er i en diskussion om det? Tror du politikerne siger "jeg må hellere lade være med at ytre min mening om min modstanders holdninger, fordi de ikke gavner det han går ind for" ?

Sådan nogle tattooveringer som jeg linkede til, er pisse grimme, uopfindsomme, og for det meste bare en tattoo som folk får, bare for at få en smiley

• René Lind J
    René Lind J Tilmeldt:
    jan 2010

#22   28. apr 2011 Helt iorden, budskabet er forstået smiley Og du har selvfølgelig ret! Det er en debat man bare deltager i fordi den er der smiley God dag ..

• #24   28. apr 2011 Nej Netha, og det er nok ikke derfor der er så mange der har juletræer smiley

Og jeg har da på intet tidspunkt generaliseret? Jeg har sagt at FOR DET MESTE er det sådan, ikke at det er sådan med alle der har stjerner. bla. som min ven der hedder stjerne til efternavn, der giver det jo god mening.

Og jo, der findes unikke tattooveringer. Har et sabeltiger hoved på brystet som kun min far og jeg har, da det er tegnet i hånden.

• #25   28. apr 2011 Ja det er nok ret morsomt xD - og det er okay, kan ske for alle jo smiley

• #26   28. apr 2011 Hahaha, ja alle får stjerner her for tiden..
    Og kan slet ikke se meningen med det..

Jeg er personligt meget mere til projekter.. Mit ben er næsten færdigt og derefter er det hele venstre arm der får en tur.. Og tro mig DER SKAL INGEN STJERNER PÅ.. smiley

• #27   28. apr 2011 Så skal man bare have lov til at synes det nico smiley

vi andre skal os bare have lov til at synes det ligner lort smiley

• Tine L
    Tine L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 56
    #28   28. apr 2011 Jeg er så en a dem der har en stjerne på albuen, men har os masser af stjerner på overarmen, men dem har jeg altså haft i laaang tid og de betyder ik andet for mig end at jeg synes det ser pænt ud ;o) der skal så mere på overarmen så det ik kun er stjerner, men det koster jo ;o)))

Og stjernen på albuen blir kaldt en "guti stjerne" fordi det var ham der gjorde det populært eller hva man lige kalder det hehe

Kommentér på:
Tattoo's - Stjerner over alt

Annonce