638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lars H
Lars H
Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232

Bilportal søger bilglade mennesker! Bilportal søger bilglade mennesker!

Hej alle bil-entuiaster.
Vi er i øjeblikket i gang med en ny og serieøs portal som omhandler alt information om kommende Events, Race, hvor i landet der holdes træf (både virksomheder men også private træf). Her er der mulighed for selv at give besked, hvis du f.eks. selv holder et træf eller kender nogen, så de kan blive tilføjet på listen.

Ligeledes vil der være artikler og billeder fra hvert event og så vidt muligt også fra de enkelte træf. Hvor der udplukkes et par biler og bliver lavet en historie om dem og deres bil.

VI har også en sektion med friske bilbabes, hvor der vil komme billeder af den enkelte pige med info osv. Så er der bilbabes herinde må i også meget gerne kontakte os.

Der er utrolig mange træf i Danmark og landene op til så derfor har vi valgt at give jer et overskueligt overblik over hvornår det næste træf, event eller Race er.

Vi søger folk som ofte besøger bilmesser, events, træf m.m. og som kunne have lyst til at skrive lidt om det enkelte arrangement og tage nogle billeder derfra også.

Der kan lige pt ikke tilbydes nogen løn, da vi stadig er i opstarten, men på længere sigt vil det være en mulighed. Lige nu kan vi kun tilbyde at jeres navn kommer på artiklen/billederne.

Alle interesserede kan kontakte os på: laspetersen@gmail.com med et par ord om, hvad du kan bidrage med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilportal søger bilglade mennesker!
  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#2   2. maj 2011 Chris <-- Det har intet med det at gøre vi vil bare ikke lave reklame herinde ved at skrive den rigtige e-mail som slutter med navnet på siden. Jeg vil ikke fryses herinde pga. det.

• #3   2. maj 2011 hvad hedder siden ?
    hvis den er lavet endnu

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#4   2. maj 2011 Den er ikke lavet endnu men sender dig lige link i PM

• #5   2. maj 2011 Ville da gerne skrive og tage billeder om og af de events jeg er med til ..

Men... hvor mange kræves der?

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#6   2. maj 2011 J S <-- Der kræves ikke et vis antal artikler eller noget men vi vil selvfølgelig gerne have så mange som der er muligt! smiley

Men hvis du blot kan dække et par events og eller træf så er det helt fint.

• #7   2. maj 2011 Tager med til de shows der er i nærheden.
    "Striber" har ikke fanget mig endnu.

Men skal med for 3. gang til DHB, og var til F&F for 2. gang..
    Og ellers er planen dem jeg finder - uden at skulle køre langt.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#8   2. maj 2011 J S <-- Det er helt iorden vi har også sektioner med private træf osv. hvis det også er noget du tager til.

• #9   2. maj 2011 Skulle have været med til et stort Corolla-træf.. men bliven blev ikke klar.

Men har ikke været til noget efter jeg har fået min Calibra
    - hvertfald ikke endnu

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

#10   2. maj 2011 J S <-- Du sender bare en mail så får du mere info, hvis du er interesseret.

Kommentér på:
Bilportal søger bilglade mennesker!

Annonce