767 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
"Frække" kursuser? "Frække" kursuser?
Hej alle sammen.
Jeg søger et sted, hvor man kan tage lektioner, deltage i kursuser eller måske få eneundervisningstimer i burlesque, sensuel dans, strip, poledance og eller sex. Hvor pokker kan man det henne?
Jeg håber, at I kan hjælpe - bare en af tingene ville være godt, hvis I kunne hjælpe med
På forhånd tak
0 synes godt om
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 364
Eller søg på google om kurser i dit nærområde...
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Rart med en, der kan byde ind - tak
Du kan vel ikke hjælpe med noget af det andet, vel?
feb 2011
Strip/poledance, mener jeg man skal kontakte et danse studie, og så høre dem af om der er timer der med det...
nov 2007
Okay, spændende.
Hvad omhandler den bog? Alt muligt omkring sex? Det er mere, jeg søger et kursus for inspirationens skyld
Jeg har søgt et danse studie, men der skal man melde sig ind og alt muligt pjat og dyrt, som jeg ikke ville bruge
Men tak
feb 2011
Men Lyst til mere Lyst som den hedder, går virkelig i dybden, og der er ikke lagt fingre imellem noget! Lidt svært at skrive hva den er om, men den er let tilgængelig for alle, og er os lidt sjov og læse...
okt 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
okt 2009
En anderledes, ærlig og modig bog om kvinders lyst.
Her mødes du ikke af løftede pegefingre om ting, du ?bør?, men kun af forfatterens ærlige ønske om at løse op for den livsglade og erotiske kvinde, der gemmer sig i os alle. Med masser af viden, inspiration og personlige historier viser hun ikke én men mange veje (tilbage) til lysten ? på en måde, så man får lyst til at følge trop.
Bogen er fuld af personlige og inspirerende beretninger ? blandt andet fra ærlige kvinder, der løfter sløret for, hvordan de selv gør, når de dyrker solosex.Og det bliver ikke kun ved snakken. Det unikke og sanselige ved bogen er, at den også inspirerer til handling med en række saftige erotiske fortællinger, der kan bruges som springbræt til selv at lade fantasien få frit løb.
? Og så er de erotiske fortællinger også indlæst på cd, så man kan lytte til dem med hænderne under dynen?
EN BOG, DER TØR VÆRE SANSELIG.
To bøger i én. Dels en smuk ?bedtable-book? med fantastiske fotos og en ærlig og modig tekst om kvinders lyst. Dels en række sanselige fortællinger til glæde, udforskning og inspiration. Inklusiv en cd, hvor de erotiske fortællinger er indlæst af Alex Nyborg Madsen
nov 2007
Mange tak
Hvad gav du for den, kan du huske det?
nov 2007
okt 2009
feb 2011
den er det værd ihvartfald... Go læsning!
Casper L- Haha, har aldrig sagt jeg er artig...
okt 2009
feb 2011
"Frække" kursuser?