767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

"Frække" kursuser? "Frække" kursuser?

Hej alle sammen.

Jeg søger et sted, hvor man kan tage lektioner, deltage i kursuser eller måske få eneundervisningstimer i burlesque, sensuel dans, strip, poledance og eller sex. Hvor pokker kan man det henne? smiley

Jeg håber, at I kan hjælpe - bare en af tingene ville være godt, hvis I kunne hjælpe med smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Frække" kursuser?
  • #1   3. maj 2011 Kontakt en sexolog smiley
    Eller søg på google om kurser i dit nærområde...

• #2   3. maj 2011 Kristine K :
    Rart med en, der kan byde ind - tak smiley
    Du kan vel ikke hjælpe med noget af det andet, vel? smiley

• #3   3. maj 2011 Jeg har en kanon bog om sex, den hedder Lyst til Lyst smiley den er kanon, godt nok er det ikke et kursus, men hvis man gider at læse, er den meget go smiley

Strip/poledance, mener jeg man skal kontakte et danse studie, og så høre dem af om der er timer der med det...

• #4   3. maj 2011 Kristine K :

Okay, spændende.
    Hvad omhandler den bog? Alt muligt omkring sex? Det er mere, jeg søger et kursus for inspirationens skyld smiley

Jeg har søgt et danse studie, men der skal man melde sig ind og alt muligt pjat og dyrt, som jeg ikke ville bruge smiley

Men tak smiley

• #5   3. maj 2011 Jeg har læst et par stykker, men synes mange bøger om sex bliver platte... smiley
    Men Lyst til mere Lyst som den hedder, går virkelig i dybden, og der er ikke lagt fingre imellem noget! Lidt svært at skrive hva den er om, men den er let tilgængelig for alle, og er os lidt sjov og læse...

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 237
    #6   3. maj 2011 bogen med Joan Ørting (ta mig ) syntes jeg er indspirende og blev positiv overrasket for syntes hun er lidt tam at høre på i fjernsynet men denne bog fangede mig syntes jeg og kommer vidt omkring

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#7   3. maj 2011 lyst til mere lyst

En anderledes, ærlig og modig bog om kvinders lyst.

Her mødes du ikke af løftede pegefingre om ting, du ?bør?, men kun af forfatterens ærlige ønske om at løse op for den livsglade og erotiske kvinde, der gemmer sig i os alle. Med masser af viden, inspiration og personlige historier viser hun ikke én men mange veje (tilbage) til lysten ? på en måde, så man får lyst til at følge trop.

Bogen er fuld af personlige og inspirerende beretninger ? blandt andet fra ærlige kvinder, der løfter sløret for, hvordan de selv gør, når de dyrker solosex.Og det bliver ikke kun ved snakken. Det unikke og sanselige ved bogen er, at den også inspirerer til handling med en række saftige erotiske fortællinger, der kan bruges som springbræt til selv at lade fantasien få frit løb.

? Og så er de erotiske fortællinger også indlæst på cd, så man kan lytte til dem med hænderne under dynen?

EN BOG, DER TØR VÆRE SANSELIG.

To bøger i én. Dels en smuk ?bedtable-book? med fantastiske fotos og en ærlig og modig tekst om kvinders lyst. Dels en række sanselige fortællinger til glæde, udforskning og inspiration. Inklusiv en cd, hvor de erotiske fortællinger er indlæst af Alex Nyborg Madsen

• #8   3. maj 2011 Kristine K :
    Mange tak smiley
    Hvad gav du for den, kan du huske det? smiley

• #9   3. maj 2011 Tak til alle andre også! smiley

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#10   3. maj 2011 velbekom smiley

• #11   3. maj 2011 Mener det var 300-400kr eller i den prisklasse ihvertfald smiley
    den er det værd ihvartfald... Go læsning!

Casper L- Haha, har aldrig sagt jeg er artig... smiley

• donald h
    donald h Tilmeldt:
    okt 2009

#12   3. maj 2011 på saxo kostede den vist 260

• #13   3. maj 2011 Mødre er ikke KUN mødre... Vi er os individuelle personer... Lige så vel som din mor ikke kun er din mor, hun er os en kvinde i sig selv smiley

Kommentér på:
"Frække" kursuser?

Annonce