{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Stemmesystemet? {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre hvad i mener om stemmesystemet? x)
Og om i overhovedet bruger det, og hvordan i bruger det?
Mange giver f.eks kun høj osv..

Selv bruger jeg det rigtig flittigt, og giver alle karakterene, hvis jeg føler der er behov for det

Lav - Meget få billeder i dårlig kvalitet og ingen tekst / hvis jeg føler mig stødt over billederne
Middel - Billeder i dårlig kvalitet
Høj - Mange varierende billeder i ordentlig kvalitet og en evt. sjov tekst
Ekstra høj - Hvis personen har noget specielt over sig, som man ikke lige ser hver dag

- og hvad skal der til for at i accepterer/afviser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemmesystemet?
  • #1   12. sep 2007 Jeg gir slet ikke stemmer... Jeg syntes det er en meget dårlig ide - og så den gerne fjernet. Kan ikke se meningen med at skulle give andre stemmer... vi er alle forskellige både indeni og udenpå. Hvem har ret til at bedømme andre ud fra et par billeder. :o)
    Det er bare min holdning til det system.

• #2   12. sep 2007 M. H > Det jo rigtig nok - men stemmer ikke som sådan på 'personen' ... For alle har hver sin smag og behag.
    Stemmer udfra billed kvaliteten og hvor meget tekst der og hvad der står osv..
    Selvom jeg måske ikke lige synes personen er den kønneste, så giver jeg da høj eller ekstra høj, alligevel hvis der er noget specielt over fotoprofilen

• #3   12. sep 2007 Heidi Pitt - netop derfor jeg stemmer udfra billedkvalitet osv. og ikke selve personen på billederne.. Det ville være for lavt, ifølge min holdning

• #4   12. sep 2007 Ikke alle har et godt kamera, men det betyder vel ikke personen skal have ene af lave karakter syntes du? Det eneste jeg bruger billedprofilerne til - er at se hvem jeg taler med - og så er jeg ligeglad med om personen har 2 eller 20 billeder og om de ikke lige er så gode... Jeg kan da være fuldstændig ligeglad med andres profiler... ;o)

• #5   12. sep 2007 Heidi Pitt - det synes jeg så har meget at sige... Der er regler for hvad man skal og ikke skal når man opretter fotoprofil - ergo, risikerer folk at få en middel eller lav af mig, hvis personen har 2-3 billeder og så i dårlig kvalitet..

• #6   12. sep 2007 Tjaaaaa - måske. Men tror ikke der er mange der ikke bryder reglerne herinde engang imellem. Jeg syntes bare ikke det er fedt man kan stemme. og de fleste der stemmer - gør det ikke som du siger, men skriver "lækker røv, høj til dig - vis lidt mere og du får x-tra høj" Sådan noget er jeg nok bare blevet for gammel til. Syntes det er en latterlig ide - også det med at vi andre brugere skal stemme andre ind. Der burde være plads til ALLE.
    Men vi har jo heldigvis alle hver vores meninger til tingene. :o)

• #7   12. sep 2007 Heidi Pitt - det som du nævner lige der, har jeg så heller ingen respekt for.. stemmer ALDRIG ud fra personens udseende, og bliver også irriteret hvis folk skriver; Du er sgu da lækker nok - du får lige en ekstra høj...
    Så ville jeg heller ha' at de havde skrevet; Du har nogle pæne billeder, og din profil tekst er spændende..
    ^ eksempelvis...

Kunne aldrig drømme om at skrive, til en person at denne var grim, eller at jeg ikke lige synes om udseendet, og derefter give lav - heller ikke den anden vej.. En dreng/pige der er rigtig rigtig køn, er ikke ensbetydende med at de får høj/ekstra høj af mig (:

• #8   12. sep 2007 Personligt synes jeg det stinker... og har alle dage STUNKET..!

• #9   12. sep 2007 .

• #10   12. sep 2007 Jeg giver ikk lav og middel mere da jeg faar hævnkarraktere af det...

Syns det er lavt af folk med to billeder faar lav, og saa giver de mig lav tilbage^^

Eks höj ikk endnu ingen har sagt WAUW

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
    #11   12. sep 2007 Så det gerne afskaffet. Det er ok på sg bg osv. men synes ikke det er særlig acceptabelt her da det er mennesker. Man ser vidst heller ikke særlig mange andre steder man kan få en stemme foruden hot.dk

Kommentér på:
Stemmesystemet?

Annonce