{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Nogen der kan hjælpe mig med tatto? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Jeg vil gerne have lavet en tatto mere, men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes? smiley

Jeg har haft et anstrengt liv, boet i plejefamilie. Jeg er et voldsramt (barn). Jeg har kæmpet og græd, og det vil altid være en del af mig. Så jeg vil gerne have skrevet et til tre ord på mit håndled, som symbolisere den kamp jeg har kæmpet for et ordentlig liv.

Eller har I andre gode forslag?

Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kan hjælpe mig med tatto?
  • #1   9. maj 2011 I WILL SURVIVE

• #2   9. maj 2011 Kristian M: Den var faktisk fed ..

• #3   9. maj 2011 Kenneth K
    har hørt hendes historie og det her var bare hvad jeg kom til at tænke på med det samme da hun sagde 3 ord XD

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #4   9. maj 2011 Vend den om og tænk over om det er "retfærdigt" eller udgør nok respekt for dig selv og dit liv at formulere det med 1-3 ord?
    Kender en som har haft en tilsvarende meget hård opvækst. Han har på sin ryg en "newschool" tattoo af et barn der overvinder kæmpen (overvinde det umulige / David vs. Goliath) etc. Synes selv det er en fed ide. Synes skrift er en smule for kliche agtigt. No offence.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#6   9. maj 2011 Unsub: modepræget? definer det?

• #7   9. maj 2011 Never break down
    Never back down ?

• #9   9. maj 2011 Unsub..

Man kan ikke bare give afkald på det der er sket, det er det der har formet en til den man er..
    Så synes nu det er en ganske glimrende ide..

'Make me stronger' 'make me believe'.. er lidt tom for ideer lige pt smiley

• #10   9. maj 2011 Unsub

''de fleste vil ikke skænke den en tanke, og de få der vil spørget til den skal du bruge tid på at forklare din sørgelige opvækst, og sikken en party-killer det er''

Det er jo heller ikke for andres skyld hun får den, men for hendes egen..

• #12   9. maj 2011 LIFE GOES ON

• #15   9. maj 2011 Unsub,

Omg, kan ikke tror at jeg læser det...

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#16   9. maj 2011 Unsub: Hvor vidt om du er gammel nok til at se det gør dig ikke bedre vidende. Formålet med at blive tatoveret er FORHÅBENTLIG for sin egen skyld - ikke for at andre skal skænke det en tanke eller fordi det måske bliver yt.

Derudover ved du tydeligvis ikke hvad du snakker om. Tatoveringer er ikke blevet modepræget, rettere normaliseret. Tatoveringer har været "in" siden 60'erne. Det er bare forskellige samfundslag som har taget dem til sig. Er vokset op med en far som er tatoveret på hænder, i hovedet osv og det var ganske normalt for hans omkreds dengang. At det så har bredt sig til en større gruppe har intet med mode at gøre, men at det bare er blevet mere velset og at det ikke længere er tabu belagt.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#18   9. maj 2011 Unsub: Med hensyn til dine sorger. Vi alle er jo så forskellige. Tror du alle i hele verdenen bearbejder sine sorger på præcis samme måde som dig?

• #19   9. maj 2011 Unsub:
    Det er da positivt, jeg har kæmpet, og det ser jeg som noget meget positivt. Det skal minde mig om at jeg har kæmpet, og når livet er svært, skal jeg ikke give op, for jeg er stærk og kan klare det meste.
    Men derimod, hvis du ikke har noget positivt at skrive, så hold dig venligst fra min debat smiley

Rikke : Tak skal du have smiley Make me stronger, var fraktisk meget godt smiley Det er med i mine overvejelser, tak smiley

• #22   9. maj 2011 Jamen det var da godt smiley
    Jeg har præget den jeg har på håndleddet med en lille piercing smiley
    - Hvis det nu var noget smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#23   9. maj 2011 Unsub: Jeps. Jeg er 26 år, som har også set alle disse ting.

1. For det første siger du tatovering generelt er modepræget hvilket ikke er tilfældet. Vi kan snakke om at motiver er blevet modepræget, men det går vel ikke ud for al tatovering generelt. Et "hjerte mor" ville jeg højest sandsynlig ikke få lavet, men jeg har bestemt intet imod tribals, så længe de er udført proper. Der findes jo en million variationer af tribals. At sige tatovering er modepræget er FORKERT! Placering og motiv er måske.

Jeg kan fortælle dig at jeg har over 80 timer under nålen. Når jeg har et par bukser og en almindelig T-shirt på, så er der INTET af det som kan ses.
    Jeg er tusset på tæer, fødder, underben, lår, mave, ryg, skulder osv. Jeg har intet som ikke kan skjules under et sæt "normalt" tøj, som jeg trods alt har på 80% af tiden. At jeg så er overtusset når jeg render rundt i mine speedo's på stranden er noget andet. At generalisere på den måde der er det man oftest hører, og det er ærlig talt super nedern!

• #24   9. maj 2011 Rikke: Har du et billede af den ? smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#25   9. maj 2011 Tonen er ikke passende. Du generaliserer. Hvis du går op i kunsten og du gør det for din egen skyld, så er det ikke nødvendigt at vise frem for andre. Mig selv som eksempel. Jeg er sgu tusset på mine baller. Kun mine nærmeste venner, forældre og kæreste ved at jeg egentlig er tatoveret selvom 75% af min krop er dækket med dem.

• #27   9. maj 2011 Unsub..

Hvorfor deltager du i det hele taget?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#28   9. maj 2011 Unsub: Hvis du er så "gammel" som du sidder og siger, må det da gå op for dig at det du snakker om er motiver som er modepræget! Dertil også placering af tatoveringer - det benægter jeg overhovedet ikke!

Dit første statement var dog at tatovering generelt er modepræget. Hvilket ikke passer. Hvis du har over 80 timers tatovering bag dig, så kan vi diskutere, hvis ikke må jeg blive nødt til at se dig som en stædig ignorant. Jeg ved en ting eller 2 om emnet, og det gør du tydeligvis ikke.

• Cathrine K
    Cathrine K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 43
    #30   9. maj 2011 Synes den er svær med kun 3 ord... smiley
    Har en veninde som har haft en hård barndom, og hun endte med 'life goes on' smiley

Og ikke for at blande mig, men de få som får tattos som er modepræget (fx noder bag øret, 3 stjerner op af benet osv) vælger det jo selv, men det er jo ikke alle der får dem fordi de er in, men fordi de minder dem om noget selv.. Fx at få lavet sit stjernetegn.. Det får man vel ikke lavet fordi alle andre har det, men fordi det er ens eget, og man selv kan sætte præg på det?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#32   9. maj 2011 Jeg prøver en sidste gang. Tatoveringer kan dateres flere tusinder år tilbage. Altså er det ikke en pludselig ting der pludselig er opstået (en dille, ny mode) etc.
    Tatovering på underarmene, bag øret, på lænden etc er en "dille" og valget af motiv er en dille, for det er klart at det er på mode nu.
    Men det betyder ikke at selve tatoveringskunsten er en dille. Det er en ældgammel tradition. Kæmpe fornærmelse.

• #35   9. maj 2011 unsub:
    Okay, jeg gider ikke dine indlæg smiley

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
    #37   9. maj 2011 Unsub !
    Hej allesammen smiley

Jeg vil gerne have lavet en tatto mere, men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes? smiley

Jeg har haft et anstrengt liv, boet i plejefamilie. Jeg er et voldsramt (barn). Jeg har kæmpet og græd, og det vil altid være en del af mig. Så jeg vil gerne have skrevet et til tre ord på mit håndled, som symbolisere den kamp jeg har kæmpet for et ordentlig liv.

Eller har I andre gode forslag?

Håber nogen kan hjælpe mig smiley

Hvor er det lige at dit snævre syn på verden hører ind i dette sammenhæng?
    Pigen spørger om hjælp til en tattoo, måske du bare skulle oprette din egen tråd om hvor vidt en tattoo er for at "være med på moden" eller fordi den rent faktisk betyder noget for vedkommende!?

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

#39   9. maj 2011 Og vi stopper den vist bare her!!

Lovergirl< 3
    Google er din ven smiley
    Både hvad angår designs og selve teksten/ordene..

• #40   9. maj 2011 Dennis A : Tak smiley
    Jeg kan ikke finde noget på google, men jeg er også bare en skovl til at finde rundt på google smiley

• #41   9. maj 2011 Nej det okay, jeg skal nok selv spørger ham smiley

• Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    aug 2010

• #43   9. maj 2011 Unsub -. Hvis pigetattoveringer bliver yt om nogle år.. Så bliver jeg meget meget yt.. For jeg ender med at blive tusset på store dele af min krop og er allerede godt i gang.. Dette bliver ikke lavet for andre skal se dem.. Intet af det jeg laver kan nemlig ses i normalt hverdagstøj og egentlig er det lidt pisse irriterende hvis folk spørger hvad der står på min side eller hvor langt min drage går ned..
    Jeg tænker slet ikke over jeg har dem.. De er bare en del af mig..

• #44   13. maj 2011 STAND YOUR GROUND

• #45   13. maj 2011 eller

CANT BE BROKEN

bare idder

• #46   13. maj 2011 eller

IM STILL ALIVE

WONT BE BEATEN

FLYING WITHOUT WINGS -- som en engel der har fået revet vingerne af men stadig flyver

ej nu går der sku næsten sport i den jo

• #47   13. maj 2011 ok så lige en sidste da

TEARS ALWAYS DRY fordi du siger du har grædt meget
    så det er bare et fakta som
    du kender

• #48   14. maj 2011 Jeg ville få tusset en boks Kleenex, så næste gang du får lyst til at græde dit elendige liv ud på nettet, kan du lade vær og tage en serviet.

Kommentér på:
Nogen der kan hjælpe mig med tatto?

Annonce