533 visninger
|
Oprettet:
Nogen der kan hjælpe mig med tatto? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg vil gerne have lavet en tatto mere, men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes?
Jeg har haft et anstrengt liv, boet i plejefamilie. Jeg er et voldsramt (barn). Jeg har kæmpet og græd, og det vil altid være en del af mig. Så jeg vil gerne have skrevet et til tre ord på mit håndled, som symbolisere den kamp jeg har kæmpet for et ordentlig liv.
Eller har I andre gode forslag?
Håber nogen kan hjælpe mig
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.073
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 35
sep 2007
har hørt hendes historie og det her var bare hvad jeg kom til at tænke på med det samme da hun sagde 3 ord XD
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Kender en som har haft en tilsvarende meget hård opvækst. Han har på sin ryg en "newschool" tattoo af et barn der overvinder kæmpen (overvinde det umulige / David vs. Goliath) etc. Synes selv det er en fed ide. Synes skrift er en smule for kliche agtigt. No offence.
okt 2008
jan 2007
Følger: 36 Følgere: 33 Fotoprofiler: 1 Emner: 96 Svar: 276
Never back down ?
feb 2011
Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 212
Man kan ikke bare give afkald på det der er sket, det er det der har formet en til den man er..
Så synes nu det er en ganske glimrende ide..
'Make me stronger' 'make me believe'.. er lidt tom for ideer lige pt
feb 2011
''de fleste vil ikke skænke den en tanke, og de få der vil spørget til den skal du bruge tid på at forklare din sørgelige opvækst, og sikken en party-killer det er''
Det er jo heller ikke for andres skyld hun får den, men for hendes egen..
sep 2007
feb 2011
Omg, kan ikke tror at jeg læser det...
okt 2008
Derudover ved du tydeligvis ikke hvad du snakker om. Tatoveringer er ikke blevet modepræget, rettere normaliseret. Tatoveringer har været "in" siden 60'erne. Det er bare forskellige samfundslag som har taget dem til sig. Er vokset op med en far som er tatoveret på hænder, i hovedet osv og det var ganske normalt for hans omkreds dengang. At det så har bredt sig til en større gruppe har intet med mode at gøre, men at det bare er blevet mere velset og at det ikke længere er tabu belagt.
okt 2008
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 40
Det er da positivt, jeg har kæmpet, og det ser jeg som noget meget positivt. Det skal minde mig om at jeg har kæmpet, og når livet er svært, skal jeg ikke give op, for jeg er stærk og kan klare det meste.
Men derimod, hvis du ikke har noget positivt at skrive, så hold dig venligst fra min debat
Rikke : Tak skal du have
feb 2011
Jeg har præget den jeg har på håndleddet med en lille piercing
- Hvis det nu var noget
okt 2008
1. For det første siger du tatovering generelt er modepræget hvilket ikke er tilfældet. Vi kan snakke om at motiver er blevet modepræget, men det går vel ikke ud for al tatovering generelt. Et "hjerte mor" ville jeg højest sandsynlig ikke få lavet, men jeg har bestemt intet imod tribals, så længe de er udført proper. Der findes jo en million variationer af tribals. At sige tatovering er modepræget er FORKERT! Placering og motiv er måske.
Jeg kan fortælle dig at jeg har over 80 timer under nålen. Når jeg har et par bukser og en almindelig T-shirt på, så er der INTET af det som kan ses.
Jeg er tusset på tæer, fødder, underben, lår, mave, ryg, skulder osv. Jeg har intet som ikke kan skjules under et sæt "normalt" tøj, som jeg trods alt har på 80% af tiden. At jeg så er overtusset når jeg render rundt i mine speedo's på stranden er noget andet. At generalisere på den måde der er det man oftest hører, og det er ærlig talt super nedern!
apr 2007
okt 2008
feb 2011
Hvorfor deltager du i det hele taget?
okt 2008
Dit første statement var dog at tatovering generelt er modepræget. Hvilket ikke passer. Hvis du har over 80 timers tatovering bag dig, så kan vi diskutere, hvis ikke må jeg blive nødt til at se dig som en stædig ignorant. Jeg ved en ting eller 2 om emnet, og det gør du tydeligvis ikke.
mar 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 43
Har en veninde som har haft en hård barndom, og hun endte med 'life goes on'
Og ikke for at blande mig, men de få som får tattos som er modepræget (fx noder bag øret, 3 stjerner op af benet osv) vælger det jo selv, men det er jo ikke alle der får dem fordi de er in, men fordi de minder dem om noget selv.. Fx at få lavet sit stjernetegn.. Det får man vel ikke lavet fordi alle andre har det, men fordi det er ens eget, og man selv kan sætte præg på det?
okt 2008
Tatovering på underarmene, bag øret, på lænden etc er en "dille" og valget af motiv er en dille, for det er klart at det er på mode nu.
Men det betyder ikke at selve tatoveringskunsten er en dille. Det er en ældgammel tradition. Kæmpe fornærmelse.
apr 2007
Okay, jeg gider ikke dine indlæg
aug 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
Hej allesammen
Jeg vil gerne have lavet en tatto mere, men jeg ved ikke helt hvordan og hvorledes?
Jeg har haft et anstrengt liv, boet i plejefamilie. Jeg er et voldsramt (barn). Jeg har kæmpet og græd, og det vil altid være en del af mig. Så jeg vil gerne have skrevet et til tre ord på mit håndled, som symbolisere den kamp jeg har kæmpet for et ordentlig liv.
Eller har I andre gode forslag?
Håber nogen kan hjælpe mig
Hvor er det lige at dit snævre syn på verden hører ind i dette sammenhæng?
Pigen spørger om hjælp til en tattoo, måske du bare skulle oprette din egen tråd om hvor vidt en tattoo er for at "være med på moden" eller fordi den rent faktisk betyder noget for vedkommende!?
aug 2010
Lovergirl< 3
Google er din ven
Både hvad angår designs og selve teksten/ordene..
apr 2007
Jeg kan ikke finde noget på google, men jeg er også bare en skovl til at finde rundt på google
apr 2007
aug 2010
http://www.tattoojohnny.com/search/fairy
http://www.google.dk/search?q=tattoo+designs&hl=da&biw=1259&bih=564&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=4hnITcLCDsfBtAbzooWXDw&ved=0CE8QsAQ
http://www.google.dk/search?hl=da&biw=1259&bih=564&tbm=isch&sa=1&q=text+tattoo&oq=text+tattoo&aq=f&aqi=g3&aql=&gs_sm=e&gs_upl=49625l57641l0l20l15l2l4l4l1l609l2344l2-1.3.1.1
Håber der er noget du kan bruge
De 2 sidste links er gratis, de 2 andre steder skal man betale for at få motiverne..
nov 2007
Følger: 67 Følgere: 77 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 918
Jeg tænker slet ikke over jeg har dem.. De er bare en del af mig..
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 9
apr 2008
CANT BE BROKEN
bare idder
apr 2008
IM STILL ALIVE
WONT BE BEATEN
FLYING WITHOUT WINGS -- som en engel der har fået revet vingerne af men stadig flyver
ej nu går der sku næsten sport i den jo
apr 2008
TEARS ALWAYS DRY fordi du siger du har grædt meget
så det er bare et fakta som
du kender
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 32 Svar: 424
Nogen der kan hjælpe mig med tatto?