{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

inddrage gæld af ældre dame hvordan {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. jeg skriver til jer da en af mine forældres gamle venner, hun er en ældre dame nogen og 70år, lånte 25,000 af mine forældre for et års tid eller 2 siden.. og siden er gået under jorderen .. nu har jeg så fundet ud af hvor hun er og hendes telefon nummer .. mine forældre gide rikke rigtig rode emd det.. men de er ved at gå rigtig meget på røven.. så kunne da godt tænke mig hun betalte dem tilbage da de bare var søde også blev atget i røven .. har nogen venner som kan hjælpe men det kommer IKKE på tale da hun jo er en ældre dame og jeg ikke vil have der sker hende noget ondt .. men bare have hun betaler om det så er en afdrags ordning.. hvordan havde i gjort det på den letteste måde??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  inddrage gæld af ældre dame hvordan
  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 23
    #1   15. maj 2011 Baseball bat og så bare afsted, alder er jo bare et tal smiley

• #2   15. maj 2011 bank på døren og tag en snak med hinde.
    eller tag en masse ting ved hinde der har lidt af verdi.
    ellers kunne man jo lade vær med at smide 25.000kr til en fremmede gl dame og ikke se skyggen af dem igen smiley siger jo lidt sig selv smiley

• Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    jan 2011

#3   15. maj 2011 Jah nogle folk har bare så mange penge de smider dem til højre og venstre! de skulle skamme sig! smiley

• #4   15. maj 2011 Jo har sku meget respekt for ældre mennesker .. Men vis man tager noget af værdi er det så ikke ligesom hjemme røveri ?

• #5   15. maj 2011 røveri næ du tager bare noget af gælden tilbage ik.

• #6   15. maj 2011 hun havde været en god veninde gennem mange år jo .. og havde altyid betalt hvad hun skyldte straks efter .. og det skam ikke fordi de har så amnge penge de smider med dem ..

• #7   15. maj 2011 Jo men det står jo ikek på papir at hun har lånt dme.. så det jo påstand mod påstand vis hun så har tænkt sig at melde det ? er sku lige kommet ud og skla ikke ind igen ..

• #8   15. maj 2011 så det jo bare at snakke med hinde om det.
    om hun vil betale eller ej så får du nok svaret på den måde.

• #9   15. maj 2011 hehe
    ja det nok ikke så smart så.

• #10   15. maj 2011 fordi hun skal da betale det ikke sjovt at se ens forældre nok skal sælge hus og alting på tvangs aktion .. og de er personer som bare vil hjælpe, og som ikke gider problemer .. Men syntes ikek det er fair de bare ville hjælpe også blev røvrendt ..

• #11   15. maj 2011 ja selvtægt er sku ikke så godt så.
    andet man vil i spjældet fordi man tager lidt af verdi.
    det er der ikke meget ved for sådan småbeløb i den sidste ende smiley

• Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    jan 2011

#12   15. maj 2011 Påstand mod påstand, bat mod bat, kartoffel kartoffel :=)

• #13   15. maj 2011 25.000 kroner og dine forældre skal sætte huset på tvangsauktion, og de vil IKKE snakke med den gamle dame omkring det? Den må du sgu længere ud på landet med smiley

• #14   15. maj 2011 det jo ikke på grund af de 25 de skal sælge huset ...

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #15   15. maj 2011 De 25000 vil højst sandsynligt ikke hjælpe dem til, at undgå at huset bliver solgt. Det er et lille beløb i den sammenhæng.

Tag evt. kontakt til damen, fortæl hende det som det er, at I virkelig godt kunne bruge pengene og at du synes det er fejt gjort. Måske får hun dårlig samvittighed

• #16   15. maj 2011 tag hendes rolator i bytte ;:P

• #18   15. maj 2011 Hvad fanden er det for noget lort at skrive DWS

• Louise J
    Louise J Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #19   15. maj 2011 lad dine forælder om den sag.. det er dem der har lånt hende pengene... og hvis de ikke gider gøre mere ud af det, så er det jo deres sag. at du gerne vil hjælpe dem med at få dem tilbage er jo også fint. men hvis jeg var den de havde lånt pengne til ville jeg blive sur over at de bare sender en anden... og hvis hun ikke har allle de penge hvad havde du så tænkt dig ? at banke hende eller ?

• #20   15. maj 2011 Jeg synes nu bare du skal lade dine forældre om det.. Synes også det ville være unfair mod en gammel dame at gøre hende bange, hvis hun har betalt tilbage de andre gange, og har lånt igen, har hun nok ikke særlig mange penge selv, og det må dine forældre sq have vidst da de valgte at låne hende de penge !

• #21   15. maj 2011 gi mig pengene eller vi tager dine tænder smiley

kan være dette hjælper lidt

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38249156:min-ven-vil-ikke-betale-l%C3%A5n-tilbage.html

• #22   15. maj 2011 Psykisk terror

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #23   15. maj 2011 Øje for øje, tand for tand!

Mød op på hendes adresse, og konfronter hende med det! - Hvis hun ikke er interesseret i, at betale tilbage ... Så rip nogle ting i hendes hus af værdi. Det er kun fair :-)!

• #24   15. maj 2011 hvis dine forældres hus er ved og gå på tvangsauktion hjælper de der 25.000 jo ik noget som helst. det sku først noget der sker når man er helt på røven. prøv og få fat i den gamle dame. men ja pas på det ik udvikler sig til hjemmerøveri/trusler. hvis hun er en gammel dame på folkepension så har hun helt sikkert ingen penge.

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 97
    #25   15. maj 2011 D W S er ornlig syg gansta biatch, han vil gerne tæve en 70årig for at hente lidt penge hahahahaha gal en tabernar!

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #26   15. maj 2011 Only on Baboom......

• Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #27   15. maj 2011 Tag op og snak stille og roligt med hende.. altså nå hun før hart betalt af så er det nok fordi hun ikk har pengene..

Men altså i har ikk papire på det eller noget (hvad jo i sig selv er at bede om at blive taget ved røven efter min mening.) så snak med hende og se om i ikk kunne finde ud af en løsning evt afdrage eller noget..

men ellers er der ikk ngoet at gøre det er en dyr lærer streg det med og vil true en gammel dame eller stjæle fra hende seriøst tag jer sammen og bliv voksne.. det for det første ulovligt og for det andet så latterligt at ejg aldrig har hørt noget ligne.. BLIV VOKSNE!!!!!!!!!!!!!!!!

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#28   15. maj 2011 Casper L

.. Jeg vil betragte det som direkte tyveri. Hvilket det også er :-)! Så rip, og påstå, at I intet aner om det. - Hvis det skulle ske, at politiet kom forbi.

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#29   15. maj 2011 Casper L

*Host, host*

Citat fra TV2 ( http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38249156:min-ven-vil-ikke-betale-l%C3%A5n-tilbage.html ): ''At aftalen er mundtlig og mellem private venner gør den ikke mindre bindende end et skriftligt gældsbrev til banken''

• Camilla m
    Camilla m Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 51
    #30   15. maj 2011 nej en mundlig er ligeså bindene men så skal man jo kunne bevise den har fundet sted og det er det som er svært derfor er det jo latterligt. altid have papire på det ellers er det påståelse mod påståelse

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #31   15. maj 2011 sku da fuildständigt ligegyldigt om hun er gammel.. klask hende

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#32   15. maj 2011 .. Jeg kan sagtens se problemet smiley - Men, hvis de rippede hendes hjem for værdier til 25.000, og gemte tingene hos f.eks. en ven smiley - Hvordan skal hun så kunne bevise, at de har rippet hende for ting.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
    #33   15. maj 2011 Få nogen af dine kebabvenner til at lave et hjemmerøveri hos hende og ikke en tilfældig denne gang. De lever jo af det.

• #34   15. maj 2011 haha gået under jorden smiley

• #35   15. maj 2011 Respekt for gamle mennesker? Hun har tydeligvis ikke respekt for jer, så hun fortjener rent faktisk en lærestreg.

• #36   15. maj 2011 Når det er på en sådan måde. så har alder og køn ingen grund til at man skal beherske sig. smadre hende da eller lav indbrud, når hun ikke er hjemme

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#38   15. maj 2011 dan H

.. Du er da en værre Einar! Alder, og køn har bestemt noget, at sige. Det ville aldrig falde mig ind, at tæve løs på en pige. Og der er bestemt stor forskel på, hvad en på 20 år kan klare, og hvad en på 70 år kan klare.

- Så hvis man endelig skulle gøre noget, så rip hende for 25.000 i værdi :-). - Længere er den ikke.

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#39   15. maj 2011 Folk bliver ved med, at påstå alle mulige ting smiley - Så må jeg jo lige sætte dem på plads.

• #40   15. maj 2011 så lidt syre i øjene på hende. så hoster hun hurtigt op med gyser

• #41   15. maj 2011 DWS
    hvor i min tekst står der at du vil tæve en gammel dame?????
    Syntes bare det er yders uheldig at skrive at det er sjovt at inddrive gæld af en ældre dame, og så for 25000kr som du ikke engang ved om hun skylder.
    Hvis du stod forand min bedstemors dør med tusser i hovede og forlangte penge, tror jeg nok at jeg var blevet en lille smule sur.
    Den private besked du lige har sendt mig med teksten ( du er da en bums vil du noget eller hvad)????
    Hvad mener du med den?????
    Mvh Sune

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #43   15. maj 2011 D W S

Du tror bare altid du rocker eller sådan noget hahah hva sker der man hahahahah hold käft hvor jeg griner lige nu..

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

#44   15. maj 2011 .. D W S

- Du er satme hård, at sidde og true en familie far bag en computerskærm. Skam dig!

• #45   15. maj 2011 D W S : lad være at brug din tid på dem herinde , det er spild af din tid .. de sidder halvdelen af dem her og spiller seje , uden nogen form for info om den selv , så kan alle jo være seje ..

så lad dem være smiley

• #51   15. maj 2011 SvænneBanan ! : det er bare generalt folk herinde sidder og spiller så hardcore bag skærmen ,

Kommentér på:
inddrage gæld af ældre dame hvordan

Annonce