{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til akvarium
  • Louise s
    Louise s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 76
    #1   13. sep 2007 i en dyrhandler ?

• #2   13. sep 2007 Det kan du ved Bonnie dyrecenter lige overfor HerningCenteret.

Men lad os bare sige.. jeg handler ikke der smiley

• #3   13. sep 2007 Hvis du ikk engang ved hvor du kan købe fisk bør du i første omgang nok bare vandre ned på dit lokale bibliotek og låne en bog om det at holde fisk....

Det lyder umiddelbart til de ret hurtigt kunne ligge med bugen i vandoverfladen hos dig...

Hvilke fisk vil du gerne have?

• #4   13. sep 2007 lige ved siden af biografen... til venstre for...

kan sgu ikke huske hvad de hedder.. men de er monster nice at snakke med, og hjælper dig gerne så de ikke dør fordi du ikke aner et klap om det...

men den lille vej op mod gågaden lige til venstre for Biografen...

skal selv ind og hente Piratfisk her når jeg har overtaget mit hus... c",)

• #5   13. sep 2007 Martin S: Det rigtig, rigtig flinke folk derinde. Det er Dyrenes Univers smiley

• #6   13. sep 2007 hehe nåå ja... smiley

• #7   13. sep 2007 Jep smiley kan kun anbefale Dyrenes Univers smiley

Hvad slags fisk er du på jagt efter ? Der er en gut i brande, som har lidt maller og guppyer, og lidt andet.

• #8   13. sep 2007 vil jeg ikke mene... man skulle tro at dem der arbejder med fisk til dagligt ved hvad de snakker om, hvorimod Private bare kan lukke lort ud, uden at vide hvad de snakker om..?

der er selvfølgelig også private som ved hvad de snakker om...

• #9   13. sep 2007 okey...

det overrasker mig faktisk en del....

• jesper  n
    jesper n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 22
    #10   13. sep 2007 har haft fisk men små kunne godt tænke nogle støre fisk. og ingen døde og er lige flytte til herning område

• #11   13. sep 2007 Nu når snakken er på dyrehandler, så er det rigtig nok. Utrolig mange steder, hvor fiskene lever under uacceptable forhold. Det er også gået hen og blevet et stort problem, med salg af fisk som har fået sprøjtet farve i sig. Totalt umenneskeligt efter min mening.

Men læste engang en artikel(husker dog ikke hvor), om en der selv gav fisk indsprøjtninger sådan folk, kunne få dem i den farve de ville. Hans forsvar var bare, at det svarede jo sådan set bare til når et menneske fik lavet plastikkirurgi.

Tror ikke han tænker over, at når det er mennesker så vælger de sgu selv. Har fiskene ingen mulighed for. Tvivler på han snakker fisks.

• #12   13. sep 2007 Natascha F: Deler 100% samme mening med dig. Jeg har været ude for at nævne overfor en i en butik, om det ikke var på tide at få lidt bedere forhold til fiskene. Jeg blev bedt pænt om at handle et andet sted, hvis jeg var utilfreds.

Gik udfra - ligemeget om man er privat eller dyrehandel - at så går man op i at dyr har det godt. Men åbenbart ikke altid.

Kommentér på:
hjælp til akvarium

Annonce