526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Søger virkelig godt råd omkring hår ! (: Søger virkelig godt råd omkring hår ! (:

Jeg søger et virkelig godt råd.
Jeg har det , man kalder mere eller mindre ustyrligt hår og jeg er SÅ træt af det smiley
Lige så snart det blæser lidt for meget, eller jeg får det lidt varmt, ja så bliver mit hår bare kruset og træls, og så kan det være ligemeget, hvor lang tid jeg har brugt på at glatte det.
Og da jeg meget snart bliver student og skal have taget en masse billeder, ja så søger jeg desperat efter nogle gode produkter til håret, som gør, at det bliver siddende uanset hvad smiley
Hvad gør I andre, som har samme problem?? Det skal lige siges, at mit hår hverken er tørt eller ødelagt. På trods af at det ligner en gang trolde- eller morgenhår, så er det ufattelig blødt.
Kunne silkedråber evt. være en idé?? smiley
Håber at jeg kan få nogle gode råd herinde ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger virkelig godt råd omkring hår ! (:
  • #1   21. maj 2011 Tak for svar smiley

Jeg har meget stærke negle, og jeg skulle ifølge lægen ikke mangle noget smiley
    Det var ellers et godt bud!

Men jeg synes, at jeg har spurgt, men de giver ikke rigtig nogen råd udover, at jeg kan bruge hårlak eller voks, men jeg synes bare, at langt hår bliver tungt og meget hurtigt fedtet med det i smiley
    Der må findes nogle produkter, som kan hjælpe - jeg har bare ikke fundet dem endnu smiley

• #2   22. maj 2011 Haha tak for det smiley
    Kan du så ikke sende den mod varde, for jeg opholder mig nok mest i det område med alle de eksamener smiley

• #3   22. maj 2011 Jo der løber da en sød lille å igennem smiley

• #4   22. maj 2011 Mobiler!

Jeg kan ikke lige se, hvor den sviner passede ind i denne sammenhæng??
    Han gav mig jo sådan set bare et bud på mit spørgsmål?? smiley
    Og nej jeg forsvarer ham ikke, for jeg kender ikke manden smiley

• #5   22. maj 2011 Det er også fair nok.
    Men hvad bygger du din påstand på?

Kommentér på:
Søger virkelig godt råd omkring hår ! (:

Annonce