809 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

HVORDAN?! HVORDAN?!

Hej!
Hvordan taber jeg mig hurtigst muligt og så meget som muligt. Om det så er vækse, muskler eller lignende jeg taber. Det behøver ikke at være sundt, hvilket jeg jo kan være igen bagefter smiley

..det lyder dumt og mærkeligt, men skal lige være noget tyndere til en speciel dag. I piger ved hvad jeg mener.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVORDAN?!
  • #1   25. maj 2011 Forbrænd mere end du spiser.

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #2   25. maj 2011 hold op med at skovle mad ind i noget tid?

• #4   25. maj 2011 Hvor mange kg har du i tankerne? i fra dine billeder kan det da maks være et par kg. ? smiley

Hvis du virkelig er ligeglad med om det er sundt så er der suppekuren eller nupo.

• #5   25. maj 2011 hvis du ser ud som på dine billeder , så har du et problem som ikke engang Baboom kan klare

• #7   25. maj 2011 Hvis du nu droppede sminken som er på alle dine billeder, har du allerede 500 gram mindre at tænke på. smiley

• #8   25. maj 2011 Når du en dag har lært at lave overskrifter, så kommer det andet helt sikkert af sig selv.

• #9   25. maj 2011 suppekur en uge op til den dag du nu ska se lækker ud smiley på ingen måde sundt, og du tar det hele på igen i løbet af ugen efter

• #11   25. maj 2011 Hold da op.. give us a break

• #12   25. maj 2011 Jeg kan godt lide at få komplimenter, Julie. Ligesom alle andre.

C K H: Det er sådan jeg gerne vil tabe ca. tre kilo. Virker suppekuren?! Har hørt den ikke rigtig kunne hjælpe så hurtigt.

Nej tak til narko, og en masse hård træning vil danne muskler.

• #13   25. maj 2011 C K H - Ja, den virker - men om den virker på dig, når du er så slank som du er, ved jeg ikke smiley
    Selvfølgelig virker den, du lever af nærmest ingenting.

• Basker
    Basker Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 370
    #15   25. maj 2011 Camilla J

.. Jeg har stor erfaring med, at tabe mig! - Jeg har bokset i mange år, og bokser for det Danske unionshold. Jeg har bokset i mange forskellige vægtklasser, så har både viden inden for, at skulle tabe sig, og tage på.

- Det du skal gøre er, at du skal blot droppe alt usundt du spiser i din hverdag, og ændre det om til noget sundt. Det vil du hurtigt tabe dig på. Jeg har selv tabt mig en del på det. - Og vi snakker faktisk hele 7 kilo. Og trænede ikke det store på det tidspunkt da det var ude for sæsonen, og jeg bare lige skulle stramme op inden sæsonen begyndte igen.

Folk som påstår, at du skal til, at spise mindre er fulde af pis, og lort! Du skal blot vende alt usundt til sundt. Og det sunde kan du spise massere af.

• #16   25. maj 2011 havde en veninde der tabte 4,5 kg på suppekuren og hun vejer omkring 65 , så det ikk fordi hun er fed smiley

• #17   25. maj 2011 Basker - Hvis jeg spiste det samme som jeg altid gjorde, bare sundt, så ville jeg bestemt ikke tabe mig.

Man skal forbrænde mere end man indtager, det siger sig selv.

• #18   25. maj 2011 Great, kan se jeg har skrevet til mig selv længere oppe, flot smiley

• #19   25. maj 2011 Tak skal I have for jeres gode råd, Louise, C K H og Basker ..og jer andre;-)
    Nu er der noget af gå i gang med, skal jeg sige jer, og det bliver hårdt, for jeg elsker mad!

• #20   25. maj 2011 du må spise massere suppe smiley blir super lækkert til morgenmad, glæd dig ;D

• #21   25. maj 2011 Host host, Louise! smiley

• #23   25. maj 2011 Lemminger - hvor og hvordan modsiger jeg mig selv?

• #26   25. maj 2011 Lemminger - hvad undskylder du for?

Hvis jeg spiser for 2000 kcal usund mad, og erstatter det usunde med 2000 kcal sund mad, så er det jo i princippet det samme, udover sundheden i det selvfølgelig smiley
    Jeg synes bestemt ikke at sund mad mætter mere (eller jo, det gør jeg nu ) men jeg er også enormt kræsen, så at æde en helvedes masse grønsager er lidt et problem smiley

• #28   25. maj 2011 Lemminger - Det ved jeg, jeg gik bare ud fra at der blev sagt at man ville tabe sig hvis man skiftede det usunde ud med sund mad smiley

Jeg ved godt at man i mange tilfælde ikke ville kun spise den samme mængde i sundt mad, men det var heller ikke det jeg gik ud fra.

Kommentér på:
HVORDAN?!

Annonce