{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Nokia 6700 Classic {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg går og overvejer at købe den klassiske Nokia 6700, og vil derfor gerne have en/flere uafhængig(e) erfaringer/anmeldelser af denne telefon.

Hvad synes i personligt om den? smiley

(hvis der skulle være nogen tvivl om, hvilken telefon det er, så er det denne:
http://www.google.dk/search?um=1&hl=da&safe=off&biw=1366&bih=634&tbm=isch&sa=1&q=nokia+6700&oq=nokia+6700&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=6279l6358l0l2l1l0l0l0l1l130l130l0.1 )

Kan I bedst lide den i sort eller krom? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Nokia 6700 Classic
  • #1   6. jun 2011 en glimrende telefon hvis du vil ha en basic tlf og ikk en smart phone ..

fint kamera og nemme menu´er . er KLART Flottest i Crom ..

har selv haft et par stk af dem før og var ganske tilfreds med den .

gå på google og skriv " Nokia 6700 Classic test " så kan du osse læse hvad tlf eksperterne mener om den og er ret sikker på de er enige i min dom

• #2   6. jun 2011 Tak for inputtet smiley
    ..De skriver dog at fingeraftryk osv. let ses på krom-udgaven - har du erfaret det samme?

• #3   7. jun 2011 Jeg har haft den i snart 1½ og den funger udemærket.
    Kamera`et gør det godt.
    Og den er nem og finde ud af.

Det der dog irritere mig lidt er at den altid går på lydløs når man sætter den til ladning.. Jeg har ikke fundet ud af hvorfor den gør det, og hvordan man får den til og holde op.

• #4   7. jun 2011 Har selv haft den siden oktober sidste år, den fungere som den skal og så tåler den tæsk. Men som der blir skrevet, så vibrerre den ikke når den er til opladning - men den blir ikke lydløs

• #5   7. jun 2011 Det er en super telefon, som jeg har haft liggende som reserve i et års tid indtil for et par uger siden, hvor en af mine veninder fik den.

Hun er meget glad for den, da hun kommer fra en defekt Retardphone fra Samsung. Hun er specielt glad for, at hun kan sende sms'er på 5 sekunder og ikke flere minutter smiley

Fingertryk ses på ALT krom, titanium, aluminium osv., så sådan er det bare. Det kan min Legend sgu heller ikke se sig fri for.

• #7   7. jun 2011 Jeg takker for feedbacket - Den er bestilt smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Nokia 6700 Classic

Annonce