{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandtekniker ?
  • #1   7. jun 2011 Du skriver ikke hvor du er fra , så er der måske frit spil... Kender en i Vestjylland , men ved ikke endnu om de vil have en ind

• #2   7. jun 2011 nårh ja, er fra kbh så det ska nok helst være på sjælland, men tak for det alligevel smiley

• #3   7. jun 2011 oka tak , det må du meget gerne, så bar husk at sig det gratis for ham at have mig på praktik i en måned , for der betaler a kasse mig stadig smiley

• #4   7. jun 2011 Er du uddannet i aftagelig protetik eller fast? Og hvad har du speciale i ? Det er jo meget relevant. Mere så du ikke får job hos en der kun laver fast, hvis du ikke har den del af uddannelsen

• #5   7. jun 2011 jeg har kun aftagelig, eller jeg har prøved fast i nogen måneder men synes ikke det var noget for mig, og har haft partiel protetik og tandregulering som speciale smiley ja selvf ville ikk være så fedt at kom ud et sted med fast protetik , men jeg ka bedst lide at arbejde med bøjler smiley

• #6   7. jun 2011 Har du været i skp?
    Er nemlig selv uddannet inden for aftagelig protetik. Stoppede uddannelsen pga nogle vildt elendige lærere i fast protetik på skp'en

• #7   7. jun 2011 ja det har jeg, hehe ja det ka vi godt bliv enig om de er, og det stadig de samme , hvornår du blevet færdig ???

• #8   7. jun 2011 Jamen jeg blev færdig for 1 1/2 år siden. Har du gået i klasse med Galina? Tror måske godt jeg ved hvem du er.

• #9   7. jun 2011 ja det gjorde jeg, nåårh hvis du kender hend også kender du sikkert også arjeta, så tror jeg os godt jeg ka husk dig smiley har du fået arbejde ??

• #10   7. jun 2011 Ja jeg kender godt Arjeta smiley
    Nej det har jeg ikke. Da jeg blev færdig var det lige midt i finanskrisens højdepunkt og der var INGEN Jobs at få. Jeg arbejdede så i en kantine i noget tid og blev derefter gravid og er nu på barsel.
    Hvis jeg var dig, ville jeg bare sende en masse uopfordrede ansøgninger til skoletandplejer og kliniske tandtektikere. Det gjorde jeg, og fik af vide at de desværre ingen ledige stillinger havde på daværende tidspunkt. Bare bliv ved at søge.

Jeg tror jeg påbegynder en ny uddannelse efter barsel da det efterhånden er længe siden jeg blev færdig, og jeg gider ikke gå ledig igen.
    Det er sgu irriterende at der er så få ledige Jobs og dem der søger, ligger som regel i Jylland smiley

• #11   7. jun 2011 ja det sku stadig svært men intet er vel helt umuligt så jeg prøver ellers må jeg på kig efter noget nyt smiley oka fedt nok tillykke med det , jeta har vidst også født for et par måneder siden, ja det fandt jeg også ud af, de fleste siger at der større muligheder på jylland men det bar lidt for langt smiley

• #12   7. jun 2011 Tak smiley Ja jeg mødte hende forleden. Sød lille pige hun har fået.

Ja du må bare blive ved. Man skal ikke opgive. Håber du finder noget!

• #13   7. jun 2011 har iik set hend i lang tid, hvis du ser hend må du hils smiley

ja det bar at klø på, tak smiley

• #14   7. jun 2011 Det skal jeg gøre smiley

Kommentér på:
Tandtekniker ?

Annonce