{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Ny computer / mobil til mine forældre. Apple? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg skal prøve at hjælpe mine forældre til at finde dem en ny computer / mobil. Mine forældre er 65 og 63 år. Min far var MEGET overrasket over min iphone 4, og sagde straks sådan en ville han gerne have hehe smiley Sødt var det, men sagde nej det skulle han ikke have. Spild af penge.

De er jo begge oppe i årene og synet er ikke som vores jo. Min far skal have en mobil.
Min mor skal have en ny computer.

Til min far:
Som sagt så var han imponeret hvor hvor klart billedet var og at der ingen taster var på min mobil. At man bare skulle trykke. Min far skal KUN !! Og jeg gentager gerne.. SKAL KUN bruge den til at ringe op fra INTET andet! Så at købe en iphone 4 til 4500 er jo dumt.

Er der en smartphone til billige penge som jeg søger til dette formål? Gerne med apps osv til. Sådan noget med at tjekke vejret synes han var smart smiley

Min mor:
Hun er som alle andres mødre... Snot hamrende dum og forvirrende til computer heh. Hun bruger computeren til at srkive på msn, gå på nettet og surfe. Men hun har TIT problemer med sin bærbar da den er så langsom og problemer med at se tasterne.

Jeg sagde så at måske hun skulle have en iPad 2? Er apples produkter ikke meget brugervenlige?

Og til alle jer apple haters; fuck af! Det drejer sig om brugervenligheden af en mobil / ny computer til mine forældre!

Hvad har I af meninger og forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer / mobil til mine forældre. Apple?
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#2   13. jun 2011 Steffen F: Hun har haft 2 stk bærbars allerede og hun brokker sig over de er så langsomme hele tiden. Hun har svært ved at finde ud af Windows generelt smiley Så ved ikke helt om det var en bedre ide med en iPad til hende?

• #5   13. jun 2011 Jeg har selv en Iphone og Macbook Pro, og jeg synes ikke de er specielt svære at finde ud af.
    Men tror også at en Ipad ville være fint til din mor. smiley

• #6   13. jun 2011 Peter T
    Ja, en iPhone er dyr, men til ældre mennesker er det det eneste rigtige. Køb en brugt iPhone 3G til ham. Den kan meget mere end han var brug for, ja - men den er den mest brugervenlige på markedet. Min farmor har fået en eller anden smart Nokia af min far med touchskærm og alt muligt andet smart, men den er alt for indviklet - hun skulle bare have haft en iPhone i første omgang!

Køb en brugt iPhone 3G, skærmen er skarp nok for ham og så kan han altid gøre teksten i SMS'er større eller zoome, hvis der bliver problemer!

• #7   13. jun 2011 Camilla Tilla smiley .
    Hvor i alverden har du hørt det? smiley
    - Apples produkter er kendt for at være de mest brugervenlige på markedet smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#10   13. jun 2011 Synes slet ikke den HTC Wildfire ser spor bruger venlig ud til min kære far? Måske en iphone 3 til ham ville være det bedste? Samme styresystem som til iphone 4 + hvis min mor skulle ha en iPad så ville han let kunne bruge den også da det er samme stil?

• #11   13. jun 2011 Camilla Tilla
    Nej, nej, nej! smiley
    - Hvis man er teknikspasser er de jo netop lette at bruge, når de er de mest brugervenlige på markedet! - HTC og andre Android-baserede produkter er meget mere tekniske og svære! smiley

• #13   13. jun 2011 ;D

• #14   13. jun 2011 Peter T
    Nemlig!
    - Det er i hvert fald det bedste valg, men selvfølgelig ikke det billigeste... Men du sparer en masse ting, hvor du skal forklare og hjælpe dem med alt muligt pjat smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#15   13. jun 2011 Alexander A: Jeg har tit fået en hjerneblødning over hvor fat dumme ens forældre kan være til computer..

Det ener tit ud i et raseri anfald på min mor da jeg simpelthen ikke kan klare det... Tror sgu det bliver Apple til dem begge så smiley

• #16   14. jun 2011 Ja, jeg har også nogle bedsteforældre, som ringer i tide og utide xD
    - Nogle gange kan min farfar spørge om hvorfor den ikke vil gå ind på den side han har tastet ind? - "Har du husket at trykke enter?" .. Når nej smiley

Kommentér på:
Ny computer / mobil til mine forældre. Apple?

Annonce