{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.331 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Ang. sløv læge og pacient klagennævn {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre lidt af sygdom i snart 1 år, er kun 18 år og føler ikke det rigtigt jeg skal starte dagen ud med 10 piller bare for at kunne passe mit arbejde..

Det hele startede med en alm influenza, kunne pludselig ikke få vejret og måtte med ambulance og hele skidtet, hvor jeg fik konstateret Titzessyndrom ( Brukken omkring ribene og brystbenet hæver op, så lungerne ikke kan arbejde 100% )

Nå, men jeg for noget der for det til at forvinde, og skulle derefter lige have kroppen med mig igen, døjet MEGET med sidestik bare ved at kører i bil..men det gik over igen

Så skete problemet bare at det smertestillende jeg fik, var noget gigt medicin, 800mg hvor jeg blev sat til at skulle tage 4 af dem om dagen..altså 3200 mg og en Panodil er på 200mg..

Nå, men jeg stoppede med det pga. jeg fik nogle MEGET kraftige mavekramper, og kørte på sygehuset hvor jeg fik en udrensning af mave og tarmsysmet og lagde der i 2 dage.

Jeg blev udskrevet og har lige siden da haft mave problemer, min læge har givet mig en ny dianogse nu, har købt medicin på apoteket for over 1500kr, og er stadig ikke rask ??

Sidst jeg var der, gik han i "tænke boks" og i det jeg fuldte med på skærmen, så slog han følgene op på google "Mavesmerter, ungmand 18 år"

Jeg spurgte ham om hvorfor jeg gjorde det ?

Det eneste han svarede var at det var noget phykisk der gjorde at jeg stadig den dag i dag for det dårligt..jeg gik i vrede og tog en snak med de gamle.

Jeg lider af følgene som følge af det kraftige gigt medicin:

Dårlig afføring - Altså forstoppelse, op til 1 uge imellem besøg

Mave kramper i tide og utide - Kan ikke passe min læreplads

Periodisk følelse af kvalme, ondt i maven og følsen af at jeg har diarre, konstant hovede pine

Kan ikke passe mit arbejde, tør ikke tage med til familie tam tam og snart heller ikke kører i min bil..hvorfor for jeg det næste "anfald"

Min arbejdsgiver er selvfølgelig forståelig overfor problemet, og er sat på orlov med løn fra komunnen indtil jeg er rask.

Der er flere der har nævnt for mig at jeg skal tage min læge med i noget pacientklagenævn ? hvad er det..

For har efterfølgene været ved min forældres læge, som kunne have hjålpen med Titze syndromet på under 1 uge uden men..dvs. det er fejl medicinering..eller vel en forgiftning da jeg tydelig hvis ikke har kunne tåle lortet..

Er kamera undersøgt 6 gange både den ene og anden vej hvor der er spor af en medicin forgiftning..hvad gør jeg ?

Skal til en samtale på mit lokale sygehus om 14 dage omkring hvad dette pacient klage nævn er..

Er der nogen her der har prøvet nogle lign ?

Vil gerne vide hvad jeg har ret til

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. sløv læge og pacient klagennævn
  • #1   14. jun 2011 Jeg vil sige du skal skifte læge med det samme og det er meget nemt at gøre..

Jeg har ikke prøvet det samme som sådan men min kæreste som har været ved lægen for 5 år siden pga smerter i lænd men lægen sagde det var fordi han var skæv i ryg og var så høj og så gik han til fyso. For halvanden år siden er vi med i en bilulykke hvor min kæreste får meget ondt i ryg og håndled.. Det går han til lægen med og lægen bøjer hårdt i håndleddet så det siger et højt knæk og siger at der er ikke noget at komme efter... Men han bliver så heldigvis sendt på sygehus og de finder ud af at håndleddet er fuldstændig ødelagt (noget brusk) hvilket lægerne ikke kan redde så det bliver renset og han har nu slidgigt i håndleddet og kan ikke løfte noget med det håndled så det er ikke funktionsdygtigt længere..

I ryggen finder de ud af at han har 2 prolaps i lænden som er en gammel skade som så skete for de 5 år siden.. Ja flot lægen sagde han bare havde lidt skæv ryg.. Og efter ulykken fik han flere prolaps længere op ad ryggen og en stor mulighed for at det udvikler sig til diskoprolaps og har vridme traume med blødansamlinger i
    brystryggen og arvæv som gør fandens ondt..
    Han får nu dolol retard uno 100mg 2x daglig, dolol 50mg 3x daglig og ibuprofen 600mg 3 x daglig..

Så nogle læger burde slet ikke være læge ... Så kan delme godt følge dig i hvor hårdt og træls tid det har været for dig smiley :(

Hvad du har ret til det ved jeg ikke? Men mon ikke de kan hjælpe dit med det smiley

• #2   14. jun 2011 Er det ibuprofen han har givet dig? NSAID midler har det med at give mavesår, specielt ved høje doser.
    Havde selv voldsomt ondt i sækken efter at have fået det ved lægen.

• #3   14. jun 2011 Lidt info om pacient klage nævnet

http://www.patientombuddet.dk/

Og her :

http://www.pkn.dk/

• sonja l
    sonja l Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 7
    #4   15. jun 2011 på patient klage nævnet hjemmeside står der hvordan man klager over en læge, har selv klaget over min gammel læge pga. fejl medicin. men få en kopi af din læge journal og læg den sammen med din klage. også se at få skiftet læge

• #5   15. jun 2011 Dårlig afføring - Altså forstoppelse, op til 1 uge imellem besøg

Mave kramper i tide og utide - Kan ikke passe min læreplads

Periodisk følelse af kvalme, ondt i maven og følsen af at jeg har diarre, konstant hovede pine

lige da du skrev det kom jeg til at tænke på stress og psyken for sådan havde jeg det nemlig... Og jeg blev undersøgt i hovede og røv fik tager for at finde ud af hvad jeg fejlede... Og jeg fik mavekramper i mens jeg kørte bil og måtte holde den ind til siden og de kunne være der fra 5 minutter til 1 time... Har du fået undersøgt om det muligvis er noget af det du har ikke for at være ond eller støtte din læge.. Men det kan jo godt være sket efter alt det her

Kommentér på:
Ang. sløv læge og pacient klagennævn

Annonce