{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

FUCKING UHYGGELIGT FILM!! {{forumTopicSubject}}

Hey, leder efter en uhyggelig og god film der helst ikke skal være for kedelig.
og nej mener ikke film som SAW og Hostel da de jo mere er blodige. Men nu mere sådan noget med spænding, og uhyggelig stemning, med uhyggelige lyde osv, f.eks The Grudge 3 eller The Haunting in conneticut bare eks.
Og skal ikke være lavet før 2008.
Hvilke kan i bedst lide? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING UHYGGELIGT FILM!!
  • #1   17. jun 2011 Insidious, som går i biografen er meget god. (-:

• #2   17. jun 2011 Hoooold nu KÆFT Kenny...! Who gives a flying fuck?

Trådstarter - Ved ikk lige om jeg kender nogle film med uhyggelige lyde lige på stående fod ;b haha

• #3   17. jun 2011 jeg er står gyser fan, men synes at "gyser" film i sig selv ikke er andet end tilfældige chok effekter, desværre! smiley
    Leder stadig efter FILMEN der skal få mig til at ryste i bukserne, og har således været godt rundt omkring, også med ukendte undergrundsfilm.

Min erfaring siger mig at det for det meste er film der er bygget på virkelige hændelser der giver mig myrekryb, men det er nok forskelligt fra person til person?

MEN, der er da også film jeg synes giver et par gode kuldegysninger!
    en af mine favoritter er stadig Se7en, der jo egentlig mere er en thriller, men bare er tilpas mørk og dyster. Derudover kan jeg godt lide 28 Days Later, da jeg synes den giver en fin vinkel på "zombie" scenariet.
    Måske var Dead Silence også et kig værd? Har hørt godt om den, men har endnu ikke set den. Jacob's Ladder er også en klassiker smiley
    The Road er også ret creepy?

kan ikke lige komme på flere ^^

• #4   17. jun 2011 Jeg siger også fourth kind..

Hold dig fra death tunnel.. Jeg har aldrig set dårligere film, og kommer stadig til at grine, når jeg tænker på den.

• #5   17. jun 2011 Jeg har lige set Paranormal activity 1 . Jeg HADER gysere. men var simpelthen så nysgerrig efter at se den så jeg samlede nogle venner og så den.
    Den er creepy faktisk smiley

• #6   18. jun 2011 Prøv Cigarette burns.

Det er vist en halv gammel film efterhånden. Men skulle efter sigende været vild nok

Kommentér på:
FUCKING UHYGGELIGT FILM!!

Annonce