700 visninger
|
Oprettet:
FUCKING UHYGGELIGT FILM!! {{forumTopicSubject}}
Hey, leder efter en uhyggelig og god film der helst ikke skal være for kedelig.
og nej mener ikke film som SAW og Hostel da de jo mere er blodige. Men nu mere sådan noget med spænding, og uhyggelig stemning, med uhyggelige lyde osv, f.eks The Grudge 3 eller The Haunting in conneticut bare eks.
Og skal ikke være lavet før 2008.
Hvilke kan i bedst lide?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 79 Svar: 2.415
Trådstarter - Ved ikk lige om jeg kender nogle film med uhyggelige lyde lige på stående fod ;b haha
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 215
Leder stadig efter FILMEN der skal få mig til at ryste i bukserne, og har således været godt rundt omkring, også med ukendte undergrundsfilm.
Min erfaring siger mig at det for det meste er film der er bygget på virkelige hændelser der giver mig myrekryb, men det er nok forskelligt fra person til person?
MEN, der er da også film jeg synes giver et par gode kuldegysninger!
en af mine favoritter er stadig Se7en, der jo egentlig mere er en thriller, men bare er tilpas mørk og dyster. Derudover kan jeg godt lide 28 Days Later, da jeg synes den giver en fin vinkel på "zombie" scenariet.
Måske var Dead Silence også et kig værd? Har hørt godt om den, men har endnu ikke set den. Jacob's Ladder er også en klassiker
The Road er også ret creepy?
kan ikke lige komme på flere ^^
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 140
Hold dig fra death tunnel.. Jeg har aldrig set dårligere film, og kommer stadig til at grine, når jeg tænker på den.
jun 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 196
Den er creepy faktisk
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 23 Svar: 337
Det er vist en halv gammel film efterhånden. Men skulle efter sigende været vild nok
FUCKING UHYGGELIGT FILM!!