Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Macca.dk
  • #1   15. sep 2007 Du har vundet dem ? hvad vil du så betale ? smiley
    - Tror da ikke, at du skal betale fragten på dem.. De må firmaet da sørge for..

• #2   15. sep 2007
    Når du har vundet en auktion vil den blive tilført din ordre næste hverdag senest kl. 12. Du vil herefter kunne se din ordre under din konto, når du er logget ind. Du kan nu vælge, om du ønsker at afhente varen eller få den tilsendt.

kl. er ikke 12:00 endnu, så venter lige, tak for hjælpen ellers smiley

• #3   15. sep 2007 Næste hverdag er altså mandag...

• #4   15. sep 2007 Jeg har brugt macca meget, når du vinder en aktion, går der en dag før du kan se den inde i dine betallinger, så går du bare der ind, betaler med dit dankort, og så har du pakken indenfor nogen gange, koster 60 i fragt, og 20kr ekstra hvis den skal sendes til privat adr..

• #5   15. sep 2007 har også købt på macca før. der er jo intet problem i at betale med dankort. hvis varen så ik dukker op, kan man kontakte banken, (tror jeg, ellers er det en anden afdeling), og så kan pengene blive trukket tilbage. så betal bare altid med dankort smiley men der kan altså gå laaaaang tid, før varerne kommer. tror der gik nogle uger, inden vi fik vores. men ellers var vi godt tilfredse smiley

• #6   15. sep 2007 du ka selv tage ud og hente dem sekv også betale der ude

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
    #7   15. sep 2007 CorsaBitch nu med tattoo :
    Jeg fik sendt mit med fragtmand. Men det kan godt være det var fordi det var en stor leverance smiley

Kommentér på:
Macca.dk

Annonce