{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.636 visninger | Oprettet:

Fjernelse af tatovering (kirurgisk) {{forumTopicSubject}}

Hej!
Har på et tidspunkt fået verdens dummeste, grimmeste og mest nedern tatovering bag øret med et lille rødt hjerte m. sort kant rundt om, som jeg nu fortryder sindssyg meget!

Har læst meget om laserbehandling men synes det bliver dyrt i længden frem for en kirurg der kan fjerne den ambulant?

Er der nogen som har fået fjernet deres tato på en kirurgisk måde? Eller kender noget til det?

Er næsten ligeglad med ar, for vil bare have den dumme tus væk.. NU! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernelse af tatovering (kirurgisk)
  • #1   19. jun 2011 Det var hurtigt at fortryde det..
    Derfor man ska overveje sådan nogle ting smiley

Du kan ikk finde svar inde på google fra div forummer ?
    Der plejer altid være andre der har spurgt om det samme.. smiley

• #2   19. jun 2011 Altså du bliver ikke lagt i fuld narkose når de gør sådan noget, det der vil ske er at du får en lokal bedøvelse også skære han bare det væk hvor der er tegnet, indgrebet burde ikke tage mere end 1 time (med bedøvelse)

• #3   19. jun 2011 Ved ikke om det kan hjælpe.
    (link fjernet)

Tror at den ambulante metode er noget dyrer end laser, men du kan måske få det over dine sygeforsikring.

• #4   19. jun 2011 Brian - Ja, men det var også en jeg fik i fuldskab smiley men den er altså snart 2 år gammel.

Det eneste jeg sådan har kunne bruge er dette link: http://www.kosmetiskguide.dk/behandlinger/operative/tatovering

Men ved ikke om man kan bag øret smiley Det bare fordi den er så grim og synlig også hindre det mig i at få mange slags job smiley Desværre.

Super K - Nej, ambulant er jo også kun hvor man kommer ind og får det fjernet i lokalbedøvelse smiley

Sebastian - Tjekker lige linket ud! smiley
    Men nej. Hvis jeg ska have en lasebehandling der koster 700 kr pr gang blir det hurtigt dyre hvis det skal gøres 4-6 gange smiley tussen er nemlig ikk mere end 2 cm høj og 2cm bred ca.

• #5   19. jun 2011 groft sandpapir,
    så sliber du bare til der kommer et sår, og bliver ved med og pille skorpen af så til sidst få du farven med ud
    (ta ik pis på dig)

• #7   19. jun 2011 Unsub - Er ligeglad med det ar. Hellere det end den grimme tus! Jeg ønsker ikke at bruge ca. 5000,- på at bruge laser metoden. Er fuldstændig ligeglad om jeg skal have et lille ar.

• #8   19. jun 2011 man kan nu også komme i fuld narkose selvom det er ambulant.

• #9   19. jun 2011 Ja det ved jeg godt at det er. Men det mest normale er at komme i lokal på en ambulant halløjfis smiley

• #10   19. jun 2011 er det ikke bare konfrontere ham hende der tatoveree dig han må ikke tatovere en der er fuld det er ulovligt

men dog nok svært at bevise dog

• #11   19. jun 2011 Henrik - Jamen kan ikke huske hvad eller hvem de var, for det var på en messe :s

• #12   19. jun 2011 ok

men det er skam ulovligta t tatovere en der er beruset

men når du ikke ved hvem der var så er det jo lige meget

men holder på det kan godt værer laseren er dyrer men det kønne ansigt skal ´da ikke spoleres med et ar det vil da være synd

• #14   19. jun 2011 unsub - jeg giver skam heller ikke tatovøren skylden? smiley
    Har heller ikke givet udtryk for at DE skulle betale min dumhed?

Kan ihvertfald ikke se hvor jeg skulle have skrevet at det var deres fejl?

• #15   19. jun 2011 Henrik - Det jo heller ikke ansigtet som bliver ødelagt? Det drejer sig om en bette tus der er 3 cm lodret og 2,5 cm vandret`? Så hellere leve med et mindre ar.

• #16   19. jun 2011 jo men så kan han jo holde sig til reglerne sådan ser jeg det

han ved han bryder reglerne loven ved at tatovere en beruset person så må han jo betale regningen

du ved også at du bryder reglerne hvergang du kører for stærkt på vejene det skal du jo også betale for hvis du bliver taget

• #17   19. jun 2011 Amen stop nu med det "hvem har skylden og hvem skal betale" Henrik.
    Det er jo ikke det Jules spørger om.

• #19   19. jun 2011 unsub - Nej, er skam helt klar over det er mig selv som er skyld i det og det er mit ansvar for at betale hvis det skal fjernes smiley

Nej det eneste mit indlæg går ud på, er om man kender noget til at få det fjernet kirurgisk smiley Da det er den nemmeste og i længden den billigste løsning

• #20   19. jun 2011 Det skal lige siges at ham der lavede den ikke var særlig gammel eller så særlig gammel ud! Han lignede en på 17 år, og hans venner der sad omkring så yngre ud.

Men lad det nu bare ligge og hold jer til mit indlægs indhold smiley

• #21   19. jun 2011 Ja undskyld jeg er klar over den ikke kan havne ved tatovøren til hans held men anyway

Så ville det måske bærer din læge eller noget du skal kontakte eller noget for at få sat gang i at få den fjernet vil jeg tro

• #22   19. jun 2011 Nej. Den klinik hvor jeg fik lavet bryster fjerner også tusser ved kirurgisk indgreb. Helt seriøst, ik? Tror du selv mine læge ville hjælpe mig af med sådan en dumhed? Han er læge for at hjælpe med sygdomme i kroppen. Og en tus er jo ikke ligefrem en sygdom de kan hjælpe med smiley

• #23   19. jun 2011 nej ok

• Emma S
    Emma S Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 9
    #24   25. nov 2013 Profade tatoverings fjerner - http://dk.profade.com/?a_aid=518d1582054df&a_bid=90befb29

Kommentér på:
Fjernelse af tatovering (kirurgisk)

Annonce