{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

Vespa Piaggio Si reservedele/gejl {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er så heldig at min bedste ven har givet mig en Vespa piaggio si knallert. Super Retro og lige hvad jeg bare gerne ville have! smiley

Lige nu står den bare og er hvid, og slidt at se på, så vil gerne have sat den i stand, så det bliver en rigtig mig-knallert smiley

Nu er mit spørgsmål så, skal alting være specifikt det piaggio, eller kan jeg bruge gejl og dele som hører under vespa ciao kategorien? Tænker jeg vil have nye skærme på håndtag, lygte bla bla med mere, men synes bare ikke jeg kan finde noget fedt til piaggio, men masser til ciao? Har det noget at sige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vespa Piaggio Si reservedele/gejl
  • #1   21. jun 2011 Hvorfor overvejer du overhovedet, at gejle en knallert ?
    Det er ikke kønt, og efter min mening, ødelægger det kun sådan en gammel knallerts udseende.

Den skal da holdes så standard og orginal som muligt.
    Prøv se min tomos, den har jeg lige fået for ca. 1 uge siden og jeg er igang med at sætte den i standard stand igen, men der skal ikke gøres særlige meget på min, før den bliver helt standard og som den har set ud da den udkom.

Men thansen har alle de "orginale reservedele" dele du skal bruge smiley

• #2   22. jun 2011 Haha det er sgu et fantastisk svar.

- tror snart jeg smutter i seng.

• #3   22. jun 2011 Du kan sagtens bruge Caio delene smiley Det er samme knallert bare 2 forskellige navne

• #4   22. jun 2011 Mac !

Tak smiley Det var bare det jeg ville vide smiley Dvs at jeg også kan bruge de dele "inderst" i knallerten?

.Jeg er en haj !
    Det overvejer jeg fordi den pt står og er hvid, skallet og kedelig smiley Den skal heller ikke top gejles med neon og alt muligt lir. Jeg vil bare have malet den lyserød, nye håndtag, skærme (eller hvad det hedder den over hjulet) og sådan nogle småting.
    Jeg har aldrig haft en knallert før, men kørt meget på min venindes ciao da jeg var yngre, derfor jeg gerne ville have en oldschool knallert, og nu har min bedste ven givet mig hans ungdomskøretøj smiley Jeg går ikke meget op i originalitet, den skal bare være som jeg altid har ønsket mig smiley

• #5   22. jun 2011 Altså jeg skulle mene at det kun er meget meget meget få ændringer der er på de to knallerter men alt skulle være stort set ens smiley

• #6   23. jun 2011 Okay, jeg takker for svar:)

Kommentér på:
Vespa Piaggio Si reservedele/gejl

Annonce