{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

...
...
Tilmeldt:
14. sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 360

Seedbox..? {{forumTopicSubject}}

hvis i ikke er klar over hvad det er så er en seed box altså og jeg citerer et indlæg fra piratgruppens forum

"En seedbox er en privat dedikeret server, der bruges til at uploade og downloade digitale filer. Seedboxes gør generelt brug af BitTorrent-protokollen, der skal uploades og downloadet, selvom de også har været brugt på eDonkey2000 netværket. Seedboxes er normalt forbundet med et højhastigheds-netværk, ofte med en kapacitet på 100 Mbit/s eller derover. Nogle udbydere afprøver og tilbyder 10GBit delte servere, mens andre er ved at udvikle systemer, der vil give brugerne mulighed for at skalere efter deres behov på farten. Filer hentes fra torrent sitet og dets brugere og hvorfra de kan downloade fra seedboxen ved høje hastigheder, til en brugers personlige computer via HTTP, FTP, SFTP, eller rsync protokoller. Dette giver mulighed for anonymitet samt ikke at skulle bekymre sig om sin ratio. Nogle trackere bruger SSL krypterede forbindelser til at sikre dets brugere yderligere."

men selvom om der går 10 MBit i mit internet hvordan kan det så være at jeg kan få det ned på min computer ved helt op til 10 GBit,,, det er så 1000 gange hurtige,, men hvordan kan det lade sig gøre..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seedbox..?
Kommentér på:
Seedbox..?

Annonce