600 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Godmorgen"
GODMORGEN
[b]Godmorgen her den 11.september 2018 ----- jeg har vist glemt årstallet for det der - nine eleven - med tårnene Nå men det regner --- ,men det skal nu nok blive en dejlig dag i dag alligevel ...
[b]Godmorgen her den 11.september 2018 ----- jeg har vist glemt årstallet for det der - nine eleven - med tårnene Nå men det regner --- ,men det skal nu nok blive en dejlig dag i dag alligevel ...
Skrevet af: Britta - 11. sep 2018
Godmorgen! (:
Godmorgen morgenfriske hoveder! :-D - så skal man ned og åbne børnehaven om en halv time, det alt for tidligt synes jeg. puha :D hvad skal i andre lave idag?
Godmorgen morgenfriske hoveder! :-D - så skal man ned og åbne børnehaven om en halv time, det alt for tidligt synes jeg. puha :D hvad skal i andre lave idag?
Skrevet af: Trine s - 9. nov 2011
Godmorgen
det var da en trist regnverjs mandag... Håber i alle får en go dag... Hva skal der ske på en kedelig trist mandag? :)
det var da en trist regnverjs mandag... Håber i alle får en go dag... Hva skal der ske på en kedelig trist mandag? :)
Skrevet af: Kristine K - 7. feb 2011
Spar penge på din forsikring
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
nov 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 244
maj 2011
maj 2011
maj 2011