M1 !! {{forumTopicSubject}}
Hej folk!
Har nogle af jer M1 eller har nogle af jer haft der? Gode/dårlige erfaringer? Kom med dem..
Jeg har haft dem i 3 uger nu, og er allerede utilfreds.
Her er den E-mail jeg sendte til dem:
Kære M1.
Jeg skriver til jer, af to grunde..
For det første så er jeg faktisk IKKE helt tilfreds med min optankning.
Jeg satte 150 kr ind på min optankning i torsdag, da den var 108 i minus..
Da jeg så kommer hjem og tjekker min email, så skriver i at i har trukket 262 kr.
(jeg har IKKE tilmeldt mig automatisk optankning) - Men i den mail jeg får, står der tilsynladende noget andet?
Så har vi hævet penge fra dit betalingskort, og indsat dem på din mobilkonto til nummer: XXXXXXXX
Der er automatisk overført DKK 262,00 fra dit betalingskort til M1
Dato: 30.06.2011
Ordre nr.: XXXXX-XXXXXXXXXXX
Transaktions nr.:XXXXXXXXX
Venlig hilsen
Kundeservice - M1 A/S
www.m1.dk
Denne mail kan ikke besvares. Du kan finde svar på de fleste spørgsmål på www.m1.d
Og det har jeg på INTET tidspunkt bedt om, da min økonomi slet ikke er sat op til det, og jeg lige netop valgte jer, fordi det er super billigt?
Noget helt andet er, at på min side stod der lige et par spørgsmål jeg skulle besvare ang. noget musik, det gjorde jeg så (valgte at jeg IKKE ville have 10 gratis nummre)
1 sekund efter jeg har besvaret de har spørgsmål, så har i også tilmeldt mig noget mobilmusik noget, til 29 kr om ugen, og det har jeg HELLER IKKE bedt om, så det vil jeg bede jer slette omgående!
Ser frem til et svar..
Hilsen Mille
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
Nu har du godt nok heller ikke fået noget svar endnu, og hvis ellers deres kundeservice er som den plejer, så bliver musik-pakken afmeldt uden bøvl, og uden du kommer til at betale for det - de penge du har overført tror jeg derimod ikke du får igen, men blot at den bliver afmeldt automatisk optankning.
nov 2009
Følger: 58 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 132 Svar: 207
Jeg ved ikke hvad der er sket, men 3 uger har jeg haft dem, og jeg synes ikke lige det her er fremgang, kom fra TDC så endte med at skylde min mor og jeg, en helvedes masse penge, også over til det her, det er ikke en lovende start synes jeg
Claus M-
Hvad har du haft af problemer?
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 42
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 166
min regning vokset og vokset, selvom jeg intet brugte, da jeg så afmeldte mig så blev jeg ved med at modtage regninger på ting som jeg ikke havde brugt, den tilmeldte sig selv ekstra ting, som 500gratis sms, tal billigt osv. M1 er præcis det samme som fup firmaer som telenor og telia
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 166
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 858
mar 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 43
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
nov 2009
Følger: 58 Følgere: 61 Fotoprofiler: 1 Emner: 132 Svar: 207
M1 !!