Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby hi-capa 3.8
  • #1   2. jul 2011 Ja det kan du godt men du kommer til at fortryde dit køb ret hurtigt, We's hicapa modeller er noget bras i forhold til de originale fra marui

• #2   2. jul 2011 Jeg synes den er udemærket. passer godt i hånden, og jeg skal ikke bruge den i spil eller noget, bare sådan lidt "sjov" skydning her hjemme...

Hmm, men hvis man da passer på den, går der vel ikke noget galt ?
    Da jeg lige pakkede den ud, fik jeg skilt den ad og smurt med silikone olie alle det steder jeg kunne komme til, og sådan vil jeg også gøre fremover.

• #3   3. jul 2011 Allerede der har du gjort noget forkert, en gas pistol skal IKKE smøres med silicone olie over det hele, det ENESTE sted der skal smøres er dit hopup gummi og det skal kun gøres med en minimal mængde olie en gang hver 3'de månede.

Så længe man bruger en ordenlig blowback gas med silicone i behøver man ikke engang smørrer magasinet.

Jeg vil anbefale dig at du adskilder den og tørrer så meget olie af som du kan.

og lige meget hvor godt du passer på den kommer du ikke over det faktum at WE's gas pistoler bare ikke skyder specielt godt, joo der kommer da en kugle ud når du skyder og lidt blowback er der, men blowbacken er langsom og precitionen er relativt lav.

men selfølgelig hvis du har fået den til 500kr eller der omkring og ikke skal bruge den til at spille med er den fin =)

Kommentér på:
Baby hi-capa 3.8

Annonce