{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Vejen frem til en flad mave? {{forumTopicSubject}}

Heeey BB

Jeg har en lille dunk på maven, som jeg sååå gerne vil af med. Jeg har drømt om den perfekte flade mave længe, og nu er jeg blevet enig med mig selv om, at NU skal der ske noget...

Hvordan får man hurtigt en flad og køn mave, uden 3 små cykeldæk? Jeg ved mavebøjninger hjælper, men kender i nogle effektive træningsøvelser osv?

Jeg spiser i forvejen ret sundt, jeg ikke typen der æder slik, kage og cola hver dag.

Jeg vil sige det store problem jeg har er, at når jeg er ked spiser jeg stort set intet, men så snart jeg er glad, får jeg en stor lyst til mad igen. Er der nogen måde jeg kan hindre den adfærd??

Og jeg ved google er min ven, så jeg behøver ikke et link smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejen frem til en flad mave?
  • Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
    #1   15. jul 2011 Mavebøjninger i sig selv fjerner ikke fedt fra din mave. For at fjerne fedt, skal man skrue op for sin forbrænding, hvilket typisk gøres bedst gennem aerob træning. Løb, cykling, sammensatte træningssekvenser med flere forskellige øvelser.
    http://www.liamrosen.com/fitness.html

• Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #2   15. jul 2011 SPIS RUGBRØD. DRIK MÆLK.

• #3   15. jul 2011 Og når du så har smidt dunken, så laver du denne hver dag:

http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Men det vildt hårdt, jeg kan ikke uden pauser

• Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

#6   15. jul 2011 Ja det er den bedste måde at have armene over kryds.. men den jeg foretrækker er at holde en vægt hen over brystkassen... det giver rigtig godt

• Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

#7   15. jul 2011 og drop de maskiner de fungere ikke en skid.. bare et tip

• #8   15. jul 2011 prøv at kig på iforms hjemmeside smiley

• #9   15. jul 2011 Drop kulhydrater. Og jeg mener ALLE kulhydrater. Det er den hurtigste måde. Gider ikke skrive en uddybende forklaring da det er så useriøst herinde alligevel, men prøv at søg på keto

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#10   15. jul 2011 @Assjack:
    "Carbohydrates ("carbs"). Despite what you may have heard, these are not evil. They are a necessary source of energy for your body. The problem is that people over-consume certain sources of carbohydrates, most notably simple sugars from soda and candy, and starches from white bread. If you have to cut down on one macronutrient, cut down on carbohydrates. People in Western cultures consume far too many carbohydrates on average."

• #11   15. jul 2011 Tusind tak for alle jeres råd smiley

• - Top gun -
    - Top gun - Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #12   15. jul 2011 Lad være med at lave alt for mange mavebøjninger, vil ikke hjælpe dig da dine mavemuskler jo ligger under det fedt du har på maven.
    Det du skal gøre er at få gang i din forbrænding, du kan bla. begynde at tage Ingefær da dette er med til at sætte din forbrænding op, kan købes i pille format i alle supermarkeder.
    Så kan du finde ud af hvad dit kalorie indtag skal være for at du holder din lige vægt, er den feks. på 2000 skal du jo ligge lidt under for at tabe dig.
    Så er der naturligvis motion, hvor svømning er en super effektiv måde plus du styrker din ryg.

Men vigtigs af alt lad være med at sulte dig!
    Hvis du sulter dig selv eller er udsat for
    stress, går din krop i alarmberedskab og opbygger mere fedt for at passe
    på sig selv. Hvis du gerne vil tabe dig, er det altså en rigtig dårlig idé at
    springe måltider over eller sulte dig selv. Gør du det, falder dit
    blodsukker, og så får du endnu mere trang til søde sager og
    kaloriebomber.

• #13   15. jul 2011 Jens - hvad er din pointe? Er godt klar over kulhydrater ikke er farlige, men derfor kan du stadig tabe dig når din krop går i ketosis, hvilket er hvad der efterspørges.

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

#14   15. jul 2011 @Assjack: Min pointe var sådan set bare at det er stort set umuligt at skære ALLE kulhydrater væk, samt ikke nødvendigt. Man skal bare spise ordentligt, i de rigtige mængder.

• - Top gun -
    - Top gun - Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #15   15. jul 2011 Og nå ja så skriver du at når du er ked spiser du ikke rigtig noget, der kan du feks. prøve om du ikke kan spise nogle nødder da der findes sundt fedt i nødder.
    Grøn te har min træningsmakker haft stor succes med, og det kan man også læse flere på nettet som har.
    Grøn te indeholder koffein, der er slankende, og antioxidanter som f.eks. catechiner øger kroppens fedtforbrænding.

• #16   15. jul 2011 Jens - det er da slet ikke umuligt. Prøv -som jeg nævner tidligere- at søge på keto. Eller bare på south beach diet eller atkins for den sags skyld. Har også selv været på keto og det er der jeg har haft det hurtigste vægttab og fladest mave da man mister alt bloat. Har aldrig pisset så meget i mit liv som i ketosis haha.

• #17   15. jul 2011 Mr- T
    Mange tak smiley

Ja, jeg har desværre perioder, hvor min mad lyst er på 0. Jeg ved det er dumt ikke at spise noget og endnu værre er, at man tager det hele meget nemt på igen. Men jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal tvinge mad i mig, og hvordan jeg skal holde igen, når jeg endelig har det godt og er glad -.-

Men jeg vil forsøge at gå efter diverse råd...

• #18   15. jul 2011 Almindelige mavebøjninger er ingen hjælp så længe fedtet samler sig nederst på maven..

En god tommelfinger regl er;
    Bevæges overkroppen bliver de øverste mavemuskler trænet.
    Bevæges ben og underkrop bliver de nederste mavemuskler trænet..

Og selvfølgelig fjerner det dunken at træne maven da fedtet derfra bliver brugt til musklerne..

• #19   15. jul 2011 Her der skulle være lidt at gå i gang med http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/lookup/filter/muscle/id/13/muscle/abdominals

Men det med adfærden med ikke at spise når du er ked og så spise lidt for meget når du bliver glad igen.. Den bliver nok lidt svære ar gøre noget ved det kunne godt kræve at du fik snakket med en professionel ( psykolog / psykiater ) Eller find en der kan gøre der glad hele tiden ;P Men det er nok nemmere sagt end gjort smiley

• Ivalo S
    Ivalo S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
    #20   15. jul 2011 Løb er rigtig hårdt for din krop. Så en god kombi er løb nogle gange om ugen, og så yoga en gang om ugen. Det strækker alle dine muskler og led, og gør din krop rigtig smidig. smiley God fornøjelse. Husk at spis!

Kommentér på:
Vejen frem til en flad mave?

Annonce