Vejen frem til en flad mave? {{forumTopicSubject}}
Heeey BB
Jeg har en lille dunk på maven, som jeg sååå gerne vil af med. Jeg har drømt om den perfekte flade mave længe, og nu er jeg blevet enig med mig selv om, at NU skal der ske noget...
Hvordan får man hurtigt en flad og køn mave, uden 3 små cykeldæk? Jeg ved mavebøjninger hjælper, men kender i nogle effektive træningsøvelser osv?
Jeg spiser i forvejen ret sundt, jeg ikke typen der æder slik, kage og cola hver dag.
Jeg vil sige det store problem jeg har er, at når jeg er ked spiser jeg stort set intet, men så snart jeg er glad, får jeg en stor lyst til mad igen. Er der nogen måde jeg kan hindre den adfærd??
Og jeg ved google er min ven, så jeg behøver ikke et link
jan 2011
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 818
http://www.liamrosen.com/fitness.html
jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 919
http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY
Men det vildt hårdt, jeg kan ikke uden pauser
jul 2011
jul 2011
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 73 Emner: 169 Svar: 1.567
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
jan 2011
"Carbohydrates ("carbs"). Despite what you may have heard, these are not evil. They are a necessary source of energy for your body. The problem is that people over-consume certain sources of carbohydrates, most notably simple sugars from soda and candy, and starches from white bread. If you have to cut down on one macronutrient, cut down on carbohydrates. People in Western cultures consume far too many carbohydrates on average."
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 219 Svar: 1.853
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Det du skal gøre er at få gang i din forbrænding, du kan bla. begynde at tage Ingefær da dette er med til at sætte din forbrænding op, kan købes i pille format i alle supermarkeder.
Så kan du finde ud af hvad dit kalorie indtag skal være for at du holder din lige vægt, er den feks. på 2000 skal du jo ligge lidt under for at tabe dig.
Så er der naturligvis motion, hvor svømning er en super effektiv måde plus du styrker din ryg.
Men vigtigs af alt lad være med at sulte dig!
Hvis du sulter dig selv eller er udsat for
stress, går din krop i alarmberedskab og opbygger mere fedt for at passe
på sig selv. Hvis du gerne vil tabe dig, er det altså en rigtig dårlig idé at
springe måltider over eller sulte dig selv. Gør du det, falder dit
blodsukker, og så får du endnu mere trang til søde sager og
kaloriebomber.
sep 2007
jan 2011
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
Grøn te har min træningsmakker haft stor succes med, og det kan man også læse flere på nettet som har.
Grøn te indeholder koffein, der er slankende, og antioxidanter som f.eks. catechiner øger kroppens fedtforbrænding.
sep 2007
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 42 Fotoprofiler: 1 Emner: 219 Svar: 1.853
Mange tak
Ja, jeg har desværre perioder, hvor min mad lyst er på 0. Jeg ved det er dumt ikke at spise noget og endnu værre er, at man tager det hele meget nemt på igen. Men jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal tvinge mad i mig, og hvordan jeg skal holde igen, når jeg endelig har det godt og er glad -.-
Men jeg vil forsøge at gå efter diverse råd...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 98
En god tommelfinger regl er;
Bevæges overkroppen bliver de øverste mavemuskler trænet.
Bevæges ben og underkrop bliver de nederste mavemuskler trænet..
Og selvfølgelig fjerner det dunken at træne maven da fedtet derfra bliver brugt til musklerne..
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
Men det med adfærden med ikke at spise når du er ked og så spise lidt for meget når du bliver glad igen.. Den bliver nok lidt svære ar gøre noget ved det kunne godt kræve at du fik snakket med en professionel ( psykolog / psykiater ) Eller find en der kan gøre der glad hele tiden ;P Men det er nok nemmere sagt end gjort
maj 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
Vejen frem til en flad mave?