{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek det ud ;)
  • #4   18. jul 2011 Man skal bare tage til enhver storby i udlandet, der er biler til over 1 million bare skrald.. I hvert fald når man kigger på antal buler, ridser og halvt ødelagte fælge. Men igen, det er da irriterende hvis man får sin cykel ridset af en gammel klovn der ikke tænker sig om, men så må man jo bare tage det stille og roligt og få det afgjort på normal vis - over forsikringen. Og jo, man kan godt få dækket en ridse i cyklen over forsikringen smiley

• #5   18. jul 2011 han har en cykel, hvad helvede laver han så i et tog? smiley

Cykler hører til på cykelstien. biler på vejen, toge på skinner.

• #6   18. jul 2011 Bambus - Så har vi jo det danske politi, hvis folk ødelægger noget og ikke vil dække det. Man skal ikke stå sådan og skabe sig, om man er dansker eller ej.

• #7   18. jul 2011 Camilla, det var da en super intelligent holdning du har dig.
    Så hvis man tager noget med i et tog, er det ens egen skyld hvis det går i stykker?
    Jamen det kan jeg da godt se.

• #12   18. jul 2011 "så skal han da ikke tage den med i toget, hvis han er bange for at den bliver ridset. "

^Lige der^

Du er da virkelig ikke mistænkt for at have opfundet den dybe tallerken, hva?
    Hvad har det med noget at gøre, at man selv har ansvaret for sine ting? Det er da på ingen måde mit ansvar, hvis der kommer en tosse og ødelægger noget af mit, bare fordi jeg befinder mig i det offentlige, som du så fint formulerer det.

Kom nu lige ind i kampen..!

• #15   18. jul 2011 Der kom du da let og elefant udenom et modargument. Men det er vel en bedrift i sig selv.
    Men hvis du helt dropper at argumenterer, er der vel ingen grund til at spilde mere tid på dit vrøvl smiley

• Niclas L
    Niclas L Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 230
    #16   18. jul 2011 Camilla:

Og man kan ikke stjæle en bil?

Ligemeget om det er en dyr cykel eller om det er en billig cykel, så skal folk passe på andres cykler og ting. Folk er desværre ligeglade med andres cykler og smadre bare deres cykler ind i de cykel holdere. Jeg bruger aldrig de cykel holdere/stativer og står altid ved dørene, med min cykel.

• #18   18. jul 2011 Ser nu ingen herind der sviner dig. Der bliver påpeget, at du desværre nok ikke er lige så kvik som gennemsnittet, men det er jo, som du siger, bare en anden mening end din smiley

• Niclas L
    Niclas L Tilmeldt:
    jul 2007

#19   18. jul 2011 Om det er en dyr cykel eller bil, du vil blive tosset, hvis der en der ridser den eller ligende..

• Niclas L
    Niclas L Tilmeldt:
    jul 2007

#20   18. jul 2011 Citat fra bt:

Inden for hidser sig alt for meget op over dette misvisende billede, burde de kende optrinnet til at manden kommer op i det røde felt. Kan sige så meget, at den gamle "dame" ikke lige frem er venlig eller imødekommende over for ham, selvom han er det - indtil det bliver for meget for ham.

Så ro på. Men er enig i, at sproget kunne godt være en anelse bedre.

• Niclas L
    Niclas L Tilmeldt:
    jul 2007

#22   18. jul 2011 Gas*:

Det er da dårligere opførelse, end den han fremviser i videoen.. Dårlig ide.

Kommentér på:
Tjek det ud ;)

Annonce