{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyre internat i østjylland
  • #3   18. jul 2011 Har været inde og kigge, og mange af dem ser ud til at være nogle måneder/år gamle... Søger mere katte som er de der 8-12 uger gamle...

• #4   18. jul 2011 Tror nok at der er noget som hedder Ingers kattehjem

• #5   18. jul 2011 Du skal vel ikke have en killing på 8 uger når de først må komme fra som 12 ugers?

• #7   18. jul 2011 Ja så 12 uger, læste det også lige.. Kan ikke huske om det var 8-12 uger smiley

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #9   18. jul 2011 Internatet i Randers (Vorup) - min bror tog en mor med 4 killinger, hvoraf de beholdt 2 killinger, jeg fik en tredje og så kom den fjerde ud til en af deres kammerater og moren kom tilbage til internatet.

Men husk at prisen også er oppe ad, da det jo ikke er gratis at give dem medicin eller neutralisere dem.

For mange år siden adopterede vi en lille hun-killing fra Vorup - ved ikke hvad mine forældre gav for det.
    Da min bror så havde haft de her killinger, så spurgte jeg hvad jeg skulle give for ham jeg gerne ville have, da jeg boede i esbjerg, der skulle jeg ikke give noget - har så også selv betalt for neutralisering og medicin smiley

• #10   19. jul 2011 Ja, men om jeg skal give 500 eller 1000 kr pr stk er jeg ligeglad med, så længe de har fået den nødvendige medicin, øremærkning og kastreret smiley

• #11   19. jul 2011 Der er også en i Randers, skulle jeg mene..

Kommentér på:
dyre internat i østjylland

Annonce