{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Matisen  N
Matisen N
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

Damer... {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan man være sur / vred på sin kæreste og samtidig vise at man er glad for hende? Når vi op at skændes er jeg pisse kold, og ligeglad, når det hendes skyld.

Hvordan fu** gør man lige det ?
Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damer...
  • #1   2. aug 2011 Ved at blive voksen og stoppe med at blive pigesur, over et skænderi smiley

• #2   2. aug 2011 Kommer måske lidt an på hvad man skændes om, tænker jeg

• Matisen  N
    Matisen N Tilmeldt:
    dec 2010

#3   2. aug 2011 Ikke pigesur. MEN.. hvis hun har gjort noget som jeg ikke bryder mig om osv, siger jeg det hende, og hvis hun bliver mega sur osv. Er jeg bare kold og skriver ''okay'' - '' skriv når du ikke er sur mere'' osv. Altså.. når hun bliver MEGA sur over noget HUN har gjort, som jeg ikke finder mig i. Eller hvis hun bliver sur over, at jeg lige kom 5 min forsent, så er jeg også kold & ligeglad,

• #5   2. aug 2011 Det lyder mest som om jeres gnist er forsvundet.

• Matisen  N
    Matisen N Tilmeldt:
    dec 2010

#6   2. aug 2011 Sofus, det er altid over mobilen

nej, for jeg er kold, hvis jeg bliver dårligt behandlet

• #7   2. aug 2011 "nej, for jeg er kold, hvis jeg bliver dårligt behandlet"

Så må du lige arbejde lidt med dig selv:)

• #8   2. aug 2011 Drop mobilsamtalerne og tag det op face2face, så det bliver seriøst, så hun rent faktisk kan SE din reaktion.

• #9   2. aug 2011 Diskussioner over mobilen er som at deltage i handicap OL. Selvom du vinder, er du stadig retarderet.

Okay den lyder federe på engelsk..

• Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #10   2. aug 2011 Forstår ikke helt problemet. Men hvis du er 21år som din profil antyder, så drop sms forholdet og prøv at TAL med hende.

• Matisen  N
    Matisen N Tilmeldt:
    dec 2010

#11   2. aug 2011 Ja, men smserne, gider jeg jo ikke rigtig svare på, derfor er jeg kold? og jeg gider ikke diskutere hele tiden. derfor ignorer jeg det bare når det er. men hun bliver ved med at sig at jeg skal vise at jeg er glad for hende når vi skændes. Og det forstår jeg ikke lige, hvordan man gør.

• #12   2. aug 2011 Sig hun skal holde sin kæft!

• #13   2. aug 2011 Ikke til mig jo!

• #14   2. aug 2011 Skriv til hende du ikke vil diskutere det over sms, men at du gerne vil snakke med hende når du kommer hjem.
    Når du så kommer hjem, så sig hej og giv hende et kys, og lad der lige gå fem minutter så du ikke kommer brasende ind ad døren, og starter en diskussion.

Læg blidt ud med at bringe emnet op, evt. ved at sige "jeg synes vi skal snakke om det der skete tidligere" og så er den åben, uden at du lyder som en idiot.

Hvis det er fordi du er for stolt, må du fandme æde din stolthed og tage et nederlag ind imellem. Hvis du ikke kan indrømme du laver fejl, og bare ignorerer hende og blokker hende mentalt ude, så er det klart hun reagerer som hun gør.

Hvis hun så til gengæld er en af dem der ikke kan diskutere ansigt til ansigt, men kun på sms eller facebook eller noget, må hun tage sig fucking sammen og vokse op, men du bliver nødt til at hjælpe hende i gang med at turde. Hvis du bliver skide sur hver gang hun prøver, eller bare skyder hende ned, så er det klart hun kun vil på sms, og hvis hun også bliver ignoreret der, er det klart hun flipper over du kommer fem fucking minutter for sent.

Så i bliver nødt til at få en dialog i gang, ansigt til ansigt, for hvis i ikke kan det, kan i lige så godt gå hver til sit nu, før det går helt ad helvede til.

• #16   3. aug 2011 Det var jo også forsjov, helt ærligt altså....

• #17   3. aug 2011 Heh, tak Rasmus, men har været der et par gange, og det fører ingen vegne.

Tvivler dog på en parterapeut ville bruge bandeord, men nogen gange skal det sgu bare siges.

• #18   3. aug 2011 lolwut
    ^kunne ikke være mere enig! smiley

• #19   3. aug 2011 Synes I skal snakke sammen i stedet for at skrive sammen. Min eks og jeg misforstod (ikke på den perverse måde) stortset alt hvad vi skrev til hinanden, og kom altid op og skændes over sms og msn.
    Men når vi snakkede sammen var der ingen ting.

Kommentér på:
Damer...

Annonce