{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Garanti? pc fona 3-4 gange rep. hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Min kæreste købte en HP envy 14 til 9000 + forsikring i november måned.

Men pludselig begyndte touch padden stoppe med at "klikke", og der kunne lige pludselig ikke køre HD spil, efter den blev varm gik den helt kold.

Så ryger den til rep 1 gang, og de kører nogle teste men intet galt ( så siger de at det tæller ikke som en rep så, hvis der ingen fejl er)

Nå vi for den tilbage, nu begynder webcamet også af fucke og er helt gul i farverne, og alt det andet er stadig ikke lavet, så den ryger afsted igen nu for 2 gang.

Så kommer den tilbage og de siger at den skal formateres så skulle alt køre, men uden at køre hjem og teste den, trykkede vi lige på Touch padden for at tjekke om de havde lavet den, og gange rigtigt den var ikke lavet, så de for den lige tilbage i hoved.

Vi kan vi så hente den engang imorgen, nu skulle den være færdig, og jeg har selv ført en samtale med en mand fra værkstedet som har kigget den godt om grundigt igennem, og siger vi skal formatere den, ellers må den af sted igen.

Hvad gør vi imorgen hvis den stadig fucker? de har alligevel haft den samlet 2 + måneder. og pcen er altså kun var novenber, hvordan er vi stillet, og hvem skal vi gå til, hvis de som de selv siger, "Jamen den skal afsted igen, i følge loven kan vi sende den afsted så mange gange vi har lyst til, hvis det kan betale sig at lave den i stedet for at give en ny"

Ser gerne kun svar fra Folk som VED dette eller har prøvet ligende. da alle jo ved siger man 3 gange ved samme fejl, men skal vi ha fat i forbruger klagenævnet eller hvad gør vi, tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garanti? pc fona 3-4 gange rep. hjælp
  • Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #1   5. aug 2011 + forsikring - snakker vi sådan en forsikring der dækker hvis nu hun skulle komme til at snuble udenfor og tabe computeren så den går i stykker?

    Hvis ja - så kan hun jo komme til at snuble....

    Det de snakker om mht fejl er SAMME fejl der skal være der før at det tæller som antal reps.
    Jeg havde min til rep 2 gange kort efter at jeg havde købt den, da bundkortet var i stykker - fik det tilbage med samme symptomer - afsted igen - ram defekte - de fik nye ram hjem men inden jeg fik den igen testede de den - nye bundkort var også defekt - nyt bundkort - testede igen - ram defekte - nye ram - testede og OK - og SÅ fik jeg endelig miin pc tilbage - og den har ikke vist fejl derefter og det er 2½ år siden at det var smiley


  • #2   5. aug 2011 Er der ikke noget med at når maskinen eller noget andet har været inde 3 gange med samme fejl efter hinanden, så hedder det en ny . eller er det mig der er gået forkert ? smiley

  • #3   5. aug 2011 Butikken har ret til at forsøge og reparere den... Uha, nu kommer jeg i tvivl.
    Om de har krav på at få lov at forsøge at reparere den 3 gange, eller om det er tredje gang de får den... Ja, så har du ret til at få en ny.

    Årh, jeg er lidt i tvivl. Hvis det er meget vigtigt for dig ved jeg lige hvor jeg har det afsnit af loven til at stå i en mappe?


  • #4   5. aug 2011 De har jo haft den 3 gange nu, spørgsmålet er så,. hvis den ikke virker nu? hvad så???

    - Det er den store forsikring der er købt til den..


Kommentér på:
Garanti? pc fona 3-4 gange rep. hjælp

Annonce