{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Telia - Reklamationsret - LG Optimus 2x {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har en LG Optimus 2x, som er købt i Telia.
De første 6 dage jeg havde den, fik jeg byttet den til en helt ny, pga. de "kendte" fejl.
Den nye gjorde præcis det samme.. Jeg læste mig så frem på nettet, til at alle teleselskaber tager telefonen tilbage og giver pengene retur eller tilbyder en ny mobil.

Jeg gik ned og fik sendt min LG til rep., og fik den tilbage igen, med præcis de samme fejl, og det eneste der var gjort var at softwaren var blevet opdateret, hvilket jeg havde gjort selv inden.
Ringede ind til Telia igår, og sagde det var nr. 2 mobil jeg havde, og den stadig havde de samme fejl.

- Jeg får ny tilsendt en sedl til reklamationsret, og skal udfylde den, og aflevere den i Telia, og så vil der blive vurderet hvad der skal ske, penge retur, ny mobil eller noget.
Jeg har INGEN anelse om hvordan alt det her det skal foregå, men kan jeg ikke bare gå ned i Telia butikken nu, og sige det til dem, og lave en reklamationret hos dem, eller skal jeg vente til jeg får sedlen med posten, udfylde den og så smutte ned i Telia butikken?

- Det pisse irriterende, for folk kan kun ringe til mig ind imellem, og SMS'erne kommer ikke "til tiden", og nogen gange bliver mine ikke sendt, derfor kunne jeg godt tænke mig at få lortet ombyttet med det samme, til en ny mobil, dog ikke af samme slags.

Nogen der ved noget om dette? Er helt på barfod.
Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia - Reklamationsret - LG Optimus 2x
  • #2   10. aug 2011 Telenor giver pengene tilbage, eller tilbyder dig en ny. Ifølge mobilsiden.dk.

Min har internet problemer, lige pludselig virker det bare ikke, og den lukker ned imens jeg SMS'er. Den fryser også ind imellem. Skide irriterende. Men du ved ikke noget ang. reklamationsret, og om det bare er muligt at gå ned i Telia og få det hele ordnet idag? Eller?

• Nicolai J
    Nicolai J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 35
  • #5   10. aug 2011 Men selvom det er Expert, går det vel igennem Telenor, så kan kun forestille mig at du stadig godt kan få pengene retur :-).
    Men det er så mit 3G-net der fucker op, ikke mit Wi-Fi for det køre helt fint, og jeg kan heller ikke modtage eller sende MMS'er.

Nicolai J
    - Præcis som jeg siger.

• #7   10. aug 2011 Der kan du bare se :-)!

• #9   10. aug 2011 Tro' mig, jeg har forklaret dem alt, og har endda stået og forklaret dem købeloven, som siger at jeg faktisk selv kan bestemme om jeg vil ha' en ny mobil eller pengene retur med det samme.
    Har haft nogen gutter med mig, som har sagt og bevist de ikke kunne ringe til mig og lignende. Har nok også virket lidt truende over for dem.
    Det pisser mig af sådan noget.

• #11   10. aug 2011 Netop det jeg har gjort. Men efter de har haft min mobil ind til rep, er den blevet forvrænget i lydkvaliteten når man snakker, så kunne ikke rigtigt forstå hvad hun sagde, udover at der ville blive sendt en sedl med reklamationsret til mig, som jeg skulle udfylde, og så ville sagen blive vurderet herefter.. Jeg vil bare gerne ha' en ny mobil NU, gider ikke alt det andet pjat, især fordi købeloven siger noget helt andet.

Derfor jeg ville høre om nogen personer vidste, om jeg kunne nøjes med at gå ned i Telia, og så få ordnet det hele nu og her ang. reklamationsretten? smiley

• #12   10. aug 2011 Telia-butikken siger den skal sendes ind, og det vil tage 2-3 uger før der er vurderet hvad der skal ske.Det simpelthen for meget, når alle andre teleselskaber tager telefonen tilbage med det samme.. Nu har min jo lige været til rep. for ingen nyttes skyld. Til grin..

• #14   10. aug 2011 - "Serviceværkstedet skal naturligvis kunne afhjælpe fejlen. Hvis det mod forventning ikke kan ske, så hjælper vi kunden på anden vis i form af enten at lade handlen gå retur, altså pengene tilbage, eller ombytte til en ny telefon. Dette afgøres i vores butikker, men først efter at vi har haft telefonen sendt til service, udtaler Michael Bech, salgsdirektør hos Telia."

- Og min har jo lige været til service, så hvorfor sende den til service endnu en gang? Det jo for latterligt!

• #15   10. aug 2011 ku være jeg sku smide min tlf til rep os, den fryser, går kold, slukker osv er virkelig skuffet over lg optimus 2x selv efter en opdatering -.-

• #16   10. aug 2011 Jeg elsker seriøst LG Optimus 2x, dens design er mega fedt. Selve telefonen ligger godt i hånden. Den er VIRKELIG fed. Men at der er så mange fejl på den, er fandeme en skam.

• Lea A
    Lea A Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
    #17   10. aug 2011 JEg var lige ved at købe den, men Telia-manden var så sød at sige, at der er så mange fejl på den at det ikke kunne betale sig! Så jeg købte 3D'en i stedet, og har ikke haft problemer med den endnu.

• #18   10. aug 2011 Det er lidt underligt med den 2x, for min kollega har haft sin i noget tid uden at have haft problemer overhovedet.

Kommentér på:
Telia - Reklamationsret - LG Optimus 2x

Annonce