Telia - Reklamationsret - LG Optimus 2x {{forumTopicSubject}}
Hey,
Jeg har en LG Optimus 2x, som er købt i Telia.
De første 6 dage jeg havde den, fik jeg byttet den til en helt ny, pga. de "kendte" fejl.
Den nye gjorde præcis det samme.. Jeg læste mig så frem på nettet, til at alle teleselskaber tager telefonen tilbage og giver pengene retur eller tilbyder en ny mobil.
Jeg gik ned og fik sendt min LG til rep., og fik den tilbage igen, med præcis de samme fejl, og det eneste der var gjort var at softwaren var blevet opdateret, hvilket jeg havde gjort selv inden.
Ringede ind til Telia igår, og sagde det var nr. 2 mobil jeg havde, og den stadig havde de samme fejl.
- Jeg får ny tilsendt en sedl til reklamationsret, og skal udfylde den, og aflevere den i Telia, og så vil der blive vurderet hvad der skal ske, penge retur, ny mobil eller noget.
Jeg har INGEN anelse om hvordan alt det her det skal foregå, men kan jeg ikke bare gå ned i Telia butikken nu, og sige det til dem, og lave en reklamationret hos dem, eller skal jeg vente til jeg får sedlen med posten, udfylde den og så smutte ned i Telia butikken?
- Det pisse irriterende, for folk kan kun ringe til mig ind imellem, og SMS'erne kommer ikke "til tiden", og nogen gange bliver mine ikke sendt, derfor kunne jeg godt tænke mig at få lortet ombyttet med det samme, til en ny mobil, dog ikke af samme slags.
Nogen der ved noget om dette? Er helt på barfod.
Tak på forhånd.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 109 Svar: 678
Min har internet problemer, lige pludselig virker det bare ikke, og den lukker ned imens jeg SMS'er. Den fryser også ind imellem. Skide irriterende. Men du ved ikke noget ang. reklamationsret, og om det bare er muligt at gå ned i Telia og få det hele ordnet idag? Eller?
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 35
maj 2007
Men det er så mit 3G-net der fucker op, ikke mit Wi-Fi for det køre helt fint, og jeg kan heller ikke modtage eller sende MMS'er.
Nicolai J
- Præcis som jeg siger.
maj 2007
maj 2007
Har haft nogen gutter med mig, som har sagt og bevist de ikke kunne ringe til mig og lignende. Har nok også virket lidt truende over for dem.
Det pisser mig af sådan noget.
maj 2007
Derfor jeg ville høre om nogen personer vidste, om jeg kunne nøjes med at gå ned i Telia, og så få ordnet det hele nu og her ang. reklamationsretten?
maj 2007
maj 2007
- Og min har jo lige været til service, så hvorfor sende den til service endnu en gang? Det jo for latterligt!
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 251
maj 2007
mar 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 55
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 123
Telia - Reklamationsret - LG Optimus 2x