743 visninger
|
Oprettet:
Byder til højre og venstre {{forumTopicSubject}}
Jeg syntes det er utroligt hvor mange der byder og hvor man acceptere budet. Men aldrig rigtig vender tilbage eller aldrig betaler...
jeg oplever dette både her, på HG og gul og gratis. Det er skisme træls at der skal være useriøse mennesker. Som ikke kan finde ud af at sige hey jeg springer fra.
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 17 Svar: 3.039
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 131
feb 2007
Følger: 37 Følgere: 37 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.190
Tror mange lever i en drømmeverden.
Kan huske jeg bød på en gulpladet bil her inde. Samme aften hørte jeg i tv at der vil komme ekstra afgift på gulpladet biler. Så jeg kontaktet da sælger igen og sagde hvorfor jeg ikke var interesseret mere. Han blev nu lidt sur. Men syntes det er bedre end bare at blive væk.
nov 2010
Så jeg er begyndt at betvivl folsk bud og tænker jaja du mener det sikkert ikke.
feb 2010
Jeg holder mig fra annoncer, hvor der er +20 besvarelser, da min erfaring siger mig at det bare er en der prøver at skumme fløden lidt. Og holder mig fra annoncer, der ikke er lavet ordentligt.
Jeg bød i sidste måned på et z-5500. Han ville have 600,- og han accepterede, men skrev at han først ville være hjemme 3 uger senere. Fint nok med mig. Sælger skriver så en uge efter at han havde fået et bud på 800,- og det bølgede så frem og tilbage i en uges tid. Jeg sprang dog fra, da jeg fik et bedre tilbud. Nu knap 1½ måned senere har han det stadig til salg.
Altså enten acceptere man en givent bud eller også må man sgu skrive at der må bydes på en vare.
feb 2010
Det er da rigtigt at man kommer ud for sådan noget. Jeg finder det bare mere seriøst, hvis man sender en sms om varen stadig er tilsalg. Og er de interesseret, så plejer de enten at bede om adresse eller lige ringer og får en snak.
Men i det mindste ringer du da og begrunder, hvorfor du ikke er interesseret.
nov 2010
Men jeg har oplevet ved en ægte Louis Vuitton taske. At køberne hele tiden sprang fra og hvor jeg måtte sige nej til andre. Det var trættende at det kørte på den måde. Den er så endelig solgt, men jeg ventede også på køber 1 mdr. da hun ikke havde penge. Men da sagde jeg også at hvis der kom nogen der kunne betale før eller højer så ville den blive solgt den var hun helt med på.
Jeg troede G&G ville være mere seriøst end f.eks. Hestegalleriet men nope..
feb 2010
Alle steder er der useriøse købere, det kommer bare an på, hvad du sælger.
F.eks har jeg en lettere defekt Puch Maxi tilsalg (dog er den pillet af de forskellige steder, jeg havde den tilsalg). Præcist sådan en, får man ufatteligt mange skambud og useriøse henvendelser på. Og mener selv at jeg er rimelig fair med mine priser, da jeg ikke gider bruge tid på at prutte frem og tilbage.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Jeg sætter som regel mine ting til salg UNDER markedsprisen på G&G / DBA, BG og herinde, da jeg er interesseret i at sælge det, men ikke at bruge min tid på at prutte om det.
Har min X8 til salg, der var en der skrev på den den anden dag om jeg gad sende en sms til ham - samme eftermiddag får jeg et svar tilbage med et latterligt bud, da jeg har skrevet i annoncen at hvis man ikke vil give prisen så er man velkommen til at lade være med at byde.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 131 Svar: 3.489
Og dem er der mange af..
De spilder både deres egen og sælgerens tid..
Pisse irreterende..
Byder til højre og venstre