Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin vega højtaler
  • #1   11. aug 2011 HifiKlubben har nogle smiley

• #2   11. aug 2011 Nu er det jo ikke fordi at de er ret dyre i Dk. Men hvis det skal gøres billigst muligt så køb brugt.

• #3   11. aug 2011 Opret en konto på ShopUSA og de klarer forsendelsen til DK for dig smiley

Husk der ryger told og moms på smiley

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #4   11. aug 2011 The Hamster. tak for det seriøse indlæg.

Sebastian J. nej de er måske ikke ret dyre men man siger jo aldrig nej tak hvis man kan spare en 500kr på det samme produkt..

Nicolai S. tak for det, men ja lige præcis så er det næsten det samme så jeg håbede der var nogle steder i EU der havde dem billigere.. smiley

• #5   11. aug 2011 Det er selvfølgelig rigtigt. Men forsendelse fra USA er voldsomt dyrt når det er i den størrelse. Du skal huske at de fleste af deres modeller bliver produceret i kina, så de har allerede været halvvejen omkring jorden når de står i USA.

Så hvis jeg var dig, ville jeg kigge efter dem billigere i et EU land hvor du ikke skal betale told osv.

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #6   11. aug 2011 Sebastian J. Lige præcis, det var også der jeg håbede der var nogle kloge hoveder herinde der lige kunne komme med en side eller lign. Så man kun få fat i det inden for EU.

• #7   11. aug 2011 Du findes ikke nogle steder du kan få dem billigere en i danmark da de vejer så meget at fragten vil overstige besparelsen ved at købe i et andet land.

Køb brugt på DBA.dk det får du mest ud af.

• #8   12. aug 2011 tjek evt min anonnce med mit anlæg det hele købt i hi fi klubben under to måneder gammelt kvitering på det hele

Kommentér på:
Cerwin vega højtaler

Annonce