{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gave til 18års ?? (pige)
  • #1   17. aug 2011 en halskæde smiley

• #2   17. aug 2011 Noget hun vil syntes om måske???

Vi kan sku da ik komme med en gave til en pige vi ik kender OVERHOVED..

Er det samme som jeg spørg dig hvad skal jeg gi min bror i julegave?

• #3   17. aug 2011 http://tinyurl.com/4yyss9m

• #4   17. aug 2011 3 mdr. WOW

• #5   17. aug 2011 lei. du kan give ham noget undertøj !!.
    Christian R det er svært og sige smiley fing noget du næsten er sikker på hun ville synds om fx halskæde eller ligne smiley

• #6   17. aug 2011 giv hende en halskæde elelr en ring og fortæl hvad du føler for hende og du godt kunne tænke dig at det blev til mere smiley

• Kenneth R
    Kenneth R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #7   17. aug 2011 Find på noget sjovt og anderledes, som hun vil huske, og ikke bare sådan en gave hun bliver glad for, men falder i med alle de andre, hvis du forstår.

Sidst jeg var til 18 års ved en pige (Min kammerats kæreste så nu ikke fordi jeg følte noget for hende, men elsker bare at give gaver der er anderledes :b )
    Og da jeg fik den der "Ønsker mig ikke rigtig noget, bare find på noget" af hende tænkte jeg bare "Så er hun sq selv ude om det :b
    Så gav hende en stor spand, med en vaskebørste, pudsecreme, en svamp og nogle andre småting så hun kunne pudse og vaske sin nye bil hun havde fået af sine forældre :b
    Aner ikke om hun har fået det brugt, men hun kan da stadig huske det, i forhold til hvis hun bare havde fået den obligatoriske flaske gajol :b

Kommentér på:
gave til 18års ?? (pige)

Annonce