{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danmark????
  • #2   23. aug 2011 Det hele ender sku med at vi skal betale alt selv, ligesom USA.

• #3   23. aug 2011 Det er sku lige meget hvem man stemmer på, for de er alle lige skøre

• #4   23. aug 2011 Det er jo også en hårfin balance.
    Rød blok lykkes det for at lave kæmpe overskud i statskassen.
    Blå blok bruger for meget, sætter skatten ned og bliver nød til at låne.

Mange kan godt lide blå bloks politik, men efter et par år, kan der bare ikke løbe rundt mere, og vi må tilbage på rød bloks politik og få overskud igen.
    Når vi har for stort overskud igen, så fungere blå bloks politik igen og de laver skattelettelser og alle er glade... INDTIL der igen er gæld og vi må tilbage til rød bloks politik..

Sådan kører møllen bare hele tiden. Og nu har hele verden åbenbart kørt samme politik, altså brugt og brugt og lavet gæld, istedet for at spare op og hæve skatten.

Ville ikke undre mig, hvis vi fik rød bloks politik igen efter valget, for det er det eneste logiske valg, og skattekassen trænger til det igen.

Savner et parti der ligger sig i midten, og formår hverken at lave over eller underskud... Men det er jo nu bare sådan, at det er FUCKING svært, selv for små foreninger smiley

• #5   23. aug 2011 ja vi har det sku hårdt i Danmark, fuck det hele.

• #6   23. aug 2011 og så bruger vi en helvedes masse penge på at bygge ekstra veje, og på fine middage, der ikke giver mening, i stedet for at få styr på deres lort..

• #7   24. aug 2011 Ja eller smider pengene væk på ulandsbistand hahaha det er sku for sørgeligt at se på hvordan de mange mange milliarder der hvert år postes i nødhjælpskasserne.
    Der kører i øjeblikket en reklame i TV hvor de siger at afrika aldrig har været fattigere i 60 år:O

For helved hvor bliver jeg rasende over at høre på det.

• #8   24. aug 2011 Ja..

Altså. Jeg kan godt se, at det er skide godt for Danmark at hjælpe andre, for så hjælper de os, hvis vi kommer i slem knibe engang.

MEN! -hvor dælen får f.eks Afrika pengene fra, når vi skal flytte på gaden og de skal hjælpe os? :b vi taler jo om pisse mange penge.

• #9   24. aug 2011 Lene: Smidt på gaden? Så du satme på spanden. Men altså, den her tråd er jo fyldt med wheiners, men glæder mig til at Danmark måske for reele problemer.

Og alt det med at vi sender penge til udlandet, er du i mod det, tja, så er du en giga spasser i mine øjne. Så bliv hjemme og smør make-up i hele skalden, mens du smovser cartedor is i kæften, og tuder over vi ingen penge har.

• #10   24. aug 2011 Esben, fik vidst formuleret mig lidt forkert smiley

Jeg er ikke i mod vi sender penge til udlandet, jeg er selv en af dem der gør det, endda en del penge smiley kan ikke lige se hvad det har med makeup at gøre? det er noget jeg bruger MEGET sjældent smiley

klaphat,

• #11   24. aug 2011 den var heller ikke kun rettet mod dig. klaphat

• #12   24. aug 2011 Markus

Bytter du ikke om på farverne? smiley
    Eller er det seriøst at du mener at blå blok, V,K (O) gældsætter og rød blok S, SF tjener pengene hjem igen?

• #13   24. aug 2011 Markus R

mener nu også at det er rød blok der laver underskud??

lige det der med ulandsbistand. det syntes jeg vi skal stoppe helt til afrika. for nu har vi sendt penge derned i 60år, og de er ikke kommet længere. så mon ikke det er på tide at gøre noget andet for dem i steddet. evt ophæve landbrugsstøtten

• #14   24. aug 2011 Esben, nu skriver du jo DU i din besked... smiley

• #15   24. aug 2011 Kasper, det kunne være en mulighed jo smiley

• #16   24. aug 2011 Hjælp dig selv først - og andre bagefter. Sådan burde lille Danmark tænke.Go'morgen Danmark og Go'aften Danmark har tilsammen samlet 3,1 millioner kr ind fra danskerne på 3 dage til de sultne i Afrika... Jeg syntes da det er utroligt flot gjort og vil da også gerne indrømme jeg har smidt en del penge også, men syntes samtidig der skulle sendes kondomer ned til de fattige, og pengene burde bruges på vores egne ældre der ik får den rette pleje,den syge der ik får den rette hjælp,den hjemløse der ik har noget sted at bo,de danske soldater som ik får hva de fortjener.Den lille pige der blev voldtaget og mishandlet.

• #17   24. aug 2011 - lene pene -

syntes godt om smiley

• #18   24. aug 2011 Kasper, hehe. smiley
    jeg har bare den indstilling at folk kan syntes hvad de vil om mig. er jeg en spasser, så er jeg det. Jeg vil hellere hjælpe dem herhjemme der har svært ved at klare sig, før jeg vil tænke på folk andre steder. kan vi samle så mange penge til Afrika, som folk smider uden overvejelse, så kan vi dælme også klare os herhjemme, hvis vi ikke smider så mange penge ud til andre.. smiley

• #19   24. aug 2011 Du=dem som er af din holdning. Ja, jeg synes du er en giga spasser. Der er folk i verden med seriøse problemer,folk der dør af sult, og så er der dem der skal stå op om morgnen her i lille Danmark, og stå overfor problemstillingen om hvilket tøj man skal tage på. Åhh nej dog, hvad er det dog for et land at leve i!!

Du lyder som en skovl, en pige uden noget mellem ørene. Ja, lad os hjælpe vores egne først, for de andre er jo fremmede og selv skyld i deres problemer, eller hvorfor skal vi hjælpes først?

Men ja, kan man ikke se udover sin egen snude, så er det da svært at se min pointe. Slå på tråden når du får reele problem som tørst, sult og livstruende sygdomme.

• #20   24. aug 2011 Det jeg skriver her er MIN mening omkring det.
    Nu støtter jeg dog også både Danmark og Afrika, men derfor er der stadig forskellige meninger. Heldigvis. Det gør mig ikke til en spasser smiley

• #21   24. aug 2011 Simone: Tak fordi du fik skåret min holdning ud i pap og belyst det med neon.

• #22   24. aug 2011 Esben hvorfor er afrika fattigere end nogensinde før når vi bruger mellem 13 og 15 milliarder årligt på ulandsbistand, det et penge der hældes i et sort hul hele tiden, man er tosset hvis man går og tror det hjælper at sende penge.

• #23   25. aug 2011 Simone: Doh. Samme holdning, min din attitude er vidst ikke bedre frøken.

Bøddel: Tja, hvorfor mon. Lad os sætte os ned i en cirkel. Hvad sker der når et land gennemgår en tørke periode? Nogen der kan svare på det? Kom nu 3.b, det har vi haft om.

• #24   25. aug 2011 hjælper ikke at sende penge? Hvor gammel er du?

• #25   25. aug 2011 Nej gu hjælper det ej at sende penge, du udskyder bare problemet. Nar de får penge går det pludselig godt for dem og så får de flere unger end de kan brødføde. Og så kommer problemerne med sult jo væltende. Tanken er meget sød, men det hjælper IKKE. Det et skruen uden ende.

• #26   25. aug 2011 Ring og spørg om du kan få skruen tilbage så, for den har du da vidst tabt.

• #27   25. aug 2011 jeg mener sku heller ikke de skal have flere penge. men giv dem nogle job muligheder i steddet for. og sørg for at de kan komme af med deres vare de producere.

Rasmus J du kan sku selv være en uber noob

• #28   25. aug 2011 Det er flot at i kan stå sammen om noget i tror er rigtigt, så bare husk at få spyttet en passe i dåserne i weekenden til det store brag af et indsamlingsshow.
    Så kan i lige klappe jer selv på skulderen over i har smidt en 50'er eller hvor meget i nu giver ud af vinduet, for den ender enten i administration eller bliver spildt på anden vis.

• #29   25. aug 2011 Louise, so fucking true!! Kedsomhed fører til børn, og så er det ikke engang løgn.

Kasper: Good luck med at åbne arbejdspladser uden kapital? Hvor gamle er i herinde?

Bøddel: Ja, og du kan sidde herhjemme og nyde hverdagen, som jo er så hård for dig, mens vi andre hjælper vores medmennesker. Vi fik aldrig svar på hvor gammel du var? Forhåbentlig ikke over 12 år.

Rasmus J: You said it!

• #30   25. aug 2011 Esben

Hjælpe? Kalder du det at hjælpe dem at smide penge efter dem som de ikke får glæde af? Sørgeligt er det.

• #31   25. aug 2011 Hvordan hjælper det dem ikke? Spørg en af pædagogerne nede i børnehaven, eller har du så seriøse mentale skader at jeg skal fortælle dig det?

• #32   25. aug 2011 Simone, vist er noget visuelt, skovl. Så vidst, er rigtigt. Var der andet?

• #33   25. aug 2011 Rasmus: Du er utrolig dum at kritiserer andre pga. en diskussion smiley
    -og derfor hopper jeg fra nu. Jeg har min mening, du har din - men jeg kan sagtens holde mig til emnet, og lade være med at kritiserer andre. Heldigvis.

• #34   25. aug 2011 Fint lene, man kan have ret, og man kan være forkert på den, som du er. Mig og Rasmus har ikke valgt du skal være forkert på den, det dit eget valg.

• #35   25. aug 2011 Esben, mmmh. det fint med dig smiley
    jeg har intet tabt, der er hverken vinder eller taber i det her.
    det er en diskussion, hvor folk har hver deres meninger, og hvis DU ikke kan indse det, så er det jo bare dit problem smiley

• #36   25. aug 2011 vidst kommer af noget man ved, er du seriøst så dum? Men okay, hvis du skal køre på grammatik, som forsvar for at jeg har ret, så kan vi godt lege det.

Dit sidste indlægs fejl:
    1. Bruges* ikke "bruger".

Forrige indlæg:
    1. Sultne* ikke "sultende".
    2. I Danmark - men (skriver du). Fejl rettet: "I Danmark, men..."

Ville du noget?

• #37   25. aug 2011 Du er VIDST en idiot, det er noget jeg kan sige fordi jeg ved det. Smut med dig lille ven, og lad de voksne diskutere i fred.

• #38   25. aug 2011 OMG i er kloge her inde. helt ærligt de har fået MANGE miliarder hvert år de sidste 60 år. hvor mget skal der til? og hvis man kan få gang i deres export ja så ville det hjælpe!! men pga eu og deres landbrugsstøtte så er det ikke muligt for dem at eksportere til det europæiske marked.

• #39   25. aug 2011 Hvis ikke du synes folk der siger: "De skal ikke have flere penge, de bliver ikke brugt fornuftigt, vi skal bruge dem på os selv.. bla. bla. bla..." er spassere, jamen så det fordi du selv er en af dem? Pis nu af, du er 18 år, og jeg har en langt højere uddannelse end dig.

• #40   25. aug 2011 I orden simone! Så ringer du bare når du finder ud af at et komma ser således ud: "," og ikke sådan her: "-".

• #41   25. aug 2011 Hvad så med Anders fra norge, der skød og dræbte en masse unge?Han havde da også sin holdning, og mente at de ville ødelægge norges fremtid. Er du så bare uenig med ham, eller er han en spasser?

(for at male det helt ud, på trods af at flere millioner er på spanden i Afrika)

• #42   25. aug 2011 nej, det handler om hvad der er rigtigt og forkert. Det er en psykopat holdning at have, at Afrika ikke skal modtage nogle penge fra os.

• #43   25. aug 2011 sådan er vi jo så forskellige, når jeg siger spasser mener jeg det for at støde nogen

• #44   25. aug 2011 Mit sidste indlæg i denne tråd kommer nu, for i (esben og rasmus) formår ikke at holde diskussionen på et tåleligt niveau.

Det er det nemmeste for jer 2 at smide tudekortet: "Jamen du gider ikke gøre noget for andre, så du er bare dum eller noob i dit tilfælde Rasmus". Det har jeg ikke sagt jeg ikke vil gøre, men når man i et halvt hundrede år har smidt penge på noget der ikke hjælper en dyt, bør man ikke have gået ret meget i skole for at regne ud at det ikke er en god forretning. Men okay jeg tvivler også på i har gået særlig meget i skole, men jeres gode argumentationer.

• #45   25. aug 2011 Og jeg tvivler på du har gået i skole, da du tror det hjælper flere helt at droppe donationer til eksempelvis Afrika. Svømmeklap til dig.

Kommentér på:
Danmark????

Annonce