{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

hjælp til tattoo pleje {{forumTopicSubject}}

hej jeg ska tusses i morgen, på fod og under arm, .
jeg tænkte hva jeg ska gøre ang. arbejde jeg arbejder som bager så får meget skidt og snavs op af armene i form af mel fx hva gør jeg for der ikke kommer snavs i det ?

og til den på foden den sidder præcis der hvor min kant af træskoen sidder hen over foden S:
men kan jeg sætte noget plaster på mens jeg er op job så den ikke skurre og genere tattooen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til tattoo pleje
  • #1   28. aug 2011 Jeg ville tage noget salve på og så pakke den i film (den på armen) og så få den ud i pauserne (hvis muligt) eller med det samme når du kommer jhem så den kan få luft. Den på foden ? tja måske plaster, ellers ved jeg ikke rigtig hvad der skal gøres ved den

  • #2   28. aug 2011 okay smiley
    alm husholdnings film ? smiley

    og mon ikke man kan smøre den på foden med salve også smide et operations plaster hen over ?


  • #3   28. aug 2011 Tror jeg ville gøre som lennard, bare sørge for at der er godt med creme på inden du pakker den ind og få så mange "luftpauser" som muligt.

    Det bedste ville jo være at få et råd fra tatovøren, da vi andre jo ikke er eksperter. Da jeg fik min på foden fik jeg afvide at jeg helst ikke skulle have sko og strømper på et stykke tid.


  • #4   28. aug 2011 Jeps alm husholdningsfilm


  • #5   28. aug 2011 Ina B
    deter også bare fordi jeg ved der er mange tatovøren her inde ^^ også kan jeg ikke gå rundt bar fodet på job XD bliver nød til ha træsko på ^^


  • #6   28. aug 2011 Tror jeg ville pakke den på foden ind i film også, og så evt noget elestikbind over (ikke stramt) for at beskytte filmen


  • #7   28. aug 2011 okay smiley