{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

hjælp til tattoo pleje {{forumTopicSubject}}

hej jeg ska tusses i morgen, på fod og under arm, .
jeg tænkte hva jeg ska gøre ang. arbejde jeg arbejder som bager så får meget skidt og snavs op af armene i form af mel fx hva gør jeg for der ikke kommer snavs i det ?

og til den på foden den sidder præcis der hvor min kant af træskoen sidder hen over foden S:
men kan jeg sætte noget plaster på mens jeg er op job så den ikke skurre og genere tattooen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til tattoo pleje
  • #1   28. aug 2011 Jeg ville tage noget salve på og så pakke den i film (den på armen) og så få den ud i pauserne (hvis muligt) eller med det samme når du kommer jhem så den kan få luft. Den på foden ? tja måske plaster, ellers ved jeg ikke rigtig hvad der skal gøres ved den

  • #2   28. aug 2011 okay smiley
    alm husholdnings film ? smiley

    og mon ikke man kan smøre den på foden med salve også smide et operations plaster hen over ?


  • #3   28. aug 2011 Tror jeg ville gøre som lennard, bare sørge for at der er godt med creme på inden du pakker den ind og få så mange "luftpauser" som muligt.

    Det bedste ville jo være at få et råd fra tatovøren, da vi andre jo ikke er eksperter. Da jeg fik min på foden fik jeg afvide at jeg helst ikke skulle have sko og strømper på et stykke tid.


  • #4   28. aug 2011 Jeps alm husholdningsfilm


  • #5   28. aug 2011 Ina B
    deter også bare fordi jeg ved der er mange tatovøren her inde ^^ også kan jeg ikke gå rundt bar fodet på job XD bliver nød til ha træsko på ^^


  • #6   28. aug 2011 Tror jeg ville pakke den på foden ind i film også, og så evt noget elestikbind over (ikke stramt) for at beskytte filmen


  • #7   28. aug 2011 okay smiley

  • #8   28. aug 2011 Det jeg gjorde da jeg fik min, var at lægge husholdningsfilm om, og tape det i enderne med malertape når jeg skulle ud i stålstøvet i hallen. Når jeg kom indenfor, tog jeg filmen af og lod den ånde.

    Det har den helet rigtig flot af.


  • Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 94
    #9   28. aug 2011 alm pat salve er fint samt husholdningsfilm

  • #10   28. aug 2011 pantothenol salve og som de andre siger, pak den ind i husholdningsfilm når du er på arb. Og så en masse luftpauser. Men det bedste du kan bruge til din tatto er som sagt pantothenol salve. Min mand er tattovør og hans kunder får det også anbefalet.

  • #11   28. aug 2011 Du må ikke pakke din tatovering ind igen. Den skal have luft. Sørg for at din tatovering er smurt hele tiden, og hold den ren. Der må helst ikke komme mel i såret. Sørg for at såret er blødt og ikke størkner, da hvis det får lov til at sprække, giver dig helligdage i tatoveringen. Men ALDRIG pak din tatovering ind igen. Den skal kunne "trække vejret". Sørg så vidt muligt at holde den ude af alt for meget snavs. Husk, at selvom det er en tatovering, er det stadigvæk et sår.

  • #12   28. aug 2011 - og ALDRIG kopattesalve. ALTID panthotenol salve.

  • #13   29. aug 2011 punch A V
    det er UMUGLIGT ikke at blive 2tal støvet op a armene ?


  • #14   29. aug 2011 kristian - Ja, men den må ikke pakkes ind, da tatoveringen ender med at blive gennemblødt af salven, hvilket gør at tatoveringen kan gå i stykker. Bare sørg for at skylle den en gang imellem og husk at komme et lag salve på, så må du bare vaske den lidt mere i ny og næ. I skal vel også vaske hænder jævnligt iflg. hygiejne-reglerne? smiley

  • #15   29. aug 2011 jo det ska vi men ikke arme XD og vi må kun bruge ET STYKKE PAPIR eller bliver vi slået ihjel :S og kan ikke gå og smøre den ind når jeg er på job og har ikke pause,

  • #16   29. aug 2011 Lad os sige, rent hypotetisk, du lagde husholdningsfilm over den, hvor længe skulle det sidde før du fik chance for at skifte det, eller tage det af igen og lade den ånde?

  • #17   29. aug 2011 Under alle omstændigheder må du ihvertfald ikke pakke den ind igen smiley Men hvis du ser det som det eneste alternativ, så kan jeg ikke stoppe dig. Ellers så må de jo lige give dig 2 minutter til at ordne det. Det ville jeg nu ikke se noget problem i. smiley

  • #18   29. aug 2011 lolwut 7,5time

  • #19   29. aug 2011 hva med et elastik bind hen over ? altså uden det er stramt ? og ude det er flere lag ?

  • #20   29. aug 2011 Det kan du godt prøve. Sørg for at tatoveringen er smurt. Problemet er bare, at et elastikbind absorbere salven rigtig hurtigt, så du ville alligevel skulle vaske den og smøre den jævnligt smiley

  • #21   29. aug 2011 Ja ok, 7,5 time havde jeg ikke pakket den ind uden luftpauser.

  • #22   29. aug 2011 hmm vådforbinding kan måske bruges ?

  • #23   29. aug 2011 kristian - Helst ikke, tatoveringen må ikke gennemblødes på nogen måde, men bare holdes fugtig med salven, da den indeholder en b-vitamin som huden har brug for, for at hele ordentligt. Der er kun den ene metode desværre smiley

  • #24   29. aug 2011 vådforbinding er heller ikke direkte våd XD
    det er noget man også bruger til brandsår for at der ikke ska komme store ar men det at de hele lidt bedre, det er et stykke fugtig gummi ting med huller i man lægger oven ppå efter man har smurt, også plaster eller forbining smiley (den slags lære man når man har brændt sig nogle gange XD


  • #25   29. aug 2011 Ja, jeg kender ikke så meget til at brænde mig i mit fag. Der er det bare at holde såret rent smiley Men uanset hvad skal det have luft. Nu har jeg ihvertfald kommet med mit råd som tatovør, hvad du end derudover vælger at gøre, er jo selvfølgelig helt op til dig selv smiley

Kommentér på:
hjælp til tattoo pleje

Annonce