1.166 visninger
|
Oprettet:
Personlig beskrivelse til CV {{forumTopicSubject}}
Åhh gud jeg er så dårlig til den slags...
Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal skrive, hvordan jeg skal formulere mig, hvad der er væsentligt og hvad der er fuldstændig ligegyldigt...
Har I nogle forslag til hvilke ting der skal stå i sådan en beskrivelse?
Hvordan starter man ud?
<b>"Hej jeg hedder..."</b> Nårh nej, det står jo allerede oppe i mine personlige oplysninger..
<b>"Jeg har arbejdet som..."</b> Nææ heller ikke, det står allerede oppe i tidligere beskæftigelse...
Armen hvordan skal jeg så starte ud?
Det er altså ikke let...
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.917
Jeg søger hermed jeres stilling som kontornusser. Jeg er meget fleksibel og møder altid stabilt til aftalte tider.
Jeg har stor erfaring med at sortere blyanter i længder, og mine evner til at stable PostIT blokke er uovertruffet.
I mine tidligere arbejdsstillinger har jeg fået rigtig meget træning i at pudse håndtag i de forskellige kontorer, hvilket altid har gjort mig til en eftertragtet assistent, se vedlagte udtalelser.
Jeg håber at komme i betragtning til stillingen, da jeg kunne se i virkelig har brug for en som mig, efter jeg var til samtale.
Mange hilsner Lotte F, i jeres fjæs.
Jeg havde ansat dig med det samme!
maj 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 197
Jeg skal bruge en beskrivelse til et CV...
sep 2008
Undskyld jeg har misforstået dig, jeg er ikke helt oppe i gear endnu efter nattevagt.
Men jeg havde stadig ansat dig.
maj 2010
Jamen jeg kan godt komme og sortere dine blyanter og stable dine notesblokke til 130 kr i timen xD
sep 2008
Men du skal være velkommen til at låne teksten, hvis du vil søge et lignende job et andet sted.
maj 2010
Kunne nok godt bruge den som inspiration!
mar 2007
Følger: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 87 Svar: 2.047
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
Personlig beskrivelse til CV