999 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Prøve model søges Prøve model søges

Er ny startet amatør fotograf.

søger folk både drenge og piger, der vil ha taget lidt billeder i naturen, det er folks eget valg hvordan det skal være osv.

Tager os billeder af dyr natur, osv osv.

har været igang nu ca. 1 års tid.

skriv for mere info.

er fra sønderjylland.

mvh

steffan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøve model søges
  • #1   2. sep 2011 Husk at få lavet en kontrakt.. smiley

• #2   2. sep 2011 Følger lige med her smiley

• #3   2. sep 2011 Det koster ikke noget smiley det til min fordel at jeg bliver bedre, det bliver efter folks eget valg, de må gerne komme med ide osv smiley måske man har en ide i naturen eller et andet sted.

der skrives ikke kontrakt da det bare er hobby smiley og man får selvfølgelig en kopi af alle billeder smiley

• #4   2. sep 2011 Hvis du ikk skriver kontrakt kan du ikk bruge billederne til noget..

Hvis du har en lille tanke om at smide dem på facebook eller lave en hjemmeside eller på nogen måde offentligtgøre dem så ska du skrive en kontrakt på at du må bruge dem og i hvilken sammenhæng.. smiley
    Det er mere for at beskytte dig selv mod evt at modellen pludselig ikk vil have de ligger på internettet eller sådan noget.. Kan selvfølgelig godt være det er med en model der ikk ville have det men så ska det bare stå i kontrakten..

• #5   2. sep 2011 det kommer på ingen måde på nettet smiley jeg skal kun bruge det til at blive bedre, men selvfølgelig må folk gerne få på skrift , at det ikke bliver offenlig gjordt smiley

• #6   2. sep 2011 som udgangs punkt er der fotografen der har rettighederne hvis ikke andet er aftalt og han kan gøre med dem hvad han vil , det er mere modellerne der har en fordel ved en kontrakt

• #7   2. sep 2011 Det er også for at modellen skriver under på hun er over 18 år (hvis det nu er en lidt frækkere billedeserie) eller at forældrene har givet underskrift på det er iorden hvis personen er under 18 år..

Lige så meget for at beskytte fotografen som modellen smiley

Kommentér på:
Prøve model søges

Annonce