747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Henning P
Henning P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

tattoo. tattoo.

Hey BA.

Jeg har tænkt mig, at få lavet en tattoo på underarmen, hvor der skal stå noget meningsfyld, men det skal self lyde godt.
og det er jeg så ikke god til (:
det skal indeholde følgende:
At selvom man får en skade kan man godt leve videre i ens drømme eller at man ikke skal lade sig slå ud.
jeg har fået en skade for livet, som har hæmmet mig, og derfor vil jeg gerne have noget, som jeg kan se på hver dag og trække mig selv op igen (:

håber der er nogen, som har forslag (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo.
  • #1   3. sep 2011 Jamen hvis den skal betyde noget med dit liv, så er det smarteste jo selv at finde på noget, selvom det kan være svært, men det er jo bare at gå igang med at tænke så kommer idéerne med tiden smiley

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#2   3. sep 2011 Jo har skam også tænkt på en del og sådan, men kunne være, at nogle kunne give inspiration til noget jo (:

• #3   3. sep 2011 Carpe Diem stammer fra den romerske digter Horats og betyder: "Grib dagen" eller: Lev livet i dag uden at tænke over morgendagens bekymringer. Udtrykket hedder i hele sin længde: Carpe Diem quam minimum credula postero: Grib nuet – og hav minimal tillid til fremtiden.

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#4   3. sep 2011 Ikke noget dumt, men tror hellere jeg skal have noget engelsk eller dansk smiley
    Så forstår jeg altid selv hvad der står (:

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #5   3. sep 2011 Eller den klassiske: Hvad der ikke slår dig ihjel, gør dig stærkere. Sammen med Carpe Diem er dette dog så "kliche" at få tatoveret - imo.

Du kan jo også lede efter citater som bare handler om at vokse som person. Hvis man har været ude for en ulykke som lammer en, så er det jo i den grad det at vokse som person, som gør at man kan leve videre og stadig have mod på livet.

All growth depends upon activity. There is no development physically or intellectually without effort, and effort means work - Af Calvin Coolidge.

"We can spend our days bemoaning our losses, or we can grow from them. Ultimately the choice is ours. We can be victims of circumstance or masters of our own fate, but make no mistake, we cannot be both"

Bare nogle eksempler smiley

• #6   3. sep 2011 Rasmus - du har helt ret smiley der er så mange der får det skrevet-!

http://www.quote.dk/citater.aspx?id=2

kig lidt herinde

• #7   3. sep 2011 Få tatoveret Stephen Hawking

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#8   3. sep 2011 jeg er blevet skadet med en delvis lammelse og har måtte slippe halvdelen af mit liv.
    så det er mere en sætning, som ligesom minder en om, at man ikke skal give op (:

• #9   3. sep 2011 Jeg har denne sætning, og hvis du føler at det giver en betydning for dig, må du endelig gerne stjæle den; Don't regret the things you've done, regret the things you never did. Hvis du så vil omformulere den, er den ihvertfald et godt springbræt som nærmer sig lidt dit uheld, med at du ihvertfald ikke skal tage tingene forgivet, man må leve med det der er sket, og prøve så godt på at komme videre, holde hovedet højt og tage det som "moder natur" har valgt at det skal være.

Hvis du vil, kan du også skrive en pb og så kan jeg da hjælpe dig med en brain-storming.

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#10   3. sep 2011 den er god har selv tænkt på denne:
    Dit liv afhænger af din indsats

• #11   4. sep 2011 Dit liv afhænger af din indsats = Your life depends on your effort, det kunne måske blive til your own effort.

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#12   4. sep 2011 hvis det er beholder jeg den på dansk (:

• #13   5. sep 2011 Selvfølgelig, du skal bare være enig med dig selv smiley Det er sådan set det vigtigste for at du ikke går hen og fortryder det bagefter smiley

• Henning P
    Henning P Tilmeldt:
    mar 2011

#14   5. sep 2011 Lyder sku meget fedt (:
    Den havde jeg i hvertfald ikke hørt før (:

Kommentér på:
tattoo.

Annonce