376 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kender du modellen på båden ? Kender du modellen på båden ?

Hejsa folks

Er her ikke en venlig sjæl der måske kunne svare mig på hvilken båd dette er :

http://peecee.dk/upload/view/325648
http://peecee.dk/upload/view/325649

Og hvad den måske skal koste hvis den skulle kunne sælges "her og nu" ? der sidder en 40hk gammel Mariner motor på den (:

Håber meget i vil hjælpe (:

P.S: Der er spurgt på baadgalleri også (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du modellen på båden ?
  • #1   7. sep 2011 Puuuuha. Det er en rigtig gammel styrepultsbåd fra sidst i 70'erne måske først i 80'erne vil jeg tro.
    Den ser ud til at være i god stand, og hvis skroget ikke er fuldstændig lappet med jelcode (staves) så er skroget uden motor vel nok en 4-5 af de lange værd.

Motorens værdi afhænger af nogle ting:
    1: Årgang.
    2: Hvor meget den er brugt.
    3: Om den er passet og plejet.
    4: Om den er blevet skyllet grundigt efter saltvandssejlads.
    5: Om den er blevet sprøjtet til med silikonespray eller andet som kan holde fugten fra elektronikken.

Og hvis alle kritierier er opfyldt for motoren, så vil jeg nok tro i kunne smide den til salg for en 11-14 stykker, og gå med til at skyde den af for 10 hvis buddet er der.

Men husk på at 50% af noget, er bedere end 100% af ingenting.

Ps. Er ikke sikker på bådmodellen. Håber min hjælp var bedere end ingenting.

• #2   8. sep 2011 Super smiley kender intet til den for det er ikke en jeg har endnu.. skroget er ikke lappet på nogen måde og heller ikke "Gelcoat" lappet som det nu hedder smiley haha

Som sagt ved jeg ikke noget om den, men årgang passer nok rimeligt fint vil jeg tro smiley

Kommentér på:
Kender du modellen på båden ?

Annonce